Het andere YouTubers/bloggerstopic

Zara vind ik prachtig, maar Zara-Lizzy is (in mijn ogen) echt niet meer grappig als je 25 bent. Zelfde als Hazel op zijn Nederlands uitgesproken.

Daar is onze Nicolette het vast ook mee eens :joy:.

30 likes

Ik vind Charlie juist heel leuk en niet kinderlijk? Ik zou willen dat ik Charlie heette.

7 likes

Wondertje :face_vomiting:

18 likes

Ah dit is echt leuk om te zien! Er zijn maar 40 mensen met mijn naam in NL, best bijzonder eigenlijk. Geen wonder dus dat ik nog nooit iemand ontmoet heb met dezelfde naam :joy:

1 like

Ik was een van de voornaam A voornaam B personen in mijn klas. En mijn twee beste vriendinnen hebben dezelfde voornaam als ik. Was dus een hele populaire naam in mijn geboortejaar. Dan toch liever iets wat een beetje specialer is.

2 likes

Yes ik heb minder dan 5 naamgenoten echt cool
Ik ga wel zon tool gebruiken hoor als ik mijn babynaam kies. Stel mijn nr 1 naam is dat jaar al tienduizend keer gedaan zou ik toch voor mijn nr 2 gaan

3 likes

Haha heftig! Kan iemand raden wat mijn naam is? Toen ik opgeroeide kende ik maar 1 iemand met mijn naam.

Bepaalde mensen mogen niet meedoen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben van een uitstervend ras. Vanaf 1890 gaat het naar beneden

5 likes

Nope

Hahaha mijn vriend’s naam: ‘Te weinig gegevens voor het tonen van populariteit’ lulliggg

Mijn eigen naam was in de 80s/90s erg booming

2 likes

Ben heel benieuwd welke naam dit is!
Ans? Bep?

7 likes

Charlotte?

Oh vind ik ook heel leuk!! Zag hem laatst op een raam in slingervorm, denk dat deze wel eens opnieuw populair kan gaan worden.

1 like

Heel mooi! Zou hier nooit aan gedacht hebben. Heb wel Isa hoog op mijn lijstje staan haha. Dat die naam zo weinig gegeven wordt joh.

1 like

Nee!

Ik vind het echt grappig om te zien dat mensen hier veel positiever over de naam zijn dan op heg andere forum.

Duurde wel lang voordat de populariteit hiervan afnam, haha.

30 likes

Mijn naam wordt blijkbaar vaak gebruikt als volgnaam (2203) maar minder als voornaam? (881).
Niet populair in de periode waar je het eigenlijk verwacht zou hebben…

edit; jullie hebben hier natuurlijk compleet niets aan.

1 like

Kunnen jullie gewoon even je naam zeggen? Mijn hersens kraken van het nadenken.

21 likes