Aaaah mijn Nikkie palette is er!! De verpakking is wel echt lomper dan verwacht, maar goed, ik was sowieso al geen fan van het design en de dubbele opening
Die zou ik wel willen. Heb je hem nog?
Ja! Ik stuur je even een pb
Het is maar goed dat mijn beautyblogcarriere nooit van de grond gekomen is, want de foto lijkt nergens op. Maar toch wilde ik mijn eerste look met het Nikkie palette even delen. Irl mooier dan op de foto, vooral de duochrome Pride vind ik top. Denk dat ik morgen iets met de oranje kleur ga doen
Wouw
Ik ben ook erg blij met het palette, maar ben het qua vormgeving helemaal eens met @Bakkes.
Ben sinds 2 weken weer helemaal into make up. Heb die ruk mascara van Charlotte Tilbury teruggebracht en daarna bij Kiko voor hetzelfde geld een mascara, wenkbrauwpotlood en 3 oogpotloden gekocht.
Mascara is goed, maar tipt niet aan mijn Clinique high impact lash elevating mascara, maar voor 4 euro (nu een aanbieding voor alle mascaras) helemaal prima en stukken beter dan de pillow talk.
Het wenkbrauwpotlood is ook top en geeft weer een heel ander resultaat dan de poeder en browpomade van Anastasia.
De potloodjes doen me een beetje denken aan de Bourjois potloden, heel zacht en blenden super mooi.
Net bij Douglas de NYX born to glow foundation en concealer gekocht. Hopelijk een goede dupe van de Charlotte Tilbury light wonder foundation en magic away concealer.
Heb echt belachelijk veel geld aan make up uitgegeven deze maand. Alsof ik alles aan het inhalen ben van de afgelopen maanden. Oh en ik wil ook de IT cc cream proberen, maar dat komt over een tijdje wel.
Edit; ik wil eigenlijk weer een beautyblog beginnen, maar ik wil niet met mijn gezicht op het internet. Een aantal jaar terug hadden mijn zus samen een blog en we kregen voor de hoeveelheid bezoekers al best wel een aantal producten opgestuurd (zonder ons gezicht te laten zien haha, alleen foto’s van onze ogen voor mascara en oogschaduw). Ik mis die tijd. Eigenlijk zonde dat we het toen niet hadden doorgezet. Ik wil gratis make up en verzorging toegestuurd krijgen.
Ik heb hetzelfde, had een blog en youtube kanaal en ik zit nu al een tijd te denken om te herbeginnen maar ik heb het gevoel niet meer te passen in het youtube van nu, nu het allemaal veel professioneler is
Ja klopt, mensen hebben tegenwoordig hele studios en ik heb gewoon mijn telefoon haha. Maar we moeten ergens beginnen. Heb net een insta aangemaakt, denk is net wat laagdrempeliger en dan is mijn doelgroep maar gewoon de mensen die de blogs van vroeger volgden ipv alle hippe jonge mensen. Maja maar eens kijken hoe lang ik deze bevlieging weer volhoud.
Wat goed! Ik ga er ook maar eens werk van maken denk ik
Ik mis pinky polish nu we toch nostalgisch bezig zijn.
Nu nog beginnen met Youtube is niet meer de moeite denk ik, het aanbod is te groot. Instagram Reels worden heel erg gepusht momenteel dus ik zou het daar proberen en dan heel korte videos/reviews maken.
Met die tiktok achtige dingen heb ik dan weer echt niks helaas
Je hoeft geen idiote dansjes uit te voeren he, je vult die halve minuut (of hoe lang het ook mag zijn) toch in hoe je zelf wil.
Gewoon het format van die hele korte filmpjes zijn niet m’n ding, ik heb echt liever langere video’s waar op meer kan ingegaan worden
Ik wil gewoon artikelen haha maar echt niemand die dat nog leest en doet.
Ergens vind ik het gek dat niemand het leest, want op het forum lees ik super veel dat meiden juist een blog willen om lekker te kunnen lezen met mooie foto’s ipv snel een video kijken.
Ik hou erg van blogs, er zijn geen goede nederlandse meer, helaas. Maar het moet wel goed, ik zie ook wel wat gehobby en gepruts. Slechte foto’s, weinig nuttige info, zeer weinig diepgaand. Wat dat betreft zijn we wel verwend met zo veel info.
Weet iemand een goede oogcreme die echt goed werkt tegen wallen en donkere kringen?
@PizzaFunghi Dit inderdaad, plus dat ik veel te vaak het idee heb dat ze niet 100% eerlijk zijn. Een product is bijna altijd goed, negatief zijn ze nooit. Ik lees veel liever bijvoorbeeld Duitse blogs, komen veel kritischer over.