Je avatar past hier ook weer perfect bij haha
En deed vroeger cool mee aan talentenshows, alleen heette ze toen nog iets als susanna kay
omg precies
Jammer… Ik vond het een leuk stel om te zien maar goed we weten niet wat er in hun leven speelt als Enzo zijn camera niet draait.
Mmm dan lijkt me juist dat je helemaal niet reageert;p
Ja.mieLi gaat dagelijks vloggen. Ik kijk al een tijd niet meer #zurekantoortruttengate maar ben toch benieuwd hoe lang ze het vol gaat houden aangezien ze de vlog begint met “heel moe hoor, gister tot half 1 ge-edit” haha
Ik kijk nu de vlog van vetgezellig en ze hadden vorige week polls waarmee je hun dag kon bepalen. Sowieso vond ik de polls al echt super lame en dan zie je nu dat ze de eerste poll uitslag niet eens goed gedaan hebben. Poll uitslag was om 07:00 vertrekken en ze vertrekken om 08:15. Doe dan geen poll…
En dan zit enzo met al die agenda’s waar Dee in staat. Zullen z’n volgers leuk vinden.
Oke ik zet m uit want het is een grote reclame voor een telefoon
Is die jankvideo dan al weer zo lang gelezen??? Jammer, ik vond Dee leuk en mooi
Ik neem haar wel
Vraag me ook af of die vriendjes en vriendinnetjes door hun partner betaald krijgen als ze vaak in de video’s komen. Dus zeg maar als ze zelf geen campagnes doen en geen eigen video’s maken. Zou ook kut zijn als de één in de ah moet vakkenvullen en de ander een dikke range rover koopt
Ik vind het zo raar dat ze het nu zo doen. Vond dat ze er juist goed mee om gingen met de privacy van de kinderen.
Dee doet toch ook vrijwel geen campagnes? Ik vind het wel bewonderenswaardig dat ze haar Instagram niet meer exploiteert. Ze heeft meer dan een miljoen volgers. Daar zou ze heel veel geld mee kunnen verdienen als ze een paar gesponsorde posts per maand plaats, maar ze doet het niet.
Ik las ook dat ze fotoshoots voor het boek gingen doen met z’n vijfen. Dus wil tien en kids.
Een boek is niet social media, maar een boek wat over de eerste drie maanden van het moederschap gaat, hoeft toch niet perse foto’s te hebben van kinderen >3 maanden?
Als mijn partner vlogger was dan zou ik me sowieso laten uitbetalen als werknemer van zijn bedrijf. Misschien zelfs als partner als je zo’n twee-eenheid bent zoals bijv. bij Mascha en Gregor.
Belachelijk dat daar nog geen fatsoenlijke regelgeving over is zoals bij kinderen die bijv. model zijn of in een serie spelen. Het wordt echt tijd dat de wetgever die vloggers eens flink aan gaat pakken. Net als al die #gekregen spullen die in mijn ogen gewoon moeten worden belast als loon in natura. Een werkgever kan niet eens een gratis kerstpakket geven of een etentje voor werknemers geven terwijl zij jaarlijks voor duizenden euro’s aan spullen binnenharken. #debakkerbetaaltgewoonbelasting
*hehe deze toon. Zou zo een tokie fb post kunnen zijn.
Dee kreeg al wel make up en kleding wat ze dan vermeldde op insta. Dus ze krijgt wel sponsoring.
Ja dat sowieso, maar zij zijn ook getrouwd. Maar stel een Enzo en Dee bijvoorbeeld, die hebben alleen een relatie. Vraag me af of die jongen dan zijn vriendin zou betalen en hoe raar is het als je betaalt krijgt omdat je zn vriendin bent
Maar getrouwd zijn betekent niet dat je automatisch alles deelt. Plus waar sta je als je uit elkaar gaat?
Ik weet niet, ik zou het juist normaal vinden. Vlogs zijn gewoon werk en je kunt je vriendin ook buiten beeld houden toch.
Omdat die vent zo vreselijk bezig was op instagram met volg en ontvolg spel wil ik al geen stroopwafel meer kopen daar.