Ik heb het een paar maanden gehad, maar ben er weer mee gestopt. Vond het leuk voor een paar maanden maar zou niet weten wat ik met al die spullen moet, het zijn nooit echt inspirerende vernieuwende dingen. Veel hand en voetcrèmes en gezichtsmaskers, ja dat koop ik gewoon wel
Heb wel 20 foto’s gemaakt en dit was het beste wat ik ervan kon maken.
Urban decay Heat en het nieuwe moonstone palette voor de glitters en de urban decay perversion wp mascara. Mijn wenkies zijn drama maar laat ze even uitgroeien en dan over 2 weken waxen
Heeft iemand een tip voor een lekkere, neutrale bodylotion die snel intrekt en niet plakt?
Ik heb zo’n enorm droge huid en zou mij eigenlijk elke dag in moeten smeren maar dan ben ik zooo plakkerig. En draag gewoon parfum dus wil ook geen bodylotion die sterk ruikt.
Heb al een beetje het topic doorgezocht maar ik zie meer tips over bodylotions die lekker ruiken en dat wil ik dus juist niet.
Ik vind Shea butter zelf erg fijn in gebruik. Ruikt ook niet heel sterk maar is wel erg voedend!
Mixa atopiance is een goede of de blauwe fles van Nivea (iets meer parfum maar valt goed mee).
De Sanex zero % body lotion voor gevoelige huid vind ik erg fijn!
Thanks!
Oh super mooi, die kleuren staan je heel goed ze doen je huid stralen!
de urea 15% van de DM is echt de beste ever
Er was hier (in mijn herinnering) een poosje een bb/CC crème of getinte dagcreme waar veel forummers fan van waren. Weet iemand nog welke dat was? Laura mercier misschien?
Misschien komt t door de manier waarop je het uitgesneden hebt maar ik vind het gelijk een sexy blik ook haha. Heel mooi!
Ik ga niet naar faceland maar wel iets soortgelijks en ik zou aanraden de eerste keer voor premium te gaan. De eerste keer kan je ook wel wat koppijn krijgen de dag erna en het is wel handig als je dan niet denkt van ohnee missshien is er wat mis gegaan of heb ik een slechte dokter gehad of of of
En dan heb je ook gelijk een referentie voor de volgende keer als je gaat hoe het zou moeten gaan en voelen en welke spieren van jou het sterkst zijn.
Maargoed uiteindelijk kunnen ze het natuurlijk gewoon allemaal goed en zou je altijd een goed gevoel moeten hebben achteraf. Ik zou alleen de eerste keer nog niet bezuinigen; al is het maar voor je eigen gemoedsrust.
Ik heb ong 5 weken geleden Botox in m’n voorhoofd laten doen bij Faceland. Niet bij een premium arts maar niets van gemerkt? Was echt prima! Ze legde alles netjes uit, was rustig en super vriendelijk.
Premium artsen zijn per definitie niet beter dan andere artsen. Tot 3 maanden geleden was er geen onderscheid. Er waren toen ineens een aantal artsen weg. Blijkt dus dat het allemaal zzp’ers zijn in dienst van faceland. Daarna zijn er denk ik onderhandelingen gevoerd om ze terug te krijgen, en daarna kwamen ze met dit systeem. Ik denk dat ze ontevreden waren over het salaris. Ik kom al 4 jaar bij faceland, en heb ook artsen gehad die nu niet premium zijn, en ook artsen die nu wel premium zijn. Ik heb geen verschil gemerkt. Sterker nog, mijn favo arts is geen premium arts.
Bij welke vestiging wil je?
Ah top! Daar ga ik ook altijd!
Ik ben even gaan kijken want ik wist niet meer hoe je haar naam schrijft… maar ik zie dat ze er niet meer tussen staat
Ik ga even op m’n gemak naar de andere artsen kijken hoor
@Rockabye
Mijn 2 favo artsen die niet premium zijn, zijn denk ik weg. Dan raad ik Y.esim M.isirli aan, wel een premium arts. Denk dat ze wel alleen in Rotterdam werkt.
Ik ben bij Faceland geweest voor mn fronsrimpel, had aangegeven dat het me niet uitmaakte welke arts ik zou krijgen en kreeg toen Whitney Koeiman, is schijnbaar ook de arts van Nikkietutorials. Vond het echt chill bij haar dus zou de volgende keer weer voor haar kiezen, maar heb niet het idee dat een “mindere” arts dit niet kon. Volgens mij rouleert zij ook tussen verschillende vestigingen
Ja ik ben ook bij haar geweest! Heel fijn vond ik. Ook voor fronsrimpel btw.