Wie weet waar ik de revo.lutio.n foundation stocks nog kan kopen via een fysieke winkel? Ik heb f11 nodig maar kruidvat heeft die niet.
*edit: sorry voor de mega foto
Wie weet waar ik de revo.lutio.n foundation stocks nog kan kopen via een fysieke winkel? Ik heb f11 nodig maar kruidvat heeft die niet.
*edit: sorry voor de mega foto
Ik heb altijd een zwak voor limited editions. Dus als je er serieus over nadenkt ja, anders krijg je spijt.
Dankje! Baalde omdat ik het niet goed op de foto kreeg, maar in het echt was het echt veel mooier als op de foto.
Zijn er nog mensen die ik gelukkig kan maken met onderstaande producten? Ze gaan anders weg. Weinig gebruikt. Ik kan ze opsturen tegen verzendkosten. Of afhalen in Amsterdam.
Mocht er iets voor je bij zitten, laat het me weten!
Ik heb interesse!
Superlief! Ik heb wel interesse in de Bobbi Brown Sparkly Eyeshadowen de Sleek blush. Woon alleen niet in de buurt dus dan wordt het verzenden
Heeft iemand nog de tip voor dagcreme tegen een vette huid met verwijde poriën? Ik vind het zo lelijk
Ik weet niet zeker of daar een creme voor is. Maar vaak is een vette huid en verwijde poriën een gevolg van agressieve producten. Loop eens door je routine en kijk (vooral bij je cleanser) eens of je daar veel mildere producten van kan vinden. Of gebruik ze een aantal dagen niet, en kijk eens wat er gebeurt?
Wat gebruik je nu? Ik heb heel veel baat gehad bij vit. C serum (gewoon van de Hema) en hyaluronzuur (DM maar ik las hier afgelopen week dat die van de Hema ook erg fijn is).
Hyaluron moet altijd gevolgd worden door een goede hydraterende creme (ik gebruik de vloeibare hydrabomb van Garnier maar die is niet meer in NL te koop, Duitsland weet ik niet).
Als afsluiter gebruik ik een crème uit de Calm-lijn van Paula’s Choice (voor de droge huid, ondanks dat ik een gemengde huid heb, deze is fijner vind ik). Wat voor mij qua grote poriën het meeste verschil maakte was de vit. C en hyaluronzuur icm een hydraterende crème.
Alleen een simpele dagcrème van Cien, cellular beauty (paarse lijn).
Haal mijn makeup er trouwens altijd af met micellar water van Garnier! @TanteBetje en maak mijn huid daar ook mee schoon
Ik heb bijna nooit echt puistjes behalve als ik ongesteld moet worden zit heel mijn hals onder. Maar mijn T zone blijft vettig, en mijn poriën zijn dus verwijd/groot! Ik ga eens googlen op hyalorunzuur! Dank je!
Het kan best zijn dat je dagcrème inderdaad gewoon niet genoeg hydrateert. Hyaluron werkt heel snel! Volgens mij is de Cellular een anti-rimpellijn, toch? Dan zou ik zeker een extra, hydraterende crème of serum er bij gebruiken.
Edit: spoel/was je je gezicht nog na het Misc. water? Zou ik wel doen!
Nee! Moet heel eerlijk zeggen dat ik mijn gezicht nooit met water nog schoon maak behalve onder de douche! Ga dat ook eens braaf doen haha
Dat wat @PrincessPeach zegt, inderdaad. Miscelair water is een handig hulpmiddeltje, maar niet goed genoeg voor diepe reiniging. Ik zou je echt willen adviseren om minimaal 1 goede reiniger te gebruiken die je er met water afspoelt, zoals een oliereiniger of een milde melkreiniger. (oliereiniger bijv van de Bodyshop, Kruidvat huismerk heeft goede melkreiniger). Garnier miscelair bevat vrij heftige reinigende stoffen die je niet op je huid moet later zitten. Bovendien druk je het vuil meer in je huid, dan dat je het eraf haalt, met een watje.
Daarnaast kun je voor je neus een milde exfoliant proberen. Op je neus is je huid sowieso wat dikker en zijn porien meer zichtbaar. Vettere huid rondom je T-zone is heel herkenbaar voor velen. Helaas heb ik nog geen makkelijk verkrijgbare en goedkope BHA serum gevonden, sinds die van The Ordinary uit productie is. Alleen Paula’s Choice heeft een goede.
Een moisturizer met niacinamide kan helpen om een betere huidbarriere te krijgen. Dr Leenarts heeft er 1, maar die vind ik vrij rijk, meer iets voor de winter. En ik hou echt van Purito Deep Sea Water cream. Een goed hydraterende gel cream, met niacinamide, maar zo licht dat het heel snel intrekt. Dus ook geschikt voor de meer vettere huid.
Trekpleister?
Nu bij Douglas vanaf 18:00 shopping night met 25% korting op veel producten!
Je hebt ook nog deze twee kortingscodes:
76SEP54 extra sample naar keuze
MARCJACOBS extra sample Marc Jacobs Perfect EdP
Damn, net vandaag mn bestelling ontvangen…
Wilde dit net komen posten. Krijg nu helemaal stress over wat ik wil kopen haha. Sowieso Tom Ford parfum en benefit gimme brow.
Iemand de gouden tip voor concealer + poeder die écht mooi blijft onder ogen?
Trekt in mn lijntjes of ziet er kurkdroog uit. Ik en mijn donkere kringen zijn hooooopeloos.
Bobbi Brown corrector !! Gebruik ook niet eens de concealer er meer overheen en zelfs foundation is daarna niet per se nodig, aanbrengen met je vingers beetje deppend, dan eventueel foundation erover, afpoederen en klaar
Armani luminous silk concealer blijft bij mij de hele dag mooi zitten, ik poeder af met laura mercier translucent powder