Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Haha nee hoor je doet me wel aan iemand denken
Maar zo goed ken ik die persoon niet dus het zou niet zo zijn dat je beste vriendin je zou aanspreken ofzo haha
Maar zij heeft ook zo’n Lichte ogen en altijd goeie oog make up :smile:

1 like

Haha, zou wel grappig zijn (als ik de persoon ben die je denkt dat het is) dat je me dan herkent aan een ooglook-foto :sweat_smile:

Ik vind Cetaphil heeeeel fijn, koop je bij de Etos

1 like

Nee is mat en maakt het niet plat! Het wordt veel gebruikt om wenkbrauwen van mannen te stylen voor op tv, die haren zijn vaak stugger dan van vrouwen maar je ziet het eigenlijk niet zitten. Grimas is een theatermerk dus alles is wel hardcore haha.

Maar knippen zou ik eerst proberen, grote kans dat dat al genoeg is! Voorzichtig een klein beetje knippen, je kan altijd nog meer knippen.

1 like

Ja kans is wel heel klein hoor dus dont worry :stuck_out_tongue:

Vandaag lekker basic met her Urban Decay Naked palette

10 likes

Klinkt wel goed! Kun je het alleen online kopen of heb jij het ook weleens in een fysieke winkel gezien? Ik kan het op Google niet vinden en het spreekt me wel aan.

Weet iemand misschien hoe het nu gaat in de Douglas/ICI als je niet precies weet welke kleur foundation je nodig hebt? Kan de verkoopster gewoon testen op mijn gezicht of mag dat niet meer?

2 likes

Bij de Bijenkorf deed die vrouw bij de counter het op een plastic spateltje voor me die ik dan kon aannemen en proberen.

1 like

Heeft een van jullie ervaring met Nars Laguna liquid bronzer? Loop er al een tijdje over te twijfelen. Ik ben best wel bleek en draag op mijn gezicht bijna geen make up. Maar in de winter lijk ik dan dood, dus dacht ik misschien moet ik die bronzer dan maar aanschaffen. Maar geen idee of dat fijn werkt en of het een goede kleur is?

Veel feestwinkels verkopen het, online op de site van Grimas en de enige winkel die ik ken waar ze het verkopen is Backstage in Amsterdam.

@Nude hmmmm ik vind die best snel vlekkerig worden, zou dan eerder een poeder pakken die kun je ook wat mooier opbouwen.

1 like

Volgens Pixie woo kan je ook een blok zeep gebruiken voor je wenkies. Dat je een wenkbrauwborstel heel licht vochtig maakt en deze dan door de zeep moet halen.

Misschien het proberen waard als je het in huis hebt?

2 likes

@PizzaFunghi Oh maar krijg je dan geen witte wenkbrauwen? Want dat moet dus fungeren als gel?

@maan_zon Ik ga die eens opzoeken :sunglasses:

1 like

Ik heb ook losgeslagen wenkbrauwen en bij mij werkt L’Oréal brow plumper heel goed!

1 like

Ik heb echt een hele makkelijke huid die vrijwel alles kan verdragen maar door die mondkapjes heb ik de afgelopen weken dus echt onderhuidse ontstekingen op m’n kin en puistjes en bultjes op m’n kaak :sob::sob:.
Ik heb geen verstand van huidverzorging (omdat ik er normaal dus gewoon alles op kan smeren, blessed). Heeft iemand tips?

Soap brows zijn geweldig. Belangrijk is dat de zeep glycerine bevat. Hema had er een, maar is al tijdje niet verkrijgbaar. Maar online is er veel te vinden. Kan ook met een blokje dat je al hebt?

1 like

Wilde dit echt ff delen, heb de fijnste moisturizer ever gevonden voor mijn huid. Heb vaak droge plekjes in de winter waar foundation heel lelijk intrekt, met deze crème geen vet zwaar gevoel en suuuper gehydrateerde huid.

image

17 likes

Ah, heel benieuwd naar het laminaten!

1 like

Ik heb niets thuis maar ik ga op zoek in de winkels :raised_hands:t2:

1 like

Soft Glam is heel gepigmenteerd, Naked 3 moet je opbouwen. Met Naked 3 kan je dus minder “fouten” maken en het lijkt me ook een betere keuze bij een verder makeuploze huid.

8 likes