Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Oke, blijkbaar is er interesse in een beautyruiltopic, heel leuk! :smiley: Zoals ik al zei weet ik nog niet helemaal hoe ik dit logistiek moet vormgeven. Hieronder een opzetje, misschien hebben jullie nog op- of aanmerkingen voordat ik het topic open?

Ik denk dat het een non-discussietopic moet worden met alleen een openingspost met daarin de regels. Alle posts daaronder zijn van leden die iets te ruil aan willen bieden.

Regels:

• In dit topic worden alleen producten te ruil aangeboden. Er mag geen geld gevraagd worden.

• Ieder aangeboden product moet nog houdbaar zijn en er moet nog minimaal 30% van over zijn.

• Maximaal 1 post per gebruiker met daarin alle producten onder elkaar die je te ruil aanbied. Zet er minimaal bij: hoelang het ongeveer geopend is, welk deel van het product nog over is, kleurcode (als die er is) en een afbeelding van jezelf of van internet geplukt.

• Zet onderaan de post waar je het voor zou willen ruilen.

• Zet de regio waar je woont erbij als je open staat voor een fysieke ruilactie.

• Als je interesse hebt in een bepaald product stuur je het betreffende forumlid een DM en kun je daar verder tot een deal proberen te komen.

• Als het tot een deal is gekomen pas je jouw eigen post aan. Verwijder het product uit je originele post of verwijder je gehele post.

• Verzendkosten zijn voor de verzender.

• Naast make-up mogen er ook andere beautygerelateerde producten worden aangeboden, denk aan krultangen, haarspray, pincetten etc. Het doel van dit topic is echter dat je producten die toch niet helemaal je smaak blijken te zijn, niet hoeft weg te gooien. Als iets troep is (denk aan een stijltang van de action van 8 euro) en niemand anders gaat hier blij van worden, dan hoef je het ook niet aan te bieden.

8 likes

Duidelijk verhaal!! Dus in principe kan je prima biotine nemen, zolang je maar niet te hoge concentratie binnenkrijgt, dus liever niet de pure vorm, en ervoor zorgt dat je B5 op peil blijft.

Tnx!

Ja je moet voor en na goed vochtig maken. Ik heb dit

Heeft iemand de nyx bare with me foundation in pale light? Is die erg roze? Ik heb een neutrale ondertoon en vanilla nude (geel, mijn voorkeur) is uitverkocht.

Aan de naam te zien is ie roze, bijna alles wat pale heet is roze want lichte mensen kunnen geen gele ondertoon hebben/willen. Maar na swatches gezien te hebben is ie ook roze, zou niet zeggen mega mega roze maar ja wel roze. Als je normaal iets met een gele ondertoon gebruikt dan is deze vrij roze en zou ik m niet zo snel pakken.

1 like

Ik heb dat topic aangemaakt maar hij is afgekeurd door de moderatoren. :frowning: we kunnen het in dit topic natuurlijk alsnog doen maar ben bang dar dat een beetje onoverzichtelijk wordt.

2 likes

Omdat er al verkoop- en weggeeftopics zijn waar beide relatief weinig in wordt gepost.

Ik heb 'm, vind het niets interessants doen. Maar ik heb ook geen ‘moeilijke’ huid. Maar het doet niet veel voor me, geen glow of baby zacht huidje daarna zoals ik had gehoopt haha.

1 like

thanks guys, over haargroeispul, ik geloof dat het msm was waar ik toen veel over hoorde op t forum. heb nou maar msm poeder, biotine en castorolie aangeschaft. aan mij zal het niet liggen.

2 likes

Misschien kunnen we steeds elkaars post citeren als iemand iets nieuws wil aanbieden voor het ruilen? En dan via een PB de daadwerkelijke ruil opzetten. Als er dan een product is geruild/van de lijst kan kun je de laatste post met alle foto’s weer citeren en jouw producten eruit halen. Ook @Batalash

Hij is roze en heel erg licht, mij zelfs te licht terwijl ik echt een bleekscheet ben. Als geel je voorkeur heeft zou ik deze zeker niet adviseren.

1 like

Jammer zeg

1 like

Ik had dus dat wenkbrauwpotlood (die uitdraaibare) van NYX gekocht, echt een superding, maar na 1,5 maand alweer leeg, vind dat dan best duur als je 8 keer per jaar €11 betaalt :tired_face:. Kent iemand nog een iets budgetvriendelijker alternatief?

En @Spaarlamp oke die laat ik liggen, bedankt!

Ik zou wachten tot douglas weer 25% op alles heeft en er dan een paar kopen

1 like

@Nescio
Ik heb deze gekocht, werd ook hier getipt.

https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/vedax-silidyn-silicium-druppels-60058367?skuid=058367

Ik heb wel het idee dat het werkt. Ben er net voor Corona mee begonnen, en m’n haar is flink gegroeid. Dat is makkelijk te merken want ik heb nog steeds m’n Corona uitgroei.

4 likes

Die van Catrice als de juiste kleur er voor je bij zit. € 2,99

Oooo ga ik ook zeker even naar kijken! Thanks!

ik zit zo krom te lezen dat ik dacht dat je main stream media bedoelde met msm en dat je het daar had gelezen over haargroeispul maar je het niet zo vertrouwde, totdat men het op het forum ook besprak en je dacht, laat ik het eens proberen :woman_facepalming:

ik hoop in ieder geval dat het je gaat helpen!!

2 likes

Welke had je dan? Want ik heb met die uitdraaibare in streepvorm wel een half jaar gedaan. Het potlood echt potlood vorm gaat er veeeel sneller doorheen. Denk dat ie na 8 weken ofzo op gaat zijn idd.