Ik moet bij het gezicht van Claartje Rose altijd denken aan die filter op Snapchat waar je zo’n grote mond hebt. Deze dus
net een opblaaspop
omg
Ik.ga.stuk.
Wow door jou ben ik op haar insta beland en haar broer en zusje zijn ook zo fascinerend.
Haha, Annemerel heeft een artikel geschreven over haar blog, die (dat?) 15 jaar bestaat. ‘Ik blog nu officieel langer dan dat ik op de wereld rond loop.’ Dat vind ik knap haha
Hahahaha hoe ???
Ik las het net en ik dacht echt precies hetzelfde. Ik snap het nog steeds niet, hoe vaak ik het lees
Haha ze bedoelt dénk ik dat ze al meer dan de helft van haar leven blogt. Maar dat is totaal niet wat er staat
Ah als dat echt zo is gegaan vind ik dat best wel lullig. Als hij haar echt heeft laten zitten bedoel ik.
Dat je meedoet als docent aan zo’n programma betekent niet dat je ook stage plekken hoeft aan te bieden, maar als je dat dan uiteindelijk wel doet vind ik het in eerste instantie niet fair als je daar dan op terugkomt. Maar goed, we weten natuurlijk verder niet wat er na het programma is gebeurd.
- Einde Dreamschool bijdrage -
Haha ik ging die insta van die ene Claartje Rose opzoeken en vroeg mij heel even af wat voor professie cliteur zijn is. . Maar het is gewoon een achternaam. Maar zij verdient de kost gewoon ook als Instagirl?
Wist je niet dat haar blog vroeger anders heette?
Baarmoeder.annemerel.nl
Dit had ik niet verwacht ! Wie zou er naast Enzo hebben gezeten in zijn vlog toen hij naar Frankrijk reed? Een nieuwe vriendin ?
Had het ergens wel zien aankomen, maar wie zat er dan naast hem in de auto laatst? Ik denk dat het voor de jonge kijkers wel heel raar gaat zijn dat ze niet meer als stel te zien zijn!
Oh sneu zeg, dat had ik niet verwacht!
Enzo geeft op zijn Instagram aan dat hij er niet meer op terug gaat komen in de vlogs.
Ja vreemd wie zat er idd dan naast hem ?
Nieuwe vriendin of toch Dee, dat ze echt pas “net” (de vlogs lopen ook achter toch) de knoop hebben doorgehakt en dat ze al deze tijd dat ze niet in beeld was dus gewoon aan het uitzoeken waren of het nog werkt of niet.