Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Fijn dat sepai bij jou heeft gewerkt! Het ziet er allemaal mooi uit, inderdaad wel erg prijzig. Ik was gisteravond aan het surfen op beautybay en zag dat zij ook een eigen lijn hadden. Heb wat dingen besteld, even kijken of dat bevalt.

Ben benieuwd! Laat je weten hoe het bevalt?

Ik heb een hele goede ervaring met Clinic 28 bij dr. Tjan. Hij heeft me goed advies gegeven over de verhouding (ik vond 1 kant niet goed gevuld van mijzelf) Ik rij er zelf bijna 2,5 uur voor, maar ik ben super tevreden en ga alleen nog maar daarheen.

1 like

Ik gebruik al een aantal jaar lipfillers. Wat wil je precies weten? Je mag me ook pb’en, dan kan ik je ook wat foto’s sturen.

Ik pb jou wel even!

Ik twijfel zooooo erg om Nikkie haar beautybay palette te kopen. Vind dat echt een leuk collectors item.:thinking:

1 like

Ik heb me wel aangemeld voor de presale lijst ding. Wil hem toch wel hebben en €30 is niet echt een rib uit mijn lijf. Ik hoop dat de kwaliteit wel echt goed is, qua kleuren vond ik het niet mega spectaculair, maar ik heb nog geen goede rood dus dat zou wel mooi meegenomen zijn.

1 like

Ja ik heb me ook aangemeld! Vind €30 ook echt een chille prijs dus denk dat ik m wel ga kopen maarja heb ik dit echt nodig…

1 like

Nee, maar dat doet er niet toe

8 likes

7 likes

En @Spaarlamp klopt het nou dat ie om 1900 dropt maandag?

Zijn hier FF’ers die witte wijn / appel azijn gebruiken als conditioner?

Na een hoop positieve verhalen ben ik ermee aan de slag gegaan, maar mijn haar voelt best wel droog. Ook is het vrij stroef en pluizig. Wat doe ik verkeerd? Ik heb ongeveer 1,5 eetlepel op 5 delen water in een cola flesje gedaan, een dop met gaatjes erin op de fles gedraaid en dit over mijn haar gegoten. Ik heb het een minuutje of 2 laten inspoelen en daarna goed uitgespoeld. Mijn haar is half lang / lang, vrij vol en droog van zichzelf.

Omdat we geen apart topic mochten maken voor de beautyruil doe ik het even hier!

Ik heb twee producten die ik wel zou willen ruilen, Urban Decay Naked 3 en een blush van Marc Jacobs. Ik heb beide producten niet heel veel gebruikt, zijn toch niet helemaal mijn kleur. Foto’s staan in de spoilers.

Urban decay

Marc Jacobs

Ik doe dit soms wel eens, meestal met appelazijn maar heb ook wel eens andere azijn gebruikt. Misschien gebruik je te weinig? Ik doe het meestal in een oude maatbeker (1liter denk ik) en vul dan 1/6 of 1/7 ofzo met azijn, daarna vul ik aan met water onder de douche. Dit giet ik over mijn hoofd en laat even intrekken. Daarna uitspoelen.

1 like

Verdomme ik hoop het niet, dan ben ik aan het werk

1 like

Volgens mij om 19:00 inderdaad, maar geen idee hoe laat de presale is… Heb me ook aangemeld maar ik moet werken tot 18:00 dus ik heb het idee dat ik de presale al niet ga redden.

1 like

Ik ben zelden enthousiast over haarproducten, maar ik ben echt heel erg onder de indruk door deze conditioner! Het maakt mijn beschadigde haar binnen enkele seconden ontzettend zacht en doorkambaar, het ruikt lekker en het vermindert mijn pluis aanzienelijk. Lol dit klinkt als een sponpraatje ofzo maar ik ben gewoon echt blij, mijn krullen zien er ook weer eens mooi uit in plaats van met rare knikken erin enzo!

@Rapsody, azijn is heeel uitdrogend dus als conditioner niet per se het beste idee! Een spoeling met een lage pH-waarde kan je haar wel mooi glanzend maken enzo dus in die zin werkt het wel, maar je hebt maar een heel klein beetje nodig in een grote fles water. Ik zou je een product zoals die van YR aanraden die @Batalash gebruikt, of misschien kun je spelen met een lakmoespapiertje tot je op de juiste zuurgraad komt zodat je weet welke verhouding je moet gebruiken!

2 likes

@Rapsody ik denk ook te weinig idd. Mijn haar werd er juist zacht van en mn hoofdhuid voelde goed. Ik deed volgens mij 1/4 vd fles vullwn met azijn.

Ik ga het denk ik morgen ook weer doen haha.

Heb vanmiddag 2 producten van Charlotte Tilbury gekocht, 100 euro armer. Wat is make up tegenwoordig duur zeg.

6 likes

jaa… scheelt wel wat je koopt he, essence valt wel mee! haha
maar belangrijker: wat heb je gekocht!!

2 likes