Je huid heeft zo’n 30 dagen nodig om cellen te vernieuwen dus vaak merk je na een maand al resultaat, als je na 10 maanden nog steeds niks merkt zou ik kijken naar andere producten. Wat voor producten gebruik je en heb je bijv acne oid? Dan zie je zelf natuurlijk verschil, maar als je gewoon een normale huid had (zonder echt roodheid of puistjes ofzo) dan is het verschil misschien minder goed te zien omdat je al een “goede” huid had.
Helaas had ik geen goede huid en nu dus nog steeds niet. Ik heb een hele droge huid (dat is wel iets minder geworden) met roodheid en af en toe puistjes. De roodheid en de puistjes zijn nog steeds aanwezig. Dit bevestigt dan wel dat ik ga kijken naar andere producten.
Delia heeft een skin care lijn gelanceerd. Ik heb de lancering een beetje gekeken maar ik ben niet impressed en vind haar niet zo sympathiek overkomen.
Ik vind Delia haar huid wel heel mooi, maar weet niet zo goed wat ik van de lijn moet vinden.
Eenmalig kitje voor 35 euro wat je dan uiteindelijk in kuurverband moet gaan gebruiken, en waar eigenlijk alleen de exfoliant het ster product is van ieder kitje.
No thanks, ik ga wel gewoon naar de salon en verder met gewoon producten aan de slag waar jarenlange onderzoek naar is gedaan.
Ik ben er een beetje sceptisch over om dit soort trial producten te gaan gebruiken terwijl ze hier dus eind 2018 mee is gestart en vlak voor Corona waren deze producten klaar? Dus eigenlijk 1 jaar van ontwikkelingsfase en testfase door…??? No Thanks!
Ik vind haar huid en dan vooral de glans vaak wel heel mooi maar tegelijkertijd reageert haar huid soms ook heel heftig (acne, snel droog (tenminste dat zegt ze in haar vlogs)) dan denk ik ja misschien allemaal te veel van het goede wat je met je gezicht doet. Zou verwachten dat haar huid inmiddels wel meer zou moeten kunnen verdragen.
Ze heeft het vaak over die supplementen die ze slikt voor betere weerstand terwijl ze ook vaak ziek is, dus vind haar daardoor niet geloofwaardig
Het is sowieso ontzettend overpriced. Een eenmalig setje voor 35 euro? En dan ook nog eens een kitje met 2 sponsjes, 2 swabjes en een kommetje voor 10 euro Kom op zeg, dat kun je ook voor minder dan een euro op Ali halen.
Verder heeft ze ook niet de volledige ingrediëntenlijst op de website geplaatst, dus je kunt ook niet checken wat er allemaal in zit.
Het is niet voor eenmalig toch? Er zitten 6 behandelingen in geloof ik
Volgens mij is die van 35 euro kit wel eenmalig? Je kunt ook 6 kits (een cure) tegelijkertijd bestellen voor 175 euro die je 6 weken lang gebruikt. Zo begreep ik het in ieder geval.
Oh pfoe dan wel heftig duur ja. Ook dat ze allemaal op paramedisch niveau zijn (whatever the hell that may be… ze bedoelt denk ik gewoon hoog gedoseerd?) en wel veilig gebruikt kunnen worden tijdens de zwangerschap… of het ene is niet waar of het andere
Nee 6 behandelingen is 6*35!
WAT
Haha sorry het doet me denken aan een potje saus van de snackbar. Je betaalt een euro terwijl het gewoon uit een giga pot van 10 liter gepompt wordt.
Hmm vreemd ja… Denk dan eerder dat het eerste niet waar is, ook omdat ze de volledige ingrediëntenlijst niet op de website heeft staan. Lijkt me sterk dat ze zich aan het laatste wil branden Een peeling doen met een hoog percentage aan glycol- of salicylzuur wordt volgens mij sterk afgeraden tijdens een zwangerschap
Ja… je moet echt geen heftige ingrediënten op de huid doen en sowieso zijn zulke sterke producten helemaal niet geschikt voor thuisgebruik. Kun je brandwonden van krijgen
Maar mag dit dan zomaar verkocht worden?
Ik vraag me af of en hoe dit allemaal gecontroleerd wordt door een of andere instantie?
Valt gewoon onder de nvwa
Pharrell komt met een eigen skincare merk Human Race.
Dankjewel voor deze tip! Heb 'm nu een klein weekje in gebruik en dit was precies wat ik zocht, superfijn!