Ook heel leuk dat het gewoon zo’n echte foto is en niet zo’n geposeerde shoot met ballonnen etc.
Aah leuk! En gewoon een leuke normale naam ook.
Ik ben ook benieuwd naar hoe het haar afgaat, maar denk dat het moeder zijn wel echt al in haar zit.
Hoop wel dat dit kindje een beetje privacy krijgt.
Ik zie dat de ex van Lars/moeder van Mason ook heeft gereageerd bij Monica. Super lief en fijn dat dat zo kan! Al is het maar een reactie, dat wil toch wel wat zeggen denk ik.
Nou je zat er niet heel ver naast
Hahah ja! Niet Nae maar Noé😎
Ik vind het een super leuke naam en ze ziet er heel cute uit! Ook stiekem wel leuk dat ze is vernoemd naar Monica’s favo winkel
Ik denk dat ze op dezelfde manier met Z-L omgaan als ze doen met Mason. Zou ook wel een beetje raar zijn als ze haar heel erg beschermen en hem niet.
Ahhh zo leuk
Heel leuk voor ze! Leuke namen ook
Ik vind Zara ook echt een mooie naam, maar wel jammer van de winkelketen
Wat lief & een leuke naam. Al vraag ik me bij al die influencer babynamen (hazel, pip, zara-lizzy, charlie-fay) af of ze wel nadenken over het feit dat het schattige kindje ook ooit volwassen wordt en dan misschien geen instagram-sparkly leven ambieert.
Aaaaaaaaaand er is al een Zara-Lizzy fanaccount
wtf
Oooh ja wat creepy. Ik zocht even op Instagram en ik zie er al 3 inmiddels. DAFUQ
edit; grapje. Het zijn er 6. ZES.
holy shit in het kwartier hierna is er alweer één bijgekomen hahaha
Iehhh ik heb dat helemaal gemist maar ik vind het al een heel naar idee om het alleen al te visualiseren
Zara als volwassen vrouw lijkt me opzich niet gek toch? Hazel ook niet eigenlijk. Pip en charlie-fay dan weer wel. Maarja ze mogen blij zijn dat ze niet Til Bal heten ofzo.
Héle leuke naam! Zoiets had ik inderdaad al wel verwacht!
Och ja die namen van de kids van Nicolette… Brrr. Kiki-Kate net zo