Ik heb ergens het gevoel dat bij die video van Jiami ook net zo lang is gedraaid dat ze bij zeeman uitkwamen aangezien ze 20 euro budget had. Of is dat heel argwanend?
Liever argwaan dan naĆÆef.
In de vlog van Bonnie stijlt Nick de achterkant van haar haar, ik vind Nick echt #boyfriendgoals
Ja alsof ze ooit een video gaat opnemen ā500 euro bij de zeemanā en andersom.
Hahahaha nou daar zou ik meer benieuwd naar zijn dan dit voor de hand liggende verhaal
Heb haar nog ooit gezien, maar ze praat inderdaad ontzettend traag, lastig naar te luisteren!
haha ik vind vooral haar hoge stem irritant
Echt heel erg. Hoe krijgt zoān iemand dan zoān programma
hahaha het is net alsof je die vertraging hebt aangezet op youtube:P Dit is echt heel erg traag ( traag, traag)
Zij is ook een vriendin van Aimee toch?
Ik heb haar nu voor het eerst gezien en dit was ook gelijk de laatste keerā¦
En lekker in dr shapewear en spijkerjak door de straten van parijs dartelen
Ik denk nog steeds dat Jamie op een loopbaan a la anna nooshin had gehoopt en door yt/instagram opgepakt zou worden door tv, maar dat lukt niet. En Anna =sex sells, dus nu probeert ze dat ook?
Over rare fotoās gesproken: https://instagram.com/p/BkH1A-JHy1r/
Jill ziet er hier supergoed uit hoor! Maar zij staat toch steeds met een ander pakje en een zelfontspanner voor dezelfde witte muur te poseren? Wordt er zo ongemakkelijk van⦠met die sangria en je āletās get drunk togetherā⦠met wie?
Ja en die foto van vandaag lijkt wel helemaal uitgetrokken zo buiten proportie? Er klopt iets niet
En zelfbruiner gone wrong op haar vingers
Sowieso steeds voor diezelfde muur.
Heb ik ook vaak zoān lelijke rand langs je hand.
Heb je toevallig een tip hoe dat te voorkomen, want bij mij is het nooit gone wrong, maar krijg ik het gewoon door het handen wassen
Hm ik heb dat alleen als het mis gegaan is haha. Van handen wassen vervaagt het bij mij gewoon wel egaal eigenlijk! Dus geen idee wat je daar aan kan doen.
Ik vind die pizza fotoās van Noor zoooo afgezaagd
Shit, ik heb het eigenlijk bijna altijd wel nadat de zelfbruiner er een weekje ongeveer op zit. Dan is de rest nog mooi, maar mn handen slijten sneller, logisch ook.
Welke gebruik jij?
Handen slijt bij mij ook sneller hoor, maar dan vervaagt het vooral, niet dat ik strepen krijg. Ik gebruik de self tan express van st tropez en die laat ik dan meestal 2 uurtjes zitten en dan afspoelen. Handen smeer ik helemaal in met handcreme voordat ik ze insmeer en nadat ik ze ingesmeerd heb met zelfbruiner doe ik altijd nog een laagje handcreme op mijn knokkels, zijkant van mijn hand en de overgang naar mijn pols.