Ik heb gehoord dat die van P Louise vrije snel creaset!
Ah top dan begin ik daar ook gewoon mee, dat heb ik tenminste in huis.
Heeft iemand een tip voor een goede gezichts SPF? Ik heb nu die van Biodermal maar die is te vet voor mij heb een gecombineerde huid
De Bioré aqua spf 50 via little wonderland
Merci!!
Heeft iemand de Remescar tegen donkere kringen/wallen al gebruikt? Mijn donkere kringen lijken wel steeds erger te worden en ze waren al erg aanwezig. Zit al een tijdje te denken aan fillers, maar lees hier wel positieve reviews over.
Ik gebruik er eentje van the body shop
Wat grappig, ik heb toevallig een paar dagen geleden de oogschaduwbasis van Kiko gekocht en dat was niet zoân succes geloof ik. Hij leek heel âkruimeligâ ofzo? Ondanks het feit dat ik hem goed uitsmeer. Heb jij dat al eens gehad? Misschien moet ik hem nog een kans geven! Anders ga ik die van catrice eens proberen @Jeg, thanks!
Nee, die van mij is juist heel erg glad! Heeft zoân typische primertextuur.
Oh, wat gek! Misschien helpt het als ik wat minder gebruik. Ik ga het nog een paar keer uitproberen!
Hebben jullie nog tips voor foundation en setting spray? Ik heb een gemengde tot vettige huid, wel acne prone
Zijn er nog meer aanraders via Little Wonderland? Dan bestel ik meteen even nog meer dingen.
De iunik cleansing oil! En over de purito zonnecremes heb ik ook goede dingen gehoord
Voor mensen die de magic drops van collistar gebruiken, hebben jullie ook meer last van puistjes gekregen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik doe elke avond een double cleanse maar ik vraag me af hoe je zoals zij zegt â15 tot 20 minutenâ zo je gezicht kan masseren hahaha ik probeerde het gisteren en na 7 minuten had ik een roodgloeiend gezicht en vermoeide handen
Ik had gelezen dat je die zwarte dingetjes (Zoals op de thumbnail van dat filmpje) er enkel uitkrijgt wanneer je langere tijd niet geexfolieerd of ge-ole-cleanst(?) hebt, dus ik heb gisteren 15 minuten mn vriends gezicht ingemasseerd met olie cleanser hahaha, kwamen er niet spontaan uit maar wel heeeel makkelijk als je zachtjes drukte.
Zijn reactie: âwat ik allemaal niet voor jou doeâŠâ
Hoe hard masseer jij haha. Ik doe dit 1x per week gewoon rustig op de bank en ga rustig met mn vingers over mn huid in rond draaiende bewegingen.
Bij mij komen die dingentjes ( stuk kleiner dan op die foto en gewoon wit of doorzichtig) er alleen maar uit op plekken waar ik grove porien heb of plekken die ik soms vergeet met normaal reinigen. Zoals haargrens ofzo.
Veel te hard hahaha
Hetzelfde hier, mijn vriend heeft een nogal kleine, platte en brede neus waardoor zoân neusstrip niet echt juist plakt. Dat vind hij wel leuk om te doen omdat hij achteraf dan kan staren naar de strip met kleine puntjes erop, maar eerlijk gezegd blijven de grotere mee-eters gewoon zitten hoor.
Misschien een tip voor als je nog eens een poging wil wagen: als je ze nat maakt nadat je ze opgekleeft hebt, worden die strips steenhard. Misschien helpt dat wel
Bij mij werkt het ook niet, ik heb niet echt van die zwarte mee-eters maar krijg eerder gewon âgevuldeâ poriĂ«n sebaceous filaments of hoe dat ook heet.
Als iemand daar dé oplossing voor heeft dan hoor ik het graag