Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik gebruik gewoon een nagelborsteltje met een pompje handzeep erop. Werkt voor mij prima maar ik heb geen hele lange nagels.

1 like

Ik knip mijn eigen nagels er altijd onder uit, dat vieze gelige kun je volgens mij niet tegen houden. Mijn nagelstyliste vijlt het ook altijd weg.

1 like


Uit eten straks

72 likes

Super mooi!

Dit is mijn eotd.

27 likes

woooow eyeliner skills :heart_eyes:

1 like

Love it. Welk palette heb je gebruikt?

1 like

Voornamelijk Naked 3! Met een beetje een Nikkie en nog een zwarte oogschaduw van Too Faced

1 like

Welk kleur van nikkie pallet heb je gebruikt? Staat je echt supermooi

Heeft iemand wel iets bij glossier UK besteld en via een soort shipito naar NL laten verzenden? Zo ja, een aanrader voor een partij die dit doet en betrouwbaar en betaalbaar is? Ik zit nu op gemiddeld €35-40 verzendkosten en vind het niet erg extra te betalen maar dit is wel vrij prijzig.

Wil vooral heel graag de bubblewrap (oogcreme) en exfoliator, of kent iemand voor laatstgenoemde een soortgelijke vervanger? Het is met aha, bha en pha. Twijfel over PC, maar heb over het algemeen geen superervaring met dit merk.

Underground en een minibeetje blend & snap

1 like

Some by mi heeft een aha bha pha toner! Zelf nog niet geprobeerd maar andere producten uit dezelfde lijn vond ik wel fijn

1 like

Ik heb deze dingen gekocht, als je op “magic earring lifters” zoekt vind je ze overal op bol en Amazon enzo, ik heb ze zelf gewoon voor een habbekrats op Ali besteld. Werkt echt! Zware oorbellen hangen gewoon loeistrak en netjes “omhoog” tegen je oor.

8 likes

Weet iemand een cruelty free remover voor mega gevoelige ogen?

Ik gebruik nu Balea olie reiniger, Cerave hydrating cleanser en zonodig Bioderma micellair water. Ik ben over alle drie heel tevreden, behalve als ik m’n mascara wil verwijderen. Dan krijg ik namelijk brandende traanogen.

Ik heb zelf ook gevoelige ogen en gebruik de oogmakeupremover van The Body Shop. https://www.thebodyshop.com/nl-nl/gezicht/gezichtsreiniger/camomile-waterproof-eye-lip-make-up-remover/p/p000935

Het irriteert mijn ogen niet en ik kan er mijn waterproof mascara mee verwijderen. Ik kreeg zelf van de Bioderma micellair water altijd een geĂŻrriteerde huid rondom mijn ogen. Dus misschien is dat de boosdoener.

1 like

Huh heb je een eigen foto? Ik snap niet hoe dit werkt

1 like

omg ik moet dit ook.

Ik had dit ook met dat micellair water van bioderma!

1 like

dit is niet mijn foto, maar ik heb alleen die met oorbellen waaraan iedereen me herkent. Het hartje moet omhoog, daarmee komt hij bij mij ook net tegen het “stevige” gedeelte van je oor aan. Daardoor krijg je een countergewicht, en kan er meer gewicht aan de voorkant hangen (dus: een zwaardere oorbel) zonder dat die halverwege de avond naar beneden zakt.

3 likes

Ik ben op zoek naar een fijne foundation die redelijk dekkend is, en ook geschikt voor een wat drogere huid. Foundations zijn vaak te oranje of roze voor mij, dus ik zoek een hele neutrale/koele denk ik.
Dacht aan Estee lauder double wear, maar misschien heeft iemand een tip voor een alternatief? Las ook veel tips over Catrice hd liquid coverage ofzo?

Ik gebruik bourjois health mix foundation, kleur 51 en 52 (ligt eraan welk seizoen). Die zijn allebei heel neutraal, richting geel.