Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik kocht het 10 jaar geleden via Ebay haha. Dat was wel legit spul, het werkte wel. Maar ik weet niet of ik het nu nog zou vertrouwen nu ali express enzo bestaat…

Je zou eens naar spotlight whitning kunnen kijken. Mijn favoriete beauty journalist Nadine Baggott was er enthousiast over (ik dacht wel deels een #ad) maar zij is ook daarmee altijd wel eerlijk.
Ik heb de Crest strips geprobeerd maar kreeg na een paar keer heel erg pijn in mijn tanden als ik zo’n folie erop had dus ben ermee gestopt. Het werkte trouwens wel.

1 like

Hahaha ahw dit vind ik heel erg lief! :heart:

1 like

Ik ook! Heb de webshop aardig leeggekocht, maar ook veel cadeautjes.
Voor mezelf het born to run palette pakket gekocht, toffe kleuren en nieuwe primer & fixing spray erbij die ik toch al gebruik en die grote Kiehls set :see_no_evil: Die doos bleek enorm gister hahaha, dus mijn man appte al: wat heb jij allemaal gekocht hahaha.
Voor de rest nog wat haarproducten en dus wat cadeausets voor anderen. Maar ik was heel vroeg, dus wellicht maandagochtend ook wel beter aanbod op dat moment.

1 like

Ik heb normaal nooit last van gevoelige tanden maar na deze strips waren ze echt mega gevoelig een tijdje :dizzy_face:

Dus ik raad ze af, zit veels te agressief spul in

1 like

Ja hier hetzelfde. Heb echt last van m’n tanden gehad.

1 like

Ik heb totaal geen last gehad en wel goed resultaat, maar zo zie je maar dat het bij iedereen anders is. Ik zit nu nog met een beugel, maar zodra die eruit is ga ik mijn tanden bij de tandarts laten bleken!

Ik had ook wel last van m’n tanden maar zou het alsnog wel aanraden. Echt mooi wit.

Ik gebruik ze met enkele dagen ertussen, dan heb ik er geen last van.

1 like

Loreal bestelling is binnen! Net een kerstcadeautje uitpakken!

Hoe cute is DIT

24 likes

Nav van je post heb ik mij ook nog snel ingeschreven in de hoop wat te kunnen bestellen maar ik kom er niet doorheen - denk dat het al gesloten is. Thanks voor de tip! Hoop dat er snel een nieuwe sale komt :see_no_evil:

1 like

1 of 2x per jaar is het. Ik hoop dat ze het online altijd blijven doen, veel makkelijker!

3 likes

Heb me de de nieuwe mascara van Charlotte Tilbury lagen aansmeren, de pillow talk. Verkoopster was er laaiend enthousiast over maar denk dat dit een van de slechtste mascaras is die ik ook heb gehad. Normaal denk ik pech, maar ik vroeg hele specifieke dingen erover en ze zei dat de mascara dit allemaal deed (niet vlekken, krul erin houden). Maar nog niet eens bijna. Dus nu ga ik hem gewoon terugbrengen onder het mom van allergische reactie. Zo teleurgesteld.

1 like

net nikkietutorials paletje binnen, echt supermooie oogschaduws, super gepigmenteerd, heel veel glitter, en de mattes blenden fantastisch

5 likes

Aaah mijne komt vandaag! Ik ben zo benieuwd

Heeft iemand van jullie misschien interesse in de sigma F57? Ik kreeg hem gratis bij mijn sigma bestelling, maar ik gebruik nooit bronzer/contour producten. Ik hoef er niets voor te hebben, aangezien ik hem gratis kreeg.

Ik vind die asos boxen echt altijd zo chill (en goedkoop)! Gister gelijk besteld:

6 likes

Krijg je een melding als er een nieuwe box is ofzo? Ik kon weinig info vinden

Nee helaas niet, ik zie het steeds toevallig als ik bij de nieuwe producten kijk. Ze zijn ook wel echt snel uitverkocht. Ze veranderen vaak ook van naam, soms in samenwerking met een bepaald merk of een thema maand box. Tijdje geleden ook deze besteld, ook een hele goede deal:

2 likes

Thanks! Nieuwe missie om er een keer 1 te bemachtigen

1 like