Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Hoi! Ik post nooit wat in dit topic maar ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens mijn oogschaduw gedaan. Mijn make-up staat maar stof te happen, terwijl ik het altijd wel erg leuk vind om mij uitgebreid op te maken. Ik gebruik nooit blauw/grijs tinten dus ik wou dat graag een keer proberen.
Het staat voor geen meter en ik moet nog beter leren blenden maar ik wou het eindresultaat toch graag met jullie delen :smile:

Samenvatting

21 likes

Ik gebruik nu een week deze facewash en ik ben er zo blij mee! Zit AHA in en m’n gezicht is er echt zacht van geworden.

2 likes

Staat juist supermooi bij je ogen deze kleur!

1 like

Ja ik! Ik heb 3 Kerastase sets besteld (in totaal 3 shampoos, 2 conditioners, 1 masker en 1 serum), YSL concealer en een Lancome set met een miniatuur van la vie est belle en een kleine hypnose mascara. Was bij elkaar 80 euro, dus best wel een goede deal. Maar heel veel dingen waren snel uitverkocht helaas

1 like

@crazyplantlady wat lief van jullie :heart:

Ik zou het niet zo snel meer overdag doen, dat vond ik wel erg heftig bij mijzelf maar voor een feestje s’avonds vind ik het nog wel tof :smile:

1 like

Weet iemand een goede schoonheidssalon in Haarlem?

Ja in heb dit! Wilde al heel lang het Kiehls serum hebben dus mooie prijs!
En foundation is echt al megalang op dus ga deze van Vichy eens proberen , ben benieuwd.

Wat is het idee van de ruil precies? Ik ben wel geïnteresseerd in naked 3, wil je dat graag ruilen voor een ander product? Zo ja, aan wat voor product dacht je?

Het idee was van @Branko, ik heb haar bericht nog even geciteerd zodat je weet waar mijn bericht vandaan komt haha. Ik heb hem ooit gekocht, maar het is inderdaad niet helemaal mijn kleur, koele tinten staan mij over het algemeen toch wat mooier. Ik wil hem wel ruilen tegen een ander product, met oogschaduw maak je me altijd blij, maar je kan hem natuurlijk ook gewoon overnemen als je niets wil ruilen.

Wat/waar is deze sale?

Ah ik heb zelf niet zoveel oogschaduw in de aanbieding maar ik kan vanavond wel mijn collectie even induiken voor andere producten. Ik zal je dan een berichtje sturen!

1 like

Lorealsale.nl

Je moet je even inschrijven en dan keijg je voortaan een uitnodiging ervoor. Normaal gesproken is dit op hoofdkantoor maar mu met corona online :star_struck:

Geen idee of je nu nog mee kan doen? Hij duurt tot 6 sept

3 likes

Ik heb de laatste maanden enorm last van hormonale puistjes/blaasje op men schouders. Heeft iemand hier de ultieme tip? Ik dacht gelezen te hebben dat BHA van Paula’s choice een optie zou kunnen zijn?

Heeft iemand hier een tip voor een nagelharder of anders een nagellak of topcoat die een beetje zo mooi milky is? Dus wel doorzichtig maar niet helemaal?

Ik herinner me van jaren geleden een soort bb nagellak maar ik zou het echt niet meer weten.

Zijn er hier al mensen die een review kunnen geven van het Nikkie pallette? Had hem niet besteld, maar toen mijn skincare gister in een Nikkie doos werd geleverd had ik toch wel een beetje spijt haha. Heb me nu aangemeld voor de tweede batch, maar zou toch graag reviews willen lezen.

Ik vind Trind Nail Repair echt goed, gebruik het al jaren. Het is de enige nagelverharder die mijn nagels nooit brokkelig maakt. De gewone is transparant, maar ze hebben ook “kleurtjes” die niet dekkend zijn. De lilac variant geeft dat melkige effect en maakt je nagels heel mooi.

(Ik zou dit nooit als topcoat gebruiken, als in, over je nagellak heen. Wel als basecoat, want het beschermd ook tegen verkleuringen.)

1 like

Heeft iemand ervaring met tanden bleken? Nare bijwerkingen? Kosten? En bij tandarts of ergens anders?

Ik irriteer me dat hoe goed ik ook poets, ze altijd toch best geel blijven. Zit ook echt in de familie helaas. Dus ik dacht als het kan om ze een tintje of 2 lichter te krijgen.

C.rest whitestrips kan je eens proberen

Je kan ze gewoon online bestellen!

1 like

Ik heb ook online besteld, check even andere posts op t forum erover