Bij mij zag je bijna niks, leek een beetje op muggenbultjes, maar mensen die niet wisten dat ik het had gedaan de zagen het niet eens. Wel dat de rimpel daarna weg was, maar geen prikgaatjes. Maar ik kon de dag erna ook wel wat makeup er op doen en dan zag je het helemaal niet meer.
Ik vind Mike Stephen Tromp heel fijn. Loopt wel altijd uit, maar hij neemt de tijd voor iedereen. Hij zegt wat hij vind (van bepaalde dingen aan je gezicht) maar wel op een aardige manier.
Ik heb ook een keer echt een gemene jongen gehad die me een lip issue heeft aangepraat.
Ik las mevrouw piemel
Ik denk inderdaad de tinted moisturizer van Laura Mercier, die gebruik ik zelf ook! De dekking is heel licht, je huid wordt er mooi egaal van en ik vind mijn make-up ook altijd veel mooier zitten als ik het draag!
Botox en fillers is gewoon iets heel anders.
Bij mij blijft botox precies 3 maanden zitten maar nu heb ik van de dokter wat meer kregen en nu blijft het hopelijk langer zitten.
Heeft iemand die Shu Uemura wimperkruller? is die echt het geld waard? Of heeft iemand nog een andere tip qua wimerkruller?
Ben helemaal klaar met mijn pauper wimperkrullers van de etos en de kruidvat
Iemand ervaring met retour bij d.ouglas? Er staat pakket punt print een label voor je uit maar ik heb niets om zelf aan te geven qua adres ofzo?
ik doe het al 6 jaar en ga eens in de 6/7 maanden, soms wel langer ertussen. Het echte “strakke” is maar 3 maanden maar daarna is de beweging nog steeds fors verminderd en niet zo erg dat je rimpelvorming krijgt. Na een maand of 6 is het voor 80% uitgewerkt maar ik laat het expres nog even, omdat ik bij mensen die het jarenlang doen vaak athrophie zie, dat is dat je zo’n zwaar hangend voorhoofd krijgt (zoals Linda de Mol). Als je ruim de tijd neemt om de spier weer te laten herstellen heb je dat niet zo.
Alhoewel ik niet weet of dat nou zo noodzakelijk is bij alleen je frons. Ik doe ook voorhoofd en vooral daar moet je voorzichtig zijn dat de spieren niet te slap worden.
Dat is bij Wehkamp ook zo! Toen hebben ze bij het postpunt de barcode die er al op zat met mijn eigen adres gescand en aan de hand daarvan hebben zij een nieuw label geprint.
Een paar FFers vroegen naar een review van het Mothership Bronze Seduction palette waar ik afgelopen week over gepost had. Ik heb hem eerst een week uit geprobeert.
Mijn shitty camera kan de oogschaduw niet zo mooi laten zien als in het echt maar ik heb mijn best gedaan!
(Niet mijn foto maar ter referentie)
End verdict: De oogschaduw is erg goede kwaliteit (zoals je mag verwachten voor die prijs omg) maar de vier “special shades” aan het einde van het palette stelen de show qua hoe speciaal en mooi ze zijn. Alle kleuren blijven goed zitten, irriteren mijn gevoelige oogleden niet en blenden heel makkelijk. Ze swatchen niet geweldig vind ik, maar op het ooglid presteren ze goed.
De oogschaduws zijn wat harder in de pan geperst dan hoge kwaliteit (zoals Lorac, Charlotte Tilbury of Anastasia Beverley Hills) paletten vaak zijn. Ik had weinig last van fallout, behalve met Astral Luna Gold omdat die bijna puur glitter is, die heeft een sticky basis nodig.
Is dit een goed palette voor iedere dag? Het kan wel, maar ik vind dit echt een glam palette om eerlijk te zijn. I love me some every day glitter maar de glitter hierin is best heftig. Maar het hangt ervan af hoe je je make-up doet en wat je leuk vind!
Is dit een goed palette om mee te reizen? Niet echt, hij is best zwaar en neemt veel ruimte in. Als dat je niks boeit ja, dan wel want er zit een grote spiegel in.
Dit was mijn spreekbeurt xoxo
OMG
Omg love it! Enige wat ik dacht laat dat niet het dure palette zijn maar jawel hoor. Hij is echt mega mooi!
ik heb de warme luchtborstel van Kruidvat eigen merk gekocht, wat een topding. Is nu in de aanbieding voor €12,74
Het fijne eraan is dat je de pinnetjes in kan trekken, daardoor kun je echt een hele krul erin draaien zonder dat ie vast komt te zitten.
Edit, deze dus: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-professional-warmeluchtborstel/p/4766609
Foto’s van het resultaat pls
Wat heb jij mooie ogen!
Ik heb heel dun pluishaar dus voor mij is dit resultaat echt fijn. Heb het hier al wel uit geborsteld
Ik wil ‘m bestellen, is hij uitverkocht… #influencer
Ik heb dit niet nodig. Ik heb dit niet nodig. Ik heb dit niet nodig. Ik wil dit hebben.
Wie hou je voor de gek meit
Vrij nieuw hier maar ook een beauty lover dus ik kom ook even kijken .
Ik kocht onlangs het Glam palette van Natasha Denona, is toch echt een mooie.
Edit: ik wou trots een foto toevoegen maar dan komt er een link ipv de echte foto #newbie