@Pepernoot De daily set is zeker een goede om mee te beginnen! Eventueel aangevuld met een spf. Er zit een milde reiniger in en de natural moisturizing factors zijn denk ik een goede vervanging van de crème die je nu gebruikt. Van de crème waar je de ingredientenlijst hebt gepost is een van de hoofdingredienten alcohol denat. Dat droogt je huid ontzettend uit en zou een van de oorzaken van de velletjes kunnen zijn. Hoe vaak scrub je? Ik zou dat niet te vaak doen (maximaal 1 keer per week) en als je dat wilt na een tijdje overstappen op een exfoliant. Maar ik snap dat dat misschien wat veel in een keer is allemaal 
Ik zou denk ik lekker beginnen met die set van TO die je noemde. Als je dan na een paar weken toch nog last hebt van puistjes of niet tevreden bent over de teint van je gezicht, zijn er nog wel wat aanraders!
@TantePollewop Ik vind de backlight primer van Becca fijn, zitten geen siliconen in! Ik weet niet of dat lekker gaat werken met een vettere t-zone, maar misschien kun je een proefje oid krijgen