Bibi Breiman heeft ook eindelijk weer eens een video online gegooid
Ze is wezen reizen… en dan doelt ze op dat weekendje New York met haar broertje :’)
Bibi Breiman heeft ook eindelijk weer eens een video online gegooid
Ze is wezen reizen… en dan doelt ze op dat weekendje New York met haar broertje :’)
Ik zag het ja, hier en daar ook alweer hatelijke reacties. Heb ook weinig met haar. Ze is wel veranderd in haar gezicht!
Haha ja ik dacht oh huh dat heb ik helemaal niet meegekregen? Maar bleek gewoon dat reisje te zijn.
Vind het toch wel apart hoe snel ze al over kinderen aan het praten waren. En soms denk ik dat er al iets tussen hun speelde toen ze nog met haar ex samen was. Ik mag Waylon gewoon echt niet haha vind het een creep
Ach ze ziet er wel heel gelukkig uit moet ik zeggen.
Haha ik vond het ook een aparte video of zo.
Ze ziet er inderdaad gelukkig uit, zo probeert ze in ieder geval over te komen. Alleen ik geloof het niet helemaal
Het lijkt wel te mooi om waar te zijn allemaal, ook dat haar ouders zooo blij reageerden toen ze zwanger was etc
Dat ze thuis uitgelachen werd en jaren niet haar zelf kon zijn klinkt wel heftig, haar ex kwam altijd zo leuk/lief over.
Ja daar schrok ik ook van! Had dat ook echt niet verwacht! Zo zie je maar weer hoe anders het er ‘achter de schermen’ aan toe kan gaan.
Was al aan het wachten tot Bibi en Waylon samen een liedje zouden maken en dat heeft dus ook niet lang geduurd hahah. Ben benieuwd wanneer ze het zullen uitbrengen. Denk dat haar muzikale carrière wel een stuk sneller/makkelijker zal gaan nu ze met Waylon is.
Ging het hier laatst niet over die te grote openstaande broek van Noor? Nu zie ik het ook weer bij Anna… is dat een ding tegenwoodig? Ik vind het er maar raar en onhandig uitzien, of ben ik nu een oma
Welke broek? Er zijn andere dingen die mij meer opvallen :’)
Alles om nog slanker/dunner te lijken.
Ik vind haar op deze foto qua gezicht heel erg op Kim K lijken
Irriteer me aan de nieuwe vlog van Josh dat ze zo dramatisch doet dat ze 10kg is aangekomen door de zwangerschap en nu 71kg weegt. Hallo, je bent zwanger? Volgens mij is 10kg juist super netjes en ben je dat zo weer kwijt. En er zijn een hoop vrouwen die wouden dat ze 71kg zouden wegen want volgens mij is dat met de lengte van Josh een prima gewicht.
Ja ik vind haar gezicht er ook nepper uit zien de laatste tijd
Wtf hahaha. Nooit geweten dat dit een ding was.
Zoals @Lula al zegt ja, om optisch nog kleiner/slanker te lijken. Maar ik snap ook niet helemaal hoe dat blijft hangen dan? Heb mn hele leven al alle broeken wijd om mn buik/taille zitten maar dan zitten ze strak om mn benen en kont dus dst houdt het wel omhoog, maar bij hun zwemmen die benen ook in die broeken, lijkt me lastig
Jemig Anna is wel echt mega dun nu he? Hopelijk is ze wel helemaal oke.
Sport Anna nou wel of nog steeds niet? Vind het altijd zo onrealistisch dat die vloggers dan niet kunnen koken en alleen maar snacks eten en sport haten, maar wel heel dun zijn. Bij Yara valt me dat ook op.
Ja ze doet aan cheerleading met Kim Feenstra! Ze wordt zo hups de lucht in gesmeten.
Jesus wat een kut grap, ik ben alweer weg.
Pff Sanne weer met een date leed verhaal op ig. Praat even tig verhalen vol over haar geplande date die getrouwd blijkt te zijn en hoe ze dit nu eens zal gaan handelen. Wat dacht je van, doorgaan met je leven en er niet weer een heel ding van maken online voor de hele wereld to watch.
Ja maar echt. Die obessie valt mij ook zo op.
I find it very bijzonder.
Ik snap haar echt niet hoor. Ik heb net die stories zitten kijken en ik snap gewoon echt niet dat je dit soort dingen op internet zet? Vooral leuk voor die vrouw ook, dat ze zulke print screens krijgt toegestuurd en vervolgens ziet dat iemand met meer dan 13.000 volgers het nodig vond om het verhaal openbaar en uitgebreid uit de doeken te doen. Ook die opmerking: “liever dit dan haar zijn” Wtf echt what is wrong with you