Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ja, dit! Ik maak sowieso altijd de strip goed nat in plaats van mn neus, werkt veel beter. En inderdaad wachten tot hij keihard is en dan voorzichtig lostrekken!

1 like

Ik vind 7 minuten al knap! Ik heb al moeite met de 60 seconds rule :joy:

Persoonlijk zou ik voorzichtig zijn met de 15 minutes oil cleanse. In de Facebook groep van Caroline Hirons (een skin care blogster) heb ik genoeg verhalen gelezen van mensen die achteraf spijt hadden (vooral rode huid en puistjes).

2 likes

Voor mn gewone cleanse gebruik ik een foreo en die staat ‘ingesteld’ op een minuut dus da’s makkelijk. Ik vond het bij de oil cleanse ook wel lang duren hahaha, denk niet dat ik het nog ga doen, zeker niet als ik moe ben 's avonds en erna nog een paar stappen te gaan heb :sweat_smile:

Goed dat je 't zegt! Gelukkig is bij mij de rode huid al over en heb ik geen extra puistjes maar ik ga het toch maar niet meer doen

Ik zag dit in de hema folder, ik ben heel benieuwd naar die body glow. Iemand die deze toevallig gebruikt of geprobeerd heeft in de winkel?

Ik ben op zoek naar een goede bb cream… Ik heb het nog nooit gebruikt maar zou het nu evt wel willen uitproberen. Heb best een lichte huid dus moet niet te donker of oranje zijn. Welke raden jullie aan? Prijsklasse maakt niet zoveel uit.

Had ook nog rosehip seed oil (oid) in huis en nu zit ik met een heerlijk gloeiende en zachte huid op de bank. Geen idee of er veel los kwam want ik haalde ook m’n mascara er vanaf dus dat zat ook overal haha.

Ik heb het gevoel dat ik mijn gezicht niet goed genoeg reinig. De volgende dag voelt m’n huid alsof er nog een beetje een “waas” over zit wat ik eraf haal door er met mn vingers overheen te wrijven.
Ik gebruik alleen reinigingsfoam, daarna nogmaals goed met water, soms een toner en dan nachtcreme.
Ik scrub mijn huid minstens 1 keer in de week en ook wekelijks een maskertje. Iemand tips?

Is je nachtcrème misschien te rijk voor je? Misschien kan je een iets lichtere creme of serum proberen?

Heb je al eens geprobeerd om 2 keer te reinigen met de foam? Dus 1 keer om de eerste laag te verwijderen en de tweede keer echt goed masseren en alle hoekjes en gaatjes mee nemen?

Was je ook 's morgens je gezicht?

Clinique take the day off! Dat haalt echt alles weg

Ik heb P. Louise eyeprimer via morphe besteld. Ben benieuwd of het echt zo goed is.

Ben benieuwd naar je review!! Ik moet binnenkort een nieuwe primer en deze staat op mijn shortlist haha

1 like

Poriën verkleinen zal niet kunnen nee, maar met een blurring primer smeer je het zeg maar glad en vul je de poriën in waardoor ze minder zichtbaar zijn. Ik gebruik altijd de smashbox pore minimizer en sinds kort de blurring primer van Laura Mercier en kan echt niet meer zonder. Die van smashbox is dikker en voel je wat meer, die van Laura Mercier is heel dun maar werkt super goed.

1 like

Mijn flesje milky jelly cleanser van Glossier raakt bijna op, en ik ben op zoek naar een soortgelijk product, aangezien ik Glossier toch wel prijzig vindt. Iemand tips?

1 like

Als je te veel aanbrengt kan het wel gaan rullen! Vaak gaat íets rullen omdat je of te veel gebruikt of je het te snel na elkaar aanbrengt (dus dagcreme kan niet goed intrekken bijv)

1 like

Ik heb die van glossier niet geprobeerd maar ik heb nu de ‘less on skin micellar cleansing gel’ van holika holika en die lijkt er wat op qua uiterlijk en voelt ook wat jelly achtig aan

1 like

Volgens mij had @jeg laatst zon soort cleanser van Rituals.

1 like