Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik wil deze zo graag maar kan de prijs niet aan mezelf verantwoorden😭. Misschien ooit als ik rijk ben.

1 like

Echt hé ik had stiekem zo graag willen kunnen vertellen dat het een overhyped en overpriced rotding is maar I love it soz😭

@Hattori_Hanzo Ohhh looks/swatches/pics please! :heart_eyes:

1 like

28 likes

Ik heb de paarse met 6 pans, limited edition uit 2018 en ben er niet zo weg van. Ik hoopte dat dit de holy grail poederformule zou zijn maar mijn droge huid zegt nee :frowning_face:

Ben niet zo heel handig om looks goed op foto te krijgrn maar tadaaa

Swatches heb ik nog niet gedaan, ik probeer dit weekend in natuurlijk licht :smile:

1 like

Ik ken zelf niet filler voor mn rimpel, weet even niet of je met voorhoofd de fronsrimpel bedoelt?

Anyway ik houd normaal gezien 6 maanden aan voor botox, maar dat loopt regelmatig uit tot 10 maanden ofzo. Ik ga gewoon als ik weer hoofdpijn krijg. Met die rimpel merk ik wel naarmate ik het langer heb, het langer meegaat omdat je het fronsen afleert ofzo.

Ik heb filler in mn traangootjes en ben toen na 16 mnd terug gegaan voor refill. Dat was eigenlijk iets te vroeg, want het is nu ook een beetje overfilled :frowning: ik zou daar eerder van 20 tot 24 maanden uitgaan. Maar het verschilt ook per persoon.

1 like

Zag dit op Trendmood voorbij komen en ik wil alles😭

9 likes

Ik heb er ook al een met zes kleuren ook 2018, dus misschien dezelfde als jij. En I LOVE IT, de blushes, highlighter en bronzer vind ik echt top. Maar het is wel heeeeel duur dus ben echt in twijfel

Edit
Maar als ik het palette van @Hattori_Hanzo zie denk ik; dit wil ik oooook. Ik mag echt niet beide kopen, maar damn wat is het moeilijk

2 likes

Vandaag lekker kleurrijk. Natasha Denona Mini Tropic

9 likes

ICI en Douglas hebben weer 25% op bijna alles ivm Glamour Day.

Ik had er ook een (6 jaar geleden ofzo) maar viel ook tegen. Was er een met 6 verschillende kleuren. Had er zulke hoge verwachtingen van.

Soms wil ik hem nog eens proberen om te kijken of ik het niet verkeerd gebruikte, maar ben dat ding ook al 5 jaar kwijt.

1 like

LookFantastic heeft 20% korting op oa Natasha Denona, natuurlijk precies niet het Glam palette, maar verder doet wel veel mee zo te zien

2 likes

Colourpop😢

1 like

Dankjewel voor je tips, ik was hier door het topic heen aan het scrollen voor tips en heb nu light bisque besteld met Glamour day korting. Ik heb dezelfde haarkleur/tint als @Puntzak dus ik hoop dat hij goed matcht!

1 like

Ik heb zojuist die van Tweezerman besteld met korting. ik heb al alle budgetmerken geprobeerd dus was nu toe aan iets anders. mijn wimperkruller is juist de tool die ik altijd gebruik.

1 like

Welke kleur heb je?

Ik zweer al jaren bij de wimperkruller van Tweezerman! Ga je zeker veel plezier van hebben!

1 like

Maar welke dan precies? Want ze hebben veel verschillende.

@TantePollewop Ik gebruik al jaren die van Shiseido en heb tot nu toe nog geen betere kunnen vinden. Wat ik handig vind is dat je de kussentjes los kunt kopen. Had hiervoor Shu Uemura maar vind Shiseido beter.

Ik sluit me aan bij @Lemur maar met de kanttekening dat mijn Shisheido letterlijk uit elkaar is gevallen :expressionless: ik gebruik die van Tweezerman nu, die hebben er twee, met een verschil in ‘curvature’ en die is icm met de Shisheido rubbertjes echt top

@lemur en zonnestraaltje bedankt! Ik wacht nu of de Tweezerman mij gaat bevallen maar anders ga ik zeker kijken voor de Shiseido.