Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Aah door jullie foto’s baal ik dat ik gisteren geen foto heb gemaakt van mijn look, was echt wel goed gelukt. Ik had een beetje roze/oranje gecombineerd met groen gedaan

1 like

Ohh zo leuk dat mensen LOTD doen! Ik heb dat Nikkie palette niet maar deed er eentje met mijn Melt Gemini palette.

39 likes

Wauw heel mooi. Wou dat ik dat kon.

1 like

Hierbij mijn look met het Nikkie palette. Beste aankoop in tijden!

35 likes

Die van de Hema vind ik top! Stiekem beter dan die van the ordinary :slight_smile:

2 likes

Nice! Ik heb dit van de action nu

2 likes

Wauwww jouw oogkleur! Heel mooi!

1 like

Ik ben niet zo into the beauty maar ik ben opzoek naar een fijne lipgloss. Gewoon neutraal voor een beetje glans

Is niet helemaal wat je zoekt maar de Louis Widmer Remederm Lippenbalsem is wat lipgloss achtig (kleurloos met wat glans) en verzorgt dus die vond ik heel fijn!

1 like

Essence heeft super fijne lipgloss! Voelt heel lekker en ze hebben een kleurloze.

1 like

Ik heb in oktober de bruiloft van mijn broer, maar wil mijn make up zelf doen. Weet iemand een goeie primer die zowel matteert als long lasting is? Daarnaast zoek ik nog een mooie medium coverage foundation die niet ultra mat is, maar die wel longlasting is en mooi fotografeert. Iemand tips?

Bourjois healthy mix foundation of als je een high end merk wil dan Armani luminous silk!

1 like

Ik heb Armani luminous Silk, maar ik vind de kleuren zo raar. Ik heb mij in de Bijenkorf laten adviseren en daar kwam toen uit dat 3.5 perfect zou zijn voor mij, maar eenmaal thuis bleek die echt te donker te zijn. Toen heb ik later 3 nog besteld, maar die is echt 3 tinten lichter dan 3.5 lijkt het wel. Misschien toch nog maar een keer langsgaan en laten adviseren.

1 like

Zonde dat de kleur te donker bleek, zeker omdat het het best wel een smak geld is voor een foundation. Ik ga, als ik een foundation wil kopen, zonder makeup naar de bijenkorf en laat dan de geadviseerde kleur aanbrengen. Daarna loop ik een rondje door de winkel en kijk ik in alle spiegels en ga ik nog naar andere winkels. Dan als ik zeker weet dat de kleur goed is ga ik terug en koop ik m. Misschien een tip voor de volgende keer!

1 like

Ja voor 50% nog steeds duur maar kan die kans niet laten gaan vind ik :joy::woman_shrugging:t3:

1 like

Kun je die niet mengen tot de perfecte kleur?

Nee eens! Zou ik denk ik ook doen :face_with_hand_over_mouth:

1 like

KIKO CC Blur als primer. Als foundation ben ik fan van Armani Luminous Silk en Wet’n’Wild Photo Finish, dat zijn echt mijn Holy Grails voor een perfecte basis.

1 like

Zeker doen! Hij is perfect voor losse krullen/slag.

2 likes

Ja @zomerliefhebber dat dacht ik ook al… zie ze voor veel geld weggaan op mp. @Blush ja ik heb geluk, mijn zus doet hem weg omdat ze graag de grotere dyson fohn wilt ipv deze set