Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik had precies hetzelfde! Hoorde veel goeds over DUO lijm en die van Queen Tarzi. Heb die laatste nu gekocht en ben van plan de komende dagen mijn wimpers weer te liften, dus zal wel even een update plaatsen over hoe de QT lijm werkt!

1 like

Ja want een van de laatste stappen is olie en daarmee krijg je je wimpers los van de lijm.

1 like

Smashbox covershot demin palette

10 likes

Oh nice! Ben benieuwd, let me know haha!

Ah wat goed! Nu heb ik helemaal zin om die van mij ook weer te doen haha!

1 like

Ik kan gewoon geen fijne niet-plakkerige maar wel voedende bodylotion vinden. Ik heb weer zo’n droge, jeukende huid dus wil wel iets smeren. Hebben jullie tips?

De urea bodylotion van de DM is top (maar dan moet je wel naar deutschland) bodylotion van burt bees is ook lekker voedend maar niet plakkerig

1 like

Mixa Atopiance bodylotion

2 likes

Ik had ziek veel vvv cadeaubonnen gehad en nu heb ik die besteed aan 5 soorten dermalogica producten en ik kan nog zeker 1,5 tot 2 jaar ermee vooruit, love it :heart_eyes: :heart_eyes:

4 likes

Heeft iemand ervaring met harde wax thuis zelf doen? Ik ben heel benieuwd en wil het graag proberen maar hoop op tips van hier haha

Aanrader! Heb wel een goedkope waxpot gekocht ivm goed op temperatuur houden

1 like

Beetje random maar zijn er hier mensen met een echte vanity/beautytafel? Ik doe mijn skincare (buiten dingen die water vereisen uiteraard) en make-up aan mijn tafel (die dan weer niet meer als eettafel wordt gebruikt haha), maar mijn collectie begint steeds meer oppervlakte in te nemen dus nu zit ik te dromen van een kleine vanity :heart_eyes:

Anyway, het leek me leuk om foto’s van andere mensen hun vanity/beautyhoekje te zien! Of shelfies? Ik wil lekker meegenieten! Zal binnenkort ook eens een foto maken van mijn beautyhoekje aan de tafel :sweat_smile:

1 like

Ik wil wel een foto maken maar het is echt een zooi dus nope :joy:

1 like

Komaan lekker die niet-instawaardige beautyhoekjes delen!!

1 like

La roche posay lipikar

3 likes

Geeft Douglas geen 2 samples meer? Bij mijn bestelling zat alleen zo’n geurkaartje.

1 like

Jawel, maar die moet je zelf aanvinken in je winkelmandje. Als je dat niet hebt gedaan krijg je het niet! Het is overigens ook pas bij besteding van minimaal 10 euro.

1 like

Same😅 eerst eens opruimen

Ik wil de Anisa Beauty foundation en concealerkwast kopen maar shipping is gewoon 25 dollar. Doe eens eeeeeeven normaal :weary: en dan komen er ook nog douanekosten overheen. Laat maarrrr

1 like

Bij mijn bestelling van afgelopen week was de sample automatisch toegevoegd, en hij zat in een envelop vol reclamefolders - oh nee - speciale aanbiedingen :expressionless:

4 likes