Volgt iemand Enzo Knol? Ik vind het soms wel leuk om naar hem te kijken. Nu is hij in de vlog van gisteren naar Frankrijk gereden om zijn opa en oma op te zoeken. Je ziet hem soms tijdens het rijden op de bijrijdersstoel zitten dus hij is met iemand, maar diegene komt niet in beeld. Hij zegt ook de hele tijd wij. Ik ben nu te nieuwsgierig wie dit is. De roddels gaan ook al een tijdje dat het uit is met Dee, want hij volgt haar niet meer op Instagram en ze komt al een tijdje niet meer in de vlogs voor.
Dat accent van Claire… wow! Irriteer me er echt aan. De manier waarop ze de ‘r’ uitspreekt.
Oeh tnx!
Wilde me straks weer gaan volsmeren, dan ga ik zeker je tips uitproberen
Zo’n rollende r?
echt tenenkrrrrrrrommend
Jaa! Omg. Vreselijk. En ook vaak zo’n nep Amsterdams accent .
Ik begin dit ook raar te vinden. Ze volgt ook zijn moeder niet meer als ik het goed zie.
Dee volg Enzo zijn moeder nog wel. Alleen Enzo volgt haar niet meer. Er wordt gespeculeerd dat Dee aan een programma mee doet als widm of expeditie robinson en daarom dit vage gedrag. Daarnaast zag je in de vlog van gister blond haar. Dus ik gok dat dat Dee was maar dat ze vaag willen houden hoelang ze weg was.
Ik ben #BOOS aan het kijken met de bejaarden. Echt heerlijk hoe ze binnen komen bij die woonzorg.
Die vermoedens ken ik. Maar dan hoef je elkaar niet te ontvolgen.
Misschien omdat ze willen dat mensen daar over speculeren ipv dat Dee meedoet met een programma.
Waar zie je dit?
Wauw echt lelijk ja, van buiten. En wat duuurrrr (en klein)
Wel chill dat dakterras
Ah. Ja echt vreselijk lelijk. Boven een supermarkt ook echt. Waarom geen tuin!
Snap ook eigenlijk niet waarom ze niet in haar appartement in Amsterdam zijn gaan wonen. Had volgens mij ook meer slaapkamers en lijkt me dus wel praktischer met 2 kinderen. Al is de omgeving wel minder geschikt voor een stel met jonge kinderen dus misschien is dat een overweging geweest.
Ik snap ook niet waarom ze daar gaan wonen? Ik hoop dat Monica gelukkig blijft daar, dacht eerlijk gezegd ook dat ze had gezegd dat ze daar niet wilde gaan wonen. Hij is straks veel in Rotterdam en dan zit zij in zijn geboorteplaats waar ze bijna niemand kent. Het is natuurlijk alsnog hartstikke dicht bij Amsterdam, maar toch. Regio Rotterdam zou me dan toch een logischere stap lijken met zijn werk en haar familie en vrienden daar.
Haha nou inderdaad, hij zegt zelfs: ik heb gedronken dús ik ben bij mn ouders blijven slapen. Als je om 9 uur naar huis gaat nadat je 4 bier hebt gedronken, kan je ‘s ochtends echt wel weer rijden.
Ik ging z’n vlog kijken met deze discussie in m’n achterhoofd, maar is wel echt uit z’n verband getrokken zeg…
Even ter info:
Het duurt zo’n anderhalf uur tot 1 alcoholisch drankje uit je bloed is. Dus na zes uur zijn 4 biertjes uit je bloed en kun je weer rijden.
Volgens mij wisten ze nog niet waar hij überhaupt zou gaan spelen toen ze t huis kochten.
Maar dat onderhandelen met een club komt toch ook niet ineens uit de lucht vallen? Dat er een kans bestond dat hij in Rotterdam zou gaan spelen, wisten ze denk ik al langer.
Daarnaast lijkt het me sterk dat hij in de waan leefde dat Ajax hem ging vragen, dus dat het buiten de regio Amsterdam zou zijn hadden ze toch wel kunnen weten denk ik.
Maar goed, mijn bericht zit vol met aannames die wellicht niet kloppen. Weet ook niet waarom ik er zo mee bezig ben, maar ik hoop oprecht dat Monica daar gelukkig is straks.
Maar echt. Echt super fijn voor Jill dat ze zo lekker in haar vel zit, maar die zelfontspanner foto’s doen me zo grinchen. Ze wordt nu echt zo’n insta-chick die zichzelf en haar lichaam wil showen om te laten zien wat voor leuk leven ze heeft. Echt niet meer de Jill hoe ze eerst was