Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Heeft hier iemand dé tip voor een goede handcreme? Ik heb extreem droge handen en wordt er niet goed van. Ik hou van cremes die snel intrekken.

La Roche Posay cicaplast.

1 like

Goeie! Helemaal niet aan La Roche Posay gedacht!

Ik gebruik altijd een combi van de matte oogschaduwprimer van Zoeva (dun laagje, dan afpoederen) en daarover Wet’n Wild Photo Focus eye primer. Blijft zitten als ene huis, en ik heb echt megavette oogleden.

2 likes

Avene Cold Cream of Kiehl’s

1 like

Ik ga beginnen met La Roche Posay en als dat niet werkt ga ik deze proberen!

Ik kan een airwrap overnemen, ik denk dat ik hem nodig heb. Iemand hier ervaring? Ik hou van losse krullen/slag

Ik gebruik nu het volgende:
Reiniger: squalene van the ordinary en Purity made simple van philosophy
Toner: skin balancing toner van paulas choice
Dan BHA exfoliant van paulas choice
Onder ogen: caffeine solution en soms wat oogcreme
Dagcreme/nachtcreme: natural moisturizing factors van the ordinary of hope in a jar van philosophy

Mijn huid is de laatste tijd veel stralender geworden en heb minder onzuiverheden vergeleken met een tijd geleden. Echter blijf ik sterk zichtbare en vergrote poriën hebben op neus, kin en beetje op wangen
Wat is jullie holy grail hiervoor? Of moet ik het maar accepteren?

Als het voor een wat lagere prijs is: doen.
Ik wil ‘m ook zoooo graag.

1 like

Kleimaskers maken het bij mij aanzienlijk minder!

Omdat ik de lotd foto’s zo leuk vind! Met nikkie’s palette

33 likes

Hoi! Ik draag dagelijks een lijntje donkerbruine oogschaduw op mijn onderste wimperrand als vervanging van mascara. Ik ben niet mega fan van de kleur die ik nu gebruik, dus ik vroeg me af of iemand tips heeft voor de perfecte donkerbruine oogschaduw?

Welke gebruik je nu?

Een van Catrice van vorig jaar. Ik kan niet meer zien welke kleur het precies is. Ik wil nu wel wat meer uitgeven, dus alle suggesties zijn welkom!

Naar een counter van MAC gaan en je laten adviseren. Die heeft mooie matte, goede kwaliteit, donkerbruine oogschaduw. En jezelf trakteren op een mooi kwastje erbij, want dan brengt het zoveel fijner aan. Ik hou persoonlijk van een plat schuin kwastje, maar dat is heel persoonlijk. (ik heb de 266).

En als het de goede kleur is, is kwastje en oogschaduw ook prima te gebruiken in je wenkbrauwen!

1 like

Hebben jullie een idee waar je in een winkel gewoon hyaluronzuur kan halen? Mn flesje van the ordinary is op maar de rest heb ik nog op voorraad dus ik bestel liever niet. Is dit van hema iets?

Bijenkorf en Douglas verkopen het ook

Ohhh dank douglas zit hier gewoon in de stad
Edit: ze verkopen hier geen ordinary hoor ik net :frowning:

Wauw hoe krijg jij je wimpers zo mooi lang?:hushed:

1 like

Dankjewel!!