Ja, ik heb ervaring. Gebruik sinds iets van 1.5 jaar (denk ik, kan ook langer zijn) de complete lijn. Mijn makeup haal ik ‘s avonds af met de cleanser (2x reinigen, daar gaat mijn huid het beste op) en daarna nog even met eventuele laatste restjes weghalen met toner. Qua nachtverzorging wissel ik af: serum, exfoliant of moisturizer. Als ik alledrie doe in de juiste volgorde is dat veel te veel voor mijn huid, dit werkt het beste. ‘s Morgens reinig ik mijn gezicht weer met cleanser (1x) en daarna met een watje met een beter toner. De moisturizer gebruik ik niet als dagcreme, want daar ga ik teveel van glimmen. Gebruik gewoon iets van oil of olaz.
Edit: zonnebrandcreme is ook erg fijn, maar dat gebruik ik nooit separaat onder mn makeup. Maar op vakantie gebruik ik het standaard. Krijg er geen puistjes van en beschermt geweldig! Gebruik alleen voor gezicht en hals trouwens, voor de fullbody-experience vind ik ‘m een beetje te duur 
De lijn van Jetske Ultee is echt wel spuugduur vergeleken met andere merken, maar mijn huid is er enorm van opgeknapt. Had vaak wel oneffenheden waardoor ik eigenlijk nooit zonder foundation de deur uit wilde, maar sindsdien kan ik eigenlijk volstaan met wat concealer op mn wallen en naast mn neus. Anyway, #nospon (was het maar waar zeg), maar kan zeker aanraden dus!