Volgens mij zijn de groene thee-maskers van Sephora uit het assortiment Het lijkt erop alsof het matcha thee-masker ervoor in de plaats is gekomen, dus nu heb ik die maar gekocht. Ben benieuwd of mijn huid hier ook goed op reageert!
Nee
Meen je dit
Nee
Nee
Nee
Dit kan niet hoor
Gelukkig heb ik er nog zo’n 15 op voorraad maar nooooooo
Ah nee dit waren mijn favoriete maskers hoe weet je dit trouwens?
Ik zie ze nog wel op de sephora site namelijk.
https://www.sephora.fr/p/masque-visage---masque-tissu-d-origine-vegetale-392437.html
Mag ik trouwens een euro voor iedereen die ik dit masker aan heb gesmeerd
In de fysieke Sephora was dat masker niet meer te vinden, en een tijdje geleden waren die groene thee-maskers ook afgeprijsd op de website. Maar hopelijk heb ik het mis, hoor, want ik vind ze ook heel fijn!
Hahaha it’s meeeeee!
Als Corona mijn plannen niet verziekt, ben ik volgend weekend in Parijs. Stuur ik je een voorraad op?
Ik had voor het eerst een peel off masker gedaan en dat afhalen is echt een lekker gevoel haha
Oooh ja ik heb die dunne! Die andere is ook een aanrader?
Jaaa je moet die dikke pakken! Precision brow pencil heet het. Kleur kan je gewoon dezelfde pakken
Als ik ‘s avonds retinol in squalane 1% gebruik en ‘s ochtends en ‘s avonds een toner spray met kleine hoeveelheid AHA (deze: https://www.ecco-verde.nl/im-natuurcosmetica-berlin/phyto-balance-mallow-elderberry-facial-toner?gclid=Cj0KCQjwsuP5BRCoARIsAPtX_wHROB57jSLJPQVbKHmmj6qCeBmTNZJqEm3cL4skaBJTqETHGKndj9oaAuMKEALw_wcB
Kan ik dan ‘s ochtends nog ascorbyl glucoside solution 12% erbij pakken? Ben er mee gestopt toen ik 1 a 2 mnd geleden retinol ging opbouwen maar ik mis het
Kans is groot dat ze er niet meer zijn hoor! Ik heb er laatst nog 3 kunnen scoren voor 2 euro per stuk, omdat ze in zo’n bak lagen. In een andere sephora hadden ze ze helemaal al niet meer…
Ja, hoor, geen restricties! Fijn spul he?
Yess fijn! Ja, inderdaad! Dankjewel
Heeft iemand ervaring met de laura mercier tinted moisturizer oil free? Is het wat? Ik heb zin om geld over de balk te smijten
Ja! Inmiddels aan mijn tweede verpakking begonnen. Voor een getinte creme geeft het best een goede dekking, heel natuurlijk. Wel nog vrij glanzend effect voor een oil free product, maar ik vind dat niet storend. Aanrader dus!
Yessss bedankt precies wat ik wilde horen
Iemand aanraders betreft een oogcreme/ gel? Wil het liefst één met zo’n metalen bolletje, heb ‘s morgens last van dikke ogen/vochtwallen.
Ik wil graag herbruikbare wattenschijfjes gaan gebruiken. Iemand een aanrader?
Beetje laat, maar deze website heeft mij geholpen. Ik gebruik ook alleen maar producten die ‘safe’ zijn uit dit lijstje en nergens meer last van. + af en toe Nizoral shampoo gebruiken in mijn haar doet ook wonderen.