Thanks voor jullie tips. Ga dit weekend weer ff op internet zoeken … polo vind ik ook leuk!
Absoluut een Ford fiesta! Heerlijke auto
Heb wel een wat nieuwere (nouja wat is nieuw) zodat ik overal in mag. Hij is klein maar ook ergens lekker ruim
Ik heb ook een picanto, voor mijn werk in een c1 gereden. Je merkt wel verschil de picanto rijd veel comfortabeler, achterbank zit ook voor een volwassenen beter dan bij de c1. Kofferbak is iets dieper en groter ik krijg mijn oma haar rollator er zelfs in wat ik echt niet had verwacht.
Hyundai i20. Is formaatje Corsa. Ben er heel tevreden over.
Ik heb van die autospiegelstickers gekocht bij de Action, en ze doen wat ze moeten doen krijg ze er alleen niet zonder luchtbellen op hahaha.
Ideaal! Ik wist niet dat dit bestond. Hoef je dan 's ochtends bij het opstarten ook niet je spiegel droog te maken of helpt het alleen tegen het beslaan van de spiegel onderweg? Al heb ik van beiden last, dus ik ga ze sowieso halen haha.
Nu ik hier toch reageer, deel ik ook nog even de mening van mijn vriend over of je in vrouwenauto’s (klein met een niet standaard kleur, in mijn geval ook nog oud) anders behandeld wordt op de weg. Hij ondervond dat vorige week aan den lijve toen hij met mijn auto naar de supermarkt ging en een ander zijn auto vanuit een zijweg vlak voor hem de voorrangsweg op gooide. Mijn vriend kwam thuis met de mededeling dat hij last had van het Micra-syndroom, want in zijn Golf zou dit nooit gebeurd zijn
Heb de spiegels vanochtend niet droog gemaakt! Dus werkt echt zo direct goed.
Wij lopen ook altijd te klagen bij anderen dat we het zo kut vinden op de weg door al die aso’s die zich zo voor je gooien en afsnijden en kleven. Zij zeggen dan altijd Oh? Nou… geen last van hoor!
Wij zijn dan altijd van Huh wtf?! Maar ik denk dat het indd komt omdat zij in grotere autos rijden
Ik had hiervoor ook een klein autootje, hoevaak ik wel niet bijna van de weg bent gedrukt. Ik heb zelfs een keer bijna van de weg gedrukt door een vrachtwagen, super gevaarlijk. Deze zat zo te bumperkleven dat ik bang was om te remmen. Nu heb ik een groter auto en een stuk minder last!
Ohhh jaloers…
Ik heb een Kia picanto en ik heb er recent een gigantische stoel mee opgehaald van marktplaats en een vaatwasser bij Ikea (niet tegelijk). Je kunt er echt wel wat in kwijt hoor.
Dit was de stoel
En die is wel 1 vierkante meter!! Als ik er in zit heb ik aan beide kanten ruimte over haha
Ik heb deze (Peugeot 208) alleen dan met zwarte velgen. Heb hem sinds januari en ben er nog steeds iedere keer heel blij mee als ik instap. Zuinig, ideale maat, cruise control, rijdt comfortabel.
Hiervoor een Hyundai Atos waar ik heel veel issues mee heb gehad dus dit is zo’n verademing… (hopelijk blijft dat ook zo )
Gewisseld met mijn man. Ik heb nu een Renault Clio estate uit 2016. Diesel. Rijdt heerlijk op de snelweg.
Ik heb er nu een Hyundai i10 bij.
Owja ik, samen met mijn vriend.
Wat een blitse bak! Welke is het?
Hee je hebt je ribstoel
Staat ie in je woonkamer? Wat heb je besloten met je bank?
Wij hebben vandaag onze Toyota Starlet weg gedaan en een Volkswagen Polo gekocht.
Dit in verband met een baby on the way (als tweede auto naast onze Volvo) en de Starlet was echt aan zijn einde.
Ik ben bijna 8 jaar samen met mijn vriend en dit is auto nummer 8
haha, de ribstoel komt in een andere kamer en de bank houden we voorlopig nog maar eventjes zo. Er zijn even andere dingen om ons geld aan uit te geven haha!
Ik denk wel dat hij beneden ook wel leuk zou staan opzich!
De marktplaatsverkoopster had twee van die mooie ribstoelen maar daar hebben we jammer genoeg echt geen plek voor (en had ook zeker niet in de picanto gepast)