Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Denk dat ik mijn bruiloft make up nu ongeveer wel bij elkaar heb. Misschien als Douglas nog een leuke aanbieding heeft een nieuwe eyeliner van too faced en een wenkbrauwgel van benefit.

De foundation had ik een paar weken geleden al in mijn zomer kleur gekocht en nu een tintje lichter voor over een paar weken.

16 likes

Wil je laten weten hoe dat palette bevalt, ik heb m op de wishlist
Oh en tip: douglas heeft een benefit brow set met mega korting! https://www.douglas.nl/Make-up-Wenkbrauwen-Wenkbrauwgel-Benefit-Cosmetics-Sets-%26-Paletten-Magnificent-Brow-Show_productbrand_3000088342.html

Ga morgen meteen het palette proberen. Had hem geswatched en de eerste indruk was heel goed. Echt een mooie shimmer/glans heeft het. Denk dat ze perfect werken als topper. Ook wel anders dan het moondust palette wat een tijd terug was uitgekomen, minder echte glitter maar echt meer een schittering.

Bedankt voor de tip, maar benefit heeft mijn kleur wenkbrauw niet, dus zonde van de pommade en potlood wat erbij zit. De gimme brow en gel ben ik wel echt fan van.

1 like

Wow mooie dingen! Ook ik ben benieuwd naar het palet. Zie ik daar ook een UD concealer? Heb je die vaker gebruikt? Ik heb hem vandaag toevallig in mijn mandje gedaan bij Ici maar ik twijfel erg over de kleur.

Ben er ook heel blij mee. De concealer heb ik nog niet eerder gebruikt. Maar wel veel reviews van gezien en hier raden ze vaak aan om dezelfde kleur als de foundation te nemen omdat de concealer net een tintje lichter is zodat hij ook onder de ogen te gebruiken is.

Heb wel een tester van de foundation meegekregen voor de zekerheid, dus mocht het toch niet de goede kleur zijn kan ik hem nog omruilen.

1 like

Is er een topic voor goede make up dupes? Lijkt mij best handig

1 like

Ah goed om te weten dat hij dus iets lichter uitvalt. Dan houd ik daar rekening mee. En wat fijn dat je een tester meekreeg. Misschien moet ik toch maar langs de winkel om hem daar te kopen en een tester te vragen :+1: Veel plezier met het uitproberen van je palette!

1 like

Geen idee hoe mensen scherpe foto’s maken, maar vandaag de eerste keer dat ik mijn nieuwe UD palette heb gebruikt. De basiskleuren blenden super mooi en makkelijk en zijn eigenlijk heel handig gekozen.

De structuur van de glitter doet me denken aan de glitters die in het 2e Huda Beauty palette zitten, echt met een fijne glinstering.

De mascara ben ik ook tevreden over, klont niet, is natuurlijk maar wel op te bouwen.

afbeelding

14 likes

Kan wel hier denk ik, anders versnippert het missshien wat te veel. Waar zoek je een dupe van?

1 like

Goede primer dupe van Laura Mercier of iets

Urban Decay Kristen Leanne Daydream en een Urban decay palette die ik bij de sephora gekocht heb voor 500 punten

14 likes

Heeft er iemand ervaring met de lijn van dr. Jets.k.e Ul.tee? Ik wil binnenkort een afspraak maken voor een huidanalyse omdat ik melasma heb.

Ja, ik heb ervaring. Gebruik sinds iets van 1.5 jaar (denk ik, kan ook langer zijn) de complete lijn. Mijn makeup haal ik ‘s avonds af met de cleanser (2x reinigen, daar gaat mijn huid het beste op) en daarna nog even met eventuele laatste restjes weghalen met toner. Qua nachtverzorging wissel ik af: serum, exfoliant of moisturizer. Als ik alledrie doe in de juiste volgorde is dat veel te veel voor mijn huid, dit werkt het beste. ‘s Morgens reinig ik mijn gezicht weer met cleanser (1x) en daarna met een watje met een beter toner. De moisturizer gebruik ik niet als dagcreme, want daar ga ik teveel van glimmen. Gebruik gewoon iets van oil of olaz.

Edit: zonnebrandcreme is ook erg fijn, maar dat gebruik ik nooit separaat onder mn makeup. Maar op vakantie gebruik ik het standaard. Krijg er geen puistjes van en beschermt geweldig! Gebruik alleen voor gezicht en hals trouwens, voor de fullbody-experience vind ik ‘m een beetje te duur :sweat_smile:

De lijn van Jetske Ultee is echt wel spuugduur vergeleken met andere merken, maar mijn huid is er enorm van opgeknapt. Had vaak wel oneffenheden waardoor ik eigenlijk nooit zonder foundation de deur uit wilde, maar sindsdien kan ik eigenlijk volstaan met wat concealer op mn wallen en naast mn neus. Anyway, #nospon (was het maar waar zeg), maar kan zeker aanraden dus!

1 like

Wauw thanks voor je uitgebreide review! Door anticonceptie heb ik helaas te maken met pigmentvlekken. Ik heb veel op de blog van Jetske gelezen en leek me fijn om eerst een huidanalyse in tw plannen zodat ik echt weet wat mijn huid nodig heeft.

Ik ga even kijken naar de zonnebrandcreme om nu al mee te starten. Ik gebruik zonnebrand van cosrx maar dat brand toch wel op mijn huid.

Nogmaals thanks en ik geef je een update mocht je dag willen!

1 like

Is hier iemand met een lichte huid die de Maybelline dream satin liquid foundation gebruikt? Ik heb kleurnr 10 gekregen van een vriendin,is nu nog goed maar over een maand te donker, iemand ervaring met de nog lichtere kleuren? Ik ben in de winter MAC nc20.

Edit: volgens de foundation matrix zou ik true beige moeten zijn, maar kleur 10 is al veel lichter dus dat kan ik me niet voorstellen

Ik ben momenteel met mezelf in beraad of ik dit palette nodig heb in mijn leven.

16 likes

Ik weet niet welk palette dit is,maar ik zeg ja! Prachtig!

1 like

NARS Limited Edition NARSissist Loaded Eyeshadow Palette!

1 like

Wow zo mooi! :heart_eyes:

1 like

Ik vind de oogschaduws van Nars maar meh. Wel mooi maar niet wauw qua pigment en ze blenden ook niet geweldig

3 likes