De corrector neutraliseert verkleuringen, in principe is de corrector wat meer roze of oranje, afhankelijk van de verkleuring, en dat zie je dan best goed zitten dus doe je er de concealer over om het een geheel te maken met de rest van je gezicht maar bij bijv een hele lichte huid is vaak de corrector alleen genoeg en hoeft er niet perse concealer over.
Aaaaah maar ik wilde geld sparen😭
Ik snap het, alleen zie ik verschillende soorten en vroeg me af welke je het fijnste vindt? De concealer corrector of de corrector edit: welke @Zonnestraaltje fijn vindt! Haha
Ik zie dat ze het bij Douglas inderdaad ‘Coreector concealer’ noemen, ik bedoel dus deze:
Volgens Bobbi Brown moet je hierover dus nog de Creamy Concealer aanbrengen en dan nog poeder, maar aan de Corrector alleen heb ik persoonlijk al voldoende, en ik heb echt goed donkere kringen en deze dekt en corrigeert echt heel goed !
Edit: en op de een of andere vreemde manier zie je het bij mij dus niet zitten, ook omdat het goed uitblendt. Ik doe het soms ook zonder verdere make-up op en het enige wat je dan ziet is ontbrekende kringen maar dat is een kwestie van geluk hebben met precies de goede kleur denk ik
Er is geen concealer corrector?
Je hebt de creamy concealer kit, dat is concealer met een poeder en je hebt een losse corrector. En dan heb je nog de full cover concealer en een serum corrector en concealer. Als je een drogere huid hebt vind ik de serum variant veel fijner, is dunner en verzorgender maar wel iets minder dekkend dan de creamy variant. Creamy gaat wel sneller in lijntjes zitten.
Thanks! Ik zie qua kleuren dat bisque meer voor blauw/paars is en peach voor groen/bruin, klopt dat ook voor jou? Ik twijfel tussen light peach en licht bisque
Volgens de douglas site wel, vandaar mijn verwarring! Maar thanks ook voor je uitleg, ik ga voor de corrector
Welke kleur verkleuring heb je? Bisque= roze, voor paars/blauwe verkleuring, peach = oranje voor bruin/groene verkleuring. Er is ook peach bisque voor iedereen die er tussen valt. Vaak heb je in de binnenste ooghoek wat blauw en de buitenste ooghoek bijv wat meer bruin/groen, ik gebruik bij bijna iedereen eigenlijk altijd peach bisque.
Vind de Born to glow concealer van nyx best fijn, de foundation ook. Heb geen mega donkere kringen, maar wel een beetje. Betaalbaar, veel kleuren, hebt niet veel nodig en de structuur is ook goed te blenden.
Ik gebruik wel poeder van Laura mercier of Charlotte tilbury voor eroverheen.
Volgens mij klopt dat wel inderdaad, heb zelf een lichte huid, blauwe kringen en light bisque (winter/najaarskleur)
Ah chill jij weet veel van de kleuren! Ik heb wel echt paars/blauw en niet groenig dus ik neigde naar light bisque? Maar peach bisque past altijd?
Niet perse altijd, maar wel vaak. Heb je anders een foto van je ogen? Welke foundation kleur draag je altijd?
Ik mis het kruidvat lash serum als ik dit zie! Ik draag eigenlijk geen foundation, maar heb hier de IT cosmetics cc cream liggen in light en die is te donker. En de bobbi brown skin long wear weightless in 3 beige maar is ook net te donker
Edit: let niet op deze verbaasde look oude selfie
Yeah heb vandaag mijn eerste goodiebox ontvangen. Vind het wel leuk om nieuwe producten te proberen. Zijn er hier meer meiden met ervaringen van goodiebox?
Hoe breng je het aan? Ik heb altijd donkere kringen en had ook erg veel last van dat het in de lijntjes trok maar ik gebruikte te veel concealer en poeder! Doe nu alleen een beetje concealer in de binnenste ooghoek en aan de buitenkant en dan met een vochtig sponsje deppen en blenden. Dan poeder op een niet al te fluffy kwast, dat eerst aftikken en dan heel lichtjes poederen. Blijft de hele dag mooi zitten!
Ik gebruik graag de Benefit of de Glossier concealer.
Love de samples. Vind het zo slecht dat als je dit bedrag in de winkel zou uitgeven je max 2 samples zou krijgen, waarvan 1 een sachet.
Hoe gebruik je een beautyblender nou het beste? Heb vaak het gevoel dat ik alles eraf dep! Hoe vochtig is vochtig? Moet ik zacht deppen? Hard deppen?
Ooooh als je een beige foundation hebt die net te donker is zou ik sowieso voor een light bisque gaan. Denk dat er dan nog wel een concealer over moet omdat de light bisque net te roze kan zijn, maar het zal zeker de verkleuring neutraliseren!
@Alicante nat maken en dan uitknijpen totdat er geen water meer uit komt, ik knijp m vaak nog even droog in een handdoek, en qua deppen is het net wat je fijn vind. Ik dep bij mezelf denk ik best hard
Dankjewel
Nat maken, vocht eruit knijpen zodat het licht vochtig maar niet nat is en zachtjes deppen. De punt gebruiken voor secuur werk en de bolle kant voor mengen. Ik verdeel trouwens eerst de foundation/concealer over mijn gezicht meng het daarna pas met de blender, sommige mensen doen rechtstreeks product op de beauty blender maar ik heb het idee dat de blender dan het meeste op zuigt, zonde!