Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ja! Werkt top (als in ik zie echt minder lijntjes en een egalere huid)! Als je nog nooit retinol hebt gebruikt, dan moet je wel langzaam opbouwen

1 like

Niet in deze tijd van het jaar mee beginnen! Kun je pigmentvlekken van krijgen

2 likes

Oke thanks ! Dat is idd erg zonde anders

@Krekel bedankt ik ga hem alvast bestellen!

1 like

Iemand tips voor goede wenkbrauwverf?

1 like

Refectocil!

1 like

weet iemand hoe dat haargroeimiddel dat echt werkt heet, dat op egf werd besproken?

Ik ben al een poos aan het overwegen om permanente make up te laten zetten (eyeliner boven). Maar vraag me af of dat het geld waard is. Bespaar je er echt zoveel tijd mee? Ik ken ook niet echt mensen waarbij ik het heel mooi vind, al vind ik online wel heel mooie voorbeelden. Iemand ervaring?

Ja lijkt me leuk, ik heb elke maand de goodiebox maar ik gebruik geen make-up dus wil dat graag ruilen voor skincare bijvoorbeeld

Heb ik ook wel oren naar!

Ik heb gehoord dat dit blijvende schade toebrengt aan de traan “glands”. Het werd afgeraden door artsen. Andere permanente make-up werd niet als onveilig gezien (mits goede spullen en professional natuurlijk)
Ik zal proberen de bron te zoeken voor je.

1 like

3 vriendinnen hebben het en zijn er heel blij mee! Vind het bij hen ook goed gelukt en mooi staan.

1 like

Je hebt ook MSM poeder/tabletten. Dat werd ook wel vaak besproken op EGF en ik heb het zelf ook lang gebruikt. Werkte bij mij wel! Ga het weer halen denk ik.

Je kan het oa krijgen bij Holland & Barret!

2 likes

Het is heel warm in mijn huis en ik zat te denken dat ik niet weet wat dat met de kwaliteit van mijn parfum doet. Warmte is daar niet zo heel goed voor hè? Zou ik ze in de koelkast kunnen bewaren haha of is dat weer niet zo’n goed idee. Iemand ervaring mee?

Bedoel je castorolie?

1 like

Ja dat kan, parfumado stuurde me dat laatst via de mail hahaha

1 like

Ik denk niet dat een hittegolf echt invloed heeft en dat je parfum bewaren in de badkamer, waar de temperatuur en vochtigheid in veel kortere intervallen stijgt en daalt, veel schadelijker is (en zelfs daar hoor ik eigenlijk nooit iemand over klagen haha).

Ik heb parfums die ik al ruim 6 jaar bewaar in ruimtes waar het in dit weer makkelijk warmer dan 30° wordt en ik merk geen verschil.

1 like

@Zora ik heb een vriendin die wenkbrauwen en lijntje heeft gedaan en het is wel heel mooi.

Ik draag zelf in de zomer vaak alleen wenkbrauw en een lijntje en dan voelt het al heel af, dus ik heb er zeker ook oren naar. Ook omdat ik nu elke 6 weken mn wenkies laat verven + waxen a €40 :neutral_face:

Ben wel benieuwd nr het artikel, want schade aan traangootjes oid voor enkel cosmetische reden vind ik wel heftig en houdt me ook tegen dan.

Ik vind het in het begin vaak wel mooi, maar na een tijd gaat het toch een beetje vervagen en dan vind ik het zo net niet… ik hou van diep zwarte eyeliner en dat effect heb je na een tijd niet meer dus dan zou ik alsnog tekenen. Enige voordeel is dan dat je alleen de bestaande lijn hoeft te volgen en dat vinden veel mensen makkelijker dan uit de losse pols tekenen.

2 likes

Oké goed om te horen!

Ik heb vroeger wel eens parfums gehad die na een tijdje echt niet meer lekker roken omdat ze teveel licht/warmte hadden gehad. Dat waren wel wat goedkoper parfums dus geen drama, maar zou dat wel heel zonde vinden met mijn duurdere geuren :slight_smile: Daarom was ik er een beetje bang voor

Heeft iemand een tip tegen keratosis pilaris? Ik heb er erg last van op mijn kuiten en word er zo onzeker van :expressionless: ik heb gekeken naar producten van Paula’s Choice maar lees wisselende ervaringen. Prijsrange maakt niet zoveel uit!