Het is ook echt een prachtig palette he? Wat een pigment!
oooooh ik heb dit jaar voor het eerst mn slag geslagen bij de L’oreal sale. YSL Mon Paris, Armani Si Passione, 5 Kerastase shampoos/maskers/conditioner/serums en NYX eyeliner, primer en lip oil. He-le-maal over de maan!
Jaa heel mooi, al vind ik hem wel een stuk warmer dan dat hij op internet lijkt. Had gehoopt op echt koele tinten omdat ik al zoveel warme kleuren heb, maar dat is dit toch niet echt. Eigenlijk wil ik cremated van Jeffree Star, maar ik weiger zijn merk te sponsoren
Wat looks van de afgelopen dagen. Producten: Nikkie Palette voor de gele look + Stila eyeliner en voor de andere een mix van van alles maar vooral Huda Beauty Nude Light + Colourpop Baby Got Peach paletten. (dat Huda palette vind ik wat te roze en het Colourpop palette te oranje maar samen waren ze mooi)
Lovee die stipjes bij die stunning gele ooglook
Soms moet je jezelf verwennen. Juist als je niet veel buiten komt.
Ja ook die ervaring gehad. Ze kwamen 2 keer (volgens henzelf) 's avonds bij dat pakketpunt maar dat pakketpunt is 's avonds niet open. Dus toen is het retour gestuurd. Echt vetirritant en ook megadom dat ze 2 keer naar hetzelfde punt gaan als ie de 1e keer 's avonds al dicht is. Bovendien toch suf dat ze zelf naar een pakketpunt rijden en dan niet checken of ie uberhaupt wel open is.
Ik wil gewoon die producten nog met korting, maar denk niet dat t gaat gebeuren
Loveee de kleurencombi in je tweede look, die ga ik onthouden
Nee dat kan dan niet meer (althans bij mij toen niet) omdat het geen fout van de winkel is maar van de bezorgdienst. Ik kon ook fluiten naar de korting die op de door mij bestelde jeans zaten
Colourpop heeft een mooie met grijze tinten, wel maar 9 kleurtjes.
Ik zag deze gisteren ook voorbij komen op insta en dat meisje zei dat het heel handig is en ook snel werkt, maar dat de zeep die er in zit heel snel op gaat, zij had zo’n 30 kwasten er mee gewassen. Ik heb van Sigma zo’n mat die je in de wasbak kunt leggen en doe daar altijd een drupje shampoo op en dan heb je bijna hetzelfde effect.
Dankzij jouw bericht heb ik ook gekeken. Ik had me ingeschreven maar was het helemaal vergeten😂 Wel interessante producten gezien maar heb uiteindelijk alleen de eau de parfum van Si gekocht. Die staat al een tijd op mijn lijstje en met deze prijs kon ik het natuurlijk niet laten liggen.
@Hattori_Hanzo @Valkyrie Nou jullie hebben me over de streep getrokken, ik heb het Too Faces Chocolate set besteld, en er bleek ook nog een korting te zijn! De primer is inderdaad full size, dus dat is een goede deal.
Dus voor de geïnteresseerden: bij Douglas is er vandaag tot 00.00 op veel producten 25% korting, ook op veel make-up sets en paletten.
Nice! Ben benieuwd wat je er van vindt.
Bijna alle kleuren zijn al uitverkocht
Heeft iemand de perfecte nude nagellak voor iemand die kale nagels niet mooi vind dus graag iets op wilt maar dus heel onopvallend?