Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik vind hem zo knap :heart_eyes: Haha.

Mijn zus heet kimmie. Nog erger :joy: in juni trouwens 26 geworden hahaha :joy:

1 like

Kende trouwens niemand in mijn jeugd met dezelfde naam, ze dachten aanvankelijk dat ik een jongentje was, maar mijn moeder kreeg een gek onderbuikgevoel toen ze lag te puffen op de verloskamers :joy: dat ik wel eens een meisje kon zijn
 en ze keek toevallig little house on the prairie, en daar kwam mijn naam dus in voor. Dus het werd ook niet oo zn Nederlands uitgesproken, maar op zn Engels. Hahah. Mijn allerofficieelste naam is Alexandra, dat wou mijn oma graag. Maar als roepnaam altijd Cassandra, maar mijn oma noemde me altijd Alex, maar dan met zon Duits accent (maar mijn oma & moeder zijn Duits, maar mijn moeder is hier wel opgegroeid
 vrienden en familie noemen me nu gewoon Cas, veel makkelijker ook. Want reageer niet eens op Mn naam meer :joy::joy:

8 likes

Ik had vannacht een droom waarbij Monica bij mij in de groep zat met een danslescursus maar dat de docente na de 2e les dat ze er was al dingen die Monica had gezegd had doorgeluld op social media. Toen kwam ze niet meer. Wat zou hiervan de duiding zijn :sweat_smile:

4 likes

Mijn naam is minder dan 5 :’)
Ik ken niemand die zo heet tot ik mijn nieuwe klas ontmoette, zit een meisje in met bijna dezelfde naam en vooral, bijna dezelfde uitspraak

Ik vind het echt jammer dat mijn naam (Loïs) vroeger toen ik klein was niet zo heel vaak voorkwam (kende niemand met die naam) maar nu de laatste jaren hoor ik het veel vaker. Een paar vriendinnen en ex-collega’s hebben hun dochter ook Loïs genoemd en dan denk ik iedere keer nee verzin lekker wat anders :yum:

Wow dat stijgt echt heel hard ja. Soms vind ik dat ook wel jammer inderdaad
 Dat namen ineens immens populair zijn en ze heel vaak gebruikt worden. Net zoals voor jongens “Sem” nu heel populair is. Dan denk ik in 't begin oh ja, leuke naam! Maar na een tijdje hoor je 't zo vaak dat ik het juist niet meer mooi vind. Jammer is dat

2 likes

mijn naam is blijkbaar zo populair dat mijn neef, ja mijn bloedeigen neef, zijn dochter dezelfde naam heeft meegegeven. Nu hebben we dus dezelfde voor- en achternaam. zo ongezellig

oh kak ik dacht even in een soort van namen topic te zitten haha

9 likes

Moet er al een namen topic aangemaakt worden😂?

Mijn nicht heeft ook een zoontje met dé naam die ik voor mijn eventuele kinderen had bedacht :sob:

Edit:

2 likes

Ahhh, die nieuwe video van Sophie Hol. Breekt echt m’n hart.

1 like

Ja het is uit, ik denk dat hij vreemd is gegaan. Ze zegt dat hij al “3 maanden geleden klaar was met de relatie en verder is gegaan maar mij dit was vergeten te vertellen” en dat ze haar huis wil veranderen omdat “haar veilige plek kapot is gemaakt”.

4 likes

Hahaha nou daarom denk ik dus vreemdgaan

Ah zo sneu

Hoe lief is deze ook weer :heart_eyes:

34 likes

Jaaa vooral dat huis veranderen :frowning: alsof hij het in haar bed heeft gedaan met een ander ofzo

2 likes

Zielige video inderdaad, ze kan er wel heel goed over praten vind ik en helemaal als je nagaat dat het zo publiek is.

1 like

Ik vraag me af hoe lang Mason nu bij zijn zusje zou “mogen” blijven? Want normaal is hij toch maar 1 weekend om de 2 weken bij Lars en Monica dacht ik. Hij zal er nu vast wel een paar dagen mogen blijven, maar op een gegeven moment zal hij toch terug gaan naar z’n moeder en dan dus maar af en toe zijn zusje kunnen zien? Lijkt me zo raar voor hem. Geen idee waarom dit me zo bezig houdt trouwens :joy:

1 like

Ik denk dat hij daar op bezoek is ofzo? Of net weer gebracht. Want 6 uur geleden was hij nog bij zijn moeder zie ik op haar instastory.

Ik ben geen stalker, verveel me gewoon vandaag op het werk. Kan maar wat te doen hebben he :woman_facepalming:t4:

2 likes

Ik ben geen Sophie fan maar ik vind dit wel erg sneu!

2 likes

Dat was dan vast @Mimi die zich per ongeluk voorstelde met jouw naam.

2 likes