Ik trek dat ‘cute’ doen van Anna zo slecht he, kijk haar vlogs niet meer, maar deze week weer in de vlog van Monica. Zodra ze door heeft gefilmd te worden gaat ze zo aanhankelijk, schattig zitten doen. Blegh, zo fake
Ja ik ging echt bijna over mn nek.
Ik vind monica dr weekvlogs wel echt leuk ookal gebeurt er niets. Maar eigk wil ik snappen waarom ze dr appartement in Amsterdam zolang heeft aangehouden. En ik dacht eigk dat dit huis een tussenoptie was maar in de q&a zegt ze dat dit het huis is waar ze dr kind wil opvoeden. Oh en ik ben benieuwd of ze borstvoeding gaat geven
Het was gelukkig maar van korte duur. Lijken me btw verder niet echt types voor elkaar, Monica zon rustige lanterfanter en Anna zon controlfreak. Anyway… ja ik dacht dat ze eerder in een vlog zei dat ze naar huizen in Amsterdam hadden gekeken, maar misschien heb ik niet goed opgelet. Lijkt me nog best ‘eng’ om zo’n appartement kn Amsterdam op te geven, gezien het stijgen van de prijzen daar
Tja Sanne denkt altijd dat er volgers zijn die haar staan op te wachten. Ben benieuwd hoe ze thuis is gekomen.
Altijd haar hoofd zo “cute” gekanteld op foto’s. Bleh nee. De enige youtuber die ik gewoon echt leuk vind op het moment is Mo.
ik zie nu pas dat het youtube kanaal van 2WMN al de nieuwe naam wil & tien heeft.
Ik was altijd een trouwe volger maar ik ga nu denk ik afhaken want dat hele wil & tien maakt op mij een heel erg kunstmatige indruk. Zij spraken mij zo aan omdat het ongedwongen was, eerlijk en niet zo insta-perfect. Dat lijkt nu te veranderen omdat er een of andere marketing strategie is bedacht, afkomstig uit de van wonderen koker. Nee ik haak af.
Wat is dan wel een type om borstvoeding te geven? just curious.
Ja en dan degene naast haar nog ene kus geven en dan is het helemaal af. Ja ik kijk ook alleen Monica nog van de Nederlandse en Bonnie, doordat mensen hier het steeds over haar hadden. Wel grappig want eerst ergerde ik me eraan dat Monica niks anders dan rondrijden en naar de Mac gaan deed, nu maakt me dat kennelijk minder uit:p al doet ze nu ook wel meer dan vroeger
Ik kwam ook hierheen om dit te posten haha . Vind het wel heel jammer dat ze het veranderd hebben. Ik vond 2WMN echt een leuke, originele naam. Ik blijf ze nog wel volgen omdat ik ze op zich nog wel interessant vindt + ik volg ze al vanaf het begin, maar de naam is echt een grote nee voor mij.
ja ik vond 2wmn ook goed bedacht, vooral zelf bedacht ook! En zo oud was die nu toch niet?
Denk dat ze voor het grote geld zijn gegaan. Niets mis mee hoor, zouden vele mensen waarschijnlijk doen maar voor mij als volger wel een reden af te haken.
Ik heb bij haar altijd het gevoel dat ze zich té goed over zichzelf voelt doordat ze over seks etc. praat.
Ja en als het erop aankomt vertelt ze precies niks
Maar het appartement van Monica is huur. Kost ongv 1300 per maand.
Aah oké, dat wist ik niet! Lijkt me fijn daar vanaf te zijn dan;p
Van wat ik van Lisanne voorbij zie komen, vind ik het niet zo raar dat ze jonger lijkt. Ze heeft zoveel jaar vooral binnen gezeten en daardoor vast ook ontwikkelingen ‘gemist’.
Ja same. Gewoon hoe ze er over praat, alsof ze super open-minded is en dat zij de enige is die zo open is op het gebied van seks/geaardheid. Ik trek haar niet zo goed haha.
Hadden het laatst over jiami en haar verkeerde gebruik van het woord inderdaad. In spreektaal kan ik me nog voorstellen dat je het wel eens verkeerd zegt of je een stopwoordje hebt ofzo, maar nu schrijft ze het ook nog in dr video’s
Oooooh kan hier écht niet tegen
Echt huh? Hoe kan je dat woord nou fout gebruiken?! Jezus.
Oei dat is wel heel erg