Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Jaaaaaaa!

1 like

Er is weer een ASOS box, nu een haarbox net olaplex:

1 like

Shit, had ik dit maar eerder gezien. Echt een hele goede deal is het. Jammer dat de box al uitverkocht is!

1 like

Ja de vorige keer zag ik het ook hier en was ie alweer uitverkocht, dus dacht deel hem snel.

1 like


Fenty 7 oogschaduw palette

8 likes

Misschien een tip voor iemand. Douglas heeft 30% korting op alles van Anastasia. Echt top want had net een nieuwe wenkbrauwpotlood nodig.

7 likes

Dipbrow pomade is ook echt een aanrader!

1 like

Hoe gebruik je dit op een natuurlijke manier? Ik heb deze ook maar bij mij is het al heel snel erg dik insta achtig

Niet te veel product gebruiken. Ik veeg mijn kwastje altijd af in de deksel zodat er nog maar een beetje op zit en dan kan je er heel subtiel mee werken.

1 like

Iemand al ervaring met deze foundation?

1 like

Omgg Lisa Eldridge heeft nieuwe lipsticks op haar website en de rest is ook weer in het assortiment. Ik heb er een paar en het zijn echt mijn favorieten, ik denk dat ik deze keer voor Velvet Dragon ga! :heart_eyes:

2 likes

Ik had al Velvet Ribbon en Velvet Jazz en nu Velvet Blush erbij gekocht. Nog even getwijfeld over zo’n set maar ik vind lipgloss niet fijn zitten en niet erg mooi bij mij dus heb me ingehouden.

4 likes

Ja same here ik heb de lipgloss ook niet gekocht, ik ben uiteindelijk voor Fawn en Dragon gegaan!

2 likes

Veel ABH paletten zijn bij Douglas nu met 30% korting verkrijgbaar!

Iemand Nikkie’s pallette al binnen? Ik wil hem :sob::sob:

Oh my, die nieuwe producten van Lisa. Ik vind die flower kits zo mooi…

2 likes

Ik ga morgen mezelf trakteren op twee Clinique producten met 25% korting bij Douglas: de moisture surge intense 72 hour (dagcreme) en de take the day off balm (reiniging). De tweede heb ik nooit getest maar goede dingen over gelezen hier, en ook niet geheel onbelangrijk is is dat je vanaf besteding van €50 een Clinique toillettasje cadeau krijgt met vier testers haha

1 like

Nee nog niet! Kan bijna niet wachten, maar moet nog even geduld hebben helaas

Dat eerste product ken ik niet maar van de balm ga je echt geen spijt krijgen, die is echt onwijs fijn! :heart_eyes:

2 likes

Ik heb al een tijdje acrylnagels maar de onderkant van mijn (eigen) nagels worden echt viezig/gelig er blijft ook halve foundation onderzitten telkens en met goed handen wassen krijg ik het niet volledig weg. Ik dacht eerst dat dit was omdat ik rookte maar ben inmiddels ook al een tijdje gestopt dus vraag me nu vooral af hoe voorkom ik dit? Maar beter gezegd, hoe krijg ik dit goed schoon??