Dus toch
Ik zei het op egf al. Jammer dat het verwijderd is hahaha ik zei nog mark my words.
Het was toen al heel duidelijk dat zij uit elkaar gingen maar contact bleven houden en niet zonder elkaar verder gingen ⦠Dus weer bij elkaar kwamen. Ik typte toen op egf dat de beslissing om het uit te maken ook echt niet uit de lucht was komen vallen en dat ik dacht dat het binnen een jaar dan toch echt over zou gaan. And here we are.
Een tweede kans lukt heus wel eens, ooit, maar dit zie je toch wel heel erg vaak gebeuren.
Precies dit. Ik ben 9 jaar samen en duidelijk niet meer verliefd, maar de vonk is er nog wel. Houden van is heel wat waard
Maar misschien kijken zij er wel heel anders tegenaan en misschien mist de āvonkā bij het houden van? Zien ze elkaar meer als vrienden?
Ja of misschien willen ze gewoon nog lekker jong zijn en wel een paar keer knetterverliefd worden. Ze zijn al vanaf zo jong bijelkaar, dan kan ik me best voorstellen dat je zelf wilt ontdekken dat verliefdheid houden van wordt etc.
Ze willen er duidelijk niets meer over kwijt, in de vlogs gaan we er niks meer over horen dus nu is het meer gissen wat er aan de hand zou kunnen zijn.
En ze zijn ook allebei nog heel jong dus ze zullen vƔst wel ooit gelukkig worden in de liefde maar niet met elkaar (zo dramatisch dit).
Enige wat kut is, is dat ik me kan voorstellen dat de opmerkingen van (jonge) kijkers nog lang door zullen gaan op bv. de Insta van Dee, omdat er nu niet een verklarend antwoord is gegeven (/kinderen begrijpen deze huidige verklaring denk ik niet).
Het staat btw nu al op NU.
Misschien is er ook wel wat anders gebeurd omdat Enzo Dee al een poos niet meer volgde maar wilde ze met een verklaring naar buiten komen waaruit blijkt dat niemand āschuldā heeft.
Dee zat toch ook al vrijwel direct na haar relatiebreuk (relatie van 5 jaar) op tinder? Vind dat best vreemd.
Niet iedereen zit op Tinder op zoek naar iets serieus. En daarnaast verwerkt iedereen zoān lange relatie op zijn of haar eigen manier
Ja joh, wie weet was hun relatie al tijden niks, wat maakt het nou uit dat iemand snel weer op Tinder zit? Ze hoeft toch niet een soort van rustperiode in te lassen ofzo? Laat die meid lekker.
Ik gok dat er wel meer was maar dat ze dat, begrijpelijk, niet op internet wilden gooien. Zie dit meer als een soort āsmoesjeā om er āmakkelijkā vanaf te komen met al die jonge kijkers.
Het kan toch gewoon dat ze niet meer die liefde voelen voor elkaar wat ze voorheen wel hadden? En ik zou dan liever nu de knoop doorhakken dan 10 jaar en 2 kinderen verder. Vind het wel dapper en neem aan dat het een weloverwogen beslissing is en ze alles eraan hebben gedaan om eruit te halen wat eruit valt. Koppig maar bij elkaar blijven omdat je al zo en zoveel jaar samen bent vind ik echt zo triest. Hoop dat ze samen goed over hun break-up komen.
Ik dacht even dat dit serieus was haha
Je avatar past hier ook weer perfect bij haha
En deed vroeger cool mee aan talentenshows, alleen heette ze toen nog iets als susanna kay
omg precies
Jammer⦠Ik vond het een leuk stel om te zien maar goed we weten niet wat er in hun leven speelt als Enzo zijn camera niet draait.
Mmm dan lijkt me juist dat je helemaal niet reageert;p
Ja.mieLi gaat dagelijks vloggen. Ik kijk al een tijd niet meer #zurekantoortruttengate maar ben toch benieuwd hoe lang ze het vol gaat houden aangezien ze de vlog begint met āheel moe hoor, gister tot half 1 ge-editā haha
Ik kijk nu de vlog van vetgezellig en ze hadden vorige week polls waarmee je hun dag kon bepalen. Sowieso vond ik de polls al echt super lame en dan zie je nu dat ze de eerste poll uitslag niet eens goed gedaan hebben. Poll uitslag was om 07:00 vertrekken en ze vertrekken om 08:15. Doe dan geen pollā¦
En dan zit enzo met al die agendaās waar Dee in staat. Zullen zān volgers leuk vinden.