Het nieuwe oogschaduw palette van Natascha Denona is echt zoooo mooi, maar no way dat ik 125 euro voor wat oogschaduw ga betalen.
Iemand die een goed alternatief heeft gevonden voor de Green Tea maskers van Sephora? Heb nu maar de Matcha Tea maskers bij Sephora besteld omdat die redelijk hetzelfde lijkt. Zo jammer dat ze niet meer te krijgen zijn
Een nieuwe?
Ik heb zelf ruwe armen met kleine bultjes. En gebruik wel eens hyaloronzuur daarop,maakt ze heel glad!
Oh, dankjewel voor deze tips! Ga ik zeker uitproberen:)
Wel mooi maar duur . Had gedacht, ofja gehoopt, dat ze vanaf nu alleen nog midi palettes zou uitbrengen. Die zijn ietsje zachter geprijsd. 125 vind ik ook wel Ć©rg duurā¦
Ik heb een vraag. Mijn wenkbrauwen zijn best wel vol van zichzelf, maar mede doordat ik lange wenkbrauwharen heb. Nu krijg ik het staartje (zie foto, met het kader) nooit goed strak met wenkbrauwpotlood omdat die haren hun eigen leven leiden. Weghalen kan niet, want dan krijg ik snel kale plekken. (Hoe) kan ik dit het beste knippen of goed strak krijgen?
(Dit ben ik uiteraard niet)
Ik tekende zelf alfijd mijn wenkbrauwen zoals normaal en uitstekende haartjes knip ik dan af, knip ze inmiddels zonder te tekenen mja dat is gewoon ervaring. Je kunt ook wenkbrauwgel gebruiken om de haren die hun eigen leven leiden op hun plek te houden, maar de enige gel die ik ken die Ʃcht zorgt dat je haren niet meer kunnen bewegen is de eyebrow fixer van Grimas, is gewoon bijna lijm. Met alle andere gels zit het een paar uur goed en dan springen ze weer alle kanten op.
Ja dat knippen durf ik niet zo goed haha. En die ervaring heb ik met wenkbrauwgel dus ook. Of het bleef niet zitten, of het gaf van die vlokjes als het opdroogde. Die van Grimas maakt het dan zeker plat en glimmend (als lijm) zeker?
Ik knip het ook, kam ze omlaag en knip het dan af (is bij mij mooier dan omhoog kammen, maar zal per wenkbrauw misschien wel verschillen?
Ik vind de essence clear brow gel ook heel fijn, maar wellicht zijn mijn wenkies niet zo springerig hoor.
Deze doet voor mijn extreem springerige wenkbrauwen dus precies niks haha. Alleen die van MAC en Anastasia werken enigszins.
Ah, ik voel me blessed haha. Heb je misschien al een keer de soap brow trend van een tijdje terug geprobeerd? Ik hoorde daar ook wel goede dingen over.
Jaa zit in mijn winkelmandje op Ali haha! Ga eerst nog brow laminating proberen en als dat niet werkt bestel ik dat spul inderdaad!
Oh ik wilde de Decubal gezichtscreme aanraden, die is zo lekker dik en chill voor de herfst en winter. Maar zie nu dat hij niet meer verkocht wordt bij Holland & Barrett Wilde hem zelf net deze week weer gaan kopen.
Ook @Krekel : toch maar knippen dus! Ik ga zowel naar boven als naar beneden kammen maar eens proberen (niet in 1 keer natuurlijk, dan gaat het vast mis). Dankjulliewel
Jij lijkt echt heel erg op iemand die ik ken⦠kom jij uit België?
Haha ja ik kom uit Belgiƫ. Moet ik dit nu eng vinden?