Vooral ook teleurstellend dat ie ze niet eens zelf maakt maar gewoon ergens in dipt
Ik zie net op insta de cover van het Linda meiden boek met blote borsten. Las ook een interview over feminisme met Yara Michels in de metro laatst en ik vind het zo fijn dat zij haar podium hiervoor gebruikt. Go Yara!
(
Jaa vind ik echt tof! Jammer dat niet meer influencers dat doen…
En ook een foto van die stroopwafel in Utrecht? Hoe dan als je winkel in Amsterdam zit? Das niet meer vers van de opwarmpers.
Ze moeten hun waffle houden!
Er gaat ook de ronde dat Kingalert hier bewijs van heeft (toegestuurd gekregen), maar dit uit respect niet deelt.
Hij heeft ook een video over de break-up geüpload en ik vind hem gelijk hebben. Zo geheimzinnig en dat met een klein berichtje willen oplossen. Snap dat je niet letterlijk wil benoemen wat de reden is, maar juist hierdoor gaan mensen roddelen :’)
Oh dat las ik hier ergens boven misschien klopt dat dan niet hoor. In dat geval krijgt ie dan een puntje maar daar blijft het bij
Hahahh omg dat zijn nog eens aasgieren.
Wow dit is echt lullig haha
Ik vind het zo suf van mezelf, maar ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de nieuwe serie van Boncolor. Ze zei dat ze het zelf nog niet eerder heeft gezien op YouTube en het heeft te maken met tweedehands dingen, het frustreert me dat ik zelfs niet op een goede gok kan komen.
Deze vond ik wel even grappig.
De speld zou dan eigenlijk met een tegenreactie moeten komen. “Voormalig vlogger Enzo Knol vindt baan als Madame Tussauds-beveiliger”
En wie naast Enzo zat, dat hoeft toch niet direct zijn nieuwe vriendin te zijn? misschien gewoon EEN vriendin? Ik kan me niet voorstellen dat je na een relatie van 5 jaar direct overstapt naar een andere relatie.
Wel leuk om al die reacties te lezen
MAAR HALLO HET IS RESPECTLOOS NIET ONRESPECTVOL
Wanneer de ene 14-jarige hippe internettaal gebruikt en de andere het niet snapt (onder de tweet van madame tussauds over enzo)
Is dit nou serieus een verkapte bedelactie voor een lift vanaf schiphol??
https://twitter.com/Sanneke89/status/1011296864426233856
Edit: oh ik dacht dat hij hem automatisch liet zien bij het plaatsen van de link. Maar er staat dit:
“Altijd weer benieuwd wie me van Schiphol komt halen. Ik land om half 10 xoxo”
Ze heeft een slotje, dus we kunnen dat niet meer zien maar jeetje hahahahah
Niemand? Trein?
Ik val bijna van mn fiets
Nog zo’n pareltje tussen de reacties, ‘disrespectloos’