Iemand interesse in de Kiehl’s Midnight recovery oogcreme? Ik heb het 2 nachten gebruikt, maar kan er toch niet zo goed tegen. Doosje en bon al weggegooid, dus kan er niet mee terug.
Heb je gepind? Dan kan de winkel de bon opzoeken, bij een allergische reactie mag je altijd terug gaan.
Anders heb ik wel interesse
Heb je een berichtje gestuurd.,
Wat is jullie favoriete dipliner die niet smudget? Ik had altijd die van Hema, maar sinds de nieuwe verpakking loopt ie uit. Budget maakt niet uit, wil er gewoon een hebben die niet uitloopt
Eerlijk gezegd niet. Ik ken mezelf en er komt altijd een moment waarop ik te lui ben om mijn huidige product te pakken (omdat hij in mn tas zit bijvoorbeeld) en ik de backup oprn. Vervolgens zit ik met allerlei geopende producten die ik na verloop van tijd kan weggooien omdat ze over de datum zijn. Op dit moment heb ik drie dezelfde mascara’s in gebruik. Dus geen backups meer voor mij.
Zo herkenbaar! Bij mij zijn er nu vier Lanolips open… waarom?!
Ja da’s iets waar ik ook wel op let hoor, heb ooit een Chanel foundation moeten weg gooien omdat het te oud geworden was. Niet vaak gebruikt omdat ik er teveel open had .
Ik zorg voor back-ups van foundation/primer als ze bijna op zijn. Mascara heb ik altijd extra liggen maar ik ben er wel goed in om ze niet open te maken als ik nog andere open heb
Ik dacht super slim te zijn door backups in een andere la te leggen zo van “als iets op is dat kijk ik eerst in die la of ik nog een backup heb” eindstand: ik kijk nooit in die la en koop steeds dingen opnieuw om achteraf er achter te komen dat ik het nog gewoon had.
Ik heb standaard een setting spray van UD, L’Oréal brow plumber, essence brightening powder, catrice concealer en een paar mascara’s als back up. Niet zozeer omdat ik bang ben dat ik ze niet meer heb, maar omdat ik ze dan in de aanbieding koop
Ja same, de meeste back-ups is ook omdat er net een actie was .
Black Friday is in dat opzicht echt niet goed voor mij, heb nog mascara van de vorige keer dit jaar me ingehouden
Kun je dan niet zo’n magnetisch palet van makeup geek samenstellen? Ik heb daar meerdere kleuren van en ik vind het echt kwalitatief goede producten, volgens mij heb ik ze destijds bij beautybay gekocht.
Same. Zelfde voor douchegel trouwens. Vriend vindt palmolive heel lekker en die weiger ik te kopen voor 3,25 als hij om de zoveel tijd voor 1 euro in de aanbieding is. Dus dan gaan er 10 flessen mee voor 10 euro.
In aanvulling op wat @George zegt, je kunt je favoriete pans ook uit je palettes halen en dan in één all time favorites palette doen
De rest op merk/kleurgroep in afzonderlijke magnetische paletten? Dat kun je dan nog wel weggeven denk ik, je hebt zoiets volgens mij ook van Z-Palette, is gewoon een groot magnetisch vak dus daar past ook vanalles in
Ik ben op zoek naar een hydraterende boost voor mijn vochtarme gezicht, een creme of masker met het liefst vooral natuurlijke ingredienten/niet teveel shit. Heeft iemand aanraders? En dan het liefst onder de €10 want ik heb helaas niet veel geld er voor.
- Cerave lotion of crème
- TO dagcreme
- TO hyaluron serum
- Voor droge plekjes Aquaphor van Eucerin
- als het echt droog droog is zou ik iets met Urea uitzoeken.
Ik zou ook het The Ordinary hyaluron serum aanraden. Die kun je twee keer per dag onder je crème aanbrengen.
Dit is hem:
Werkt het ook niet als je meer lijm gebruikt? Ik gebruik de producten van Lash FX en heb bij de ene persoon meer lijm nodig dan bij de ander, is ook heel erg afhankelijk van je wimpers. Ik zou zelf geen wimperlijm gebruiken, geen idee hoe dat werkt icm de lift vloeistof, voor hetzelfde geld geeft dat een chemische reactie en vallen je wimpers uit. Zou proberen om meer lijm te gebruiken, sowieso eerst de pad insmeren, dan je wimpers en ze er tegen aan drukken en dan nog meer lijm. Er mag best een dikke laag op hoor!