Wat is jullie favo spot treatment tegen puistjes? Ik gebruik nu La Roche Posay Effeclar AI (denk ik). Vroeger ook wel eens tea tree gebruikt.
Ik ben ook aan 't bijlezen. Als je wilt splurgen: Dermalogica Solar Defense Booster SPF 50.
Ik gebruikte eerst die van Rituals, maar nu niet meer, omdat die vol minerale oliën zit. Als je daartegen kan is 't geen probleem natuurlijk.
Dank je wel, ik hou dermalogica zeker op mijn lijstje. Ik heb ondertussen wel die van Bioré besteld, vriendin is daar enorme fan van.
Waar heb je die gekocht? Maakt het merk wat uit? En smeer je het als laatste? (sorry m’n huid is een tiener drama aan het starten en ik ben desperate)
Ja die heb ik ook! Geen echte puistjes of mee eters, maar alleen bultjes op m’n voorhoofd. De rest valt nog wel mee, dus ik ga dit zeker proberen!
Misschien een domme vraag maar laten deze niet makkelijker los bij veel wind of iets? Ik kan niet goed overweg met nepwimpers en overweeg om deze eens te gebruken, ben alleen bang dat ze af waaien of iets haha.
Hopelijk blijven ze net zo goed zitten ja hahaha
Heeft er hier iemand ervaring met de self tan producten van Isle of Paradise? Dankzij tips hier gebruik ik nu een tijdje de drops van Collistar en die vind ik super fijn, maar het flesje gaat hard en ik kan nergens de 50 ml meer vinden. Nu kwam ik dus dit merk tegen bij BeautyBay en is ook een stukje goedkoper, maar ken het verder niet
Zinkzalf, daardoor ‘slinken’ de puistjes sneller bij mij.
Deze werkt erg goed bij mij!
Ik heb ze vandaag binnen gekregen en ben echt verliefd! Mijn ogen kunnen niet goed tegen wimperlijm en ik kan er ook niet goed mee overweg. Deze wimpers zitten zo fijn en gaan zo makkelijk op.
Ik ben hyped.
Iemand hier ervaring met de Dior backstage foundation?
Heb al een poos de double wear, maar wil toch eens een andere proberen.
Vind t een fijne foundation voor prima prijs vs ml in mijn optiek. Wel stuk lichter qua dekking dan de double wear. Veel verschillende kleuren en ondertonen ook!
Ik wilde net vragen of iemand een dierproefvrij alternatief had voor die van collistar. Isle of paridise is volgens mij dierproefvrij dus ben benieuwd of imenad hier ervaring mee heeft!
Ik! Maar ik vond het echt niks, maar haar voelde als plastic en knisperde als je het over elkaar wreef (denk door de siliconen), on the plusside: mijn haar was wel heel shiny.
Ja, maar dat is inmiddels wel al een paar jaar geleden. Heb de flessen wel opgemaakt, maar ik was er echt niet over te spreken. Ik kon m’n haar heel slecht borstelen na het wassen (veel klitten, zelfs met tangle teezer) en ik had niet echt het idee dat het iets deed voor m’n haar.
Ja ik vind hem heel fijn! Wel een lichte dekking, maar hij geeft bij mij een heel natuurlijk effect.
Is inderdaad zowel dierproefvrij als vegan! Op internet lees ik vooral veel positieve ervaringen maar vind het lastig om te beslissen of ik beter light of medium kan nemen. Nu wel 25% korting bij Douglas dus misschien een mooi moment om te proberen!