Ik had net ineens een hersenspinsel toen ik op de wc zat. Geen idee of er animo voor is maar het lijkt mij dus heel chill om een beautyruiltopic te openen. Of is er ooit al eens zoiets geweest?
Ik ben namelijk een beetje een kneus met make up, hoewel ik het wel leuk vind om ermee te experimenteren. Maar het komt er dus op neer dat ik heel vaak dingen koop die ik dan uiteindelijk na 1 keer proberen nooit meer gebruik omdat het toch niet helemaal mijn kleur is, of dat de dekking van de foundation me toch niet zint. Ik vind het in de winkel blijkbaar heel lastig inschatten of iets mooi is of niet. Al die paletten, foundations en lippenstiften die ik maar een a twee keer heb gebruikt wil ik ook niet weggooien. Misschien dat anderen op het forum die dan eerst nog willen uitproberen dacht ik. En misschien kunnen we zo een soort circulair ruilsysteem bedenken.Ik weet verder nog niet helemaal hoe dit dan logistiek vormgegeven zou moeten worden en of het wel coronaproof is.
Edit: Misschien kun je mijn bericht liken als je hierin geïnteresseerd zou zijn en zou willen deelnemen. Dan kunnen we zien hoeveel animo er is. (omg ik voel me nu een 11-jarige YouTuber. ‘LiKe MiJn BerIcHtJe En Ik LiKe TeRuG.’)