Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Topless & Barefoot van Essie misschien?

1 like

Ik vind vanity forest van Essie heel mooi om zo te dragen! Er zit een lichte glitter in, maar heel subtiel. Een beetje ‘‘my nails but better’’ haha

3 likes

Ja ik zat te twijfelen tussen deze en Saint Tropez, wat meer beige

@George ook mooi maar net wat te ‘wild’ haha

@batallador euhhh goeie, ben wel licht maar niet heel licht haha

Prachtig dit!

1 like

Wat is een mooie budget single zwarte oogschaduw? Ik speel maar wat dus het hoeft geen topkwaliteit te zijn.

Ik heb Sand Tropez, maar die is voor mijn huidtint te warm, dus daar moet je wel van houden. Ik vind hem bij mij in elk geval niet flatterend staan.

1 like

OPI bubble bath?

1 like

Ik kan Herbalism aanraden, is een reiniger maar meer scrubachtig, en droogt niet teveel uit ook! Ben zelf altijd nog benieuwd naar die voetenbad tabletjes die ze hebben. Zijn ook niet heel duur geloof ik. De verse maskers schijnen ook goed te zijn, zelf nog nooit geprobeerd overigens

1 like

Misschien de Sleepy bodylotion of douchegel, vind dat wel een fijne geur om dus idd rustig van te worden.
Ik heb ook zowel parfum als bodysprays van Lush en ben van beiden heel tevreden, gaan echt superlang mee. Zo’n parfum is vaak wel duur, dus misschien net leuk om daarvoor een bon in te zetten.
Je kan natuurlijk ook een ‘speciaal’ product kopen wat je anders niet zou kopen zoals bv zo’n showerjelly of tootytabs? Of make-up?

2 likes

Iemand hier haar wenkbrauwen laten doen bij Elnaz? Hoe was je ervaring?

Bedoel je Elnaz uit Den Haag/Voorburg? Ik zit er ook over na te denken om mijn wenkbrauwen daar te laten doen maar ik twijfel omdat ik bang ben dat mijn wenkbrauwen verpest worden :joy::sob: ik hou er niet van als onbekende aan mijn wenkbrauwen zitten

1 like

Jaa die bedoel ik!

Van wat ik heb gezien doet ze het wel mooi, maar dan zou ik ook echt naar haar gaan. Ben je ook van plan om te gaan?

Ja ik twijfel dus, ik moet er dan wel een uur voor rijden heen en weer terug. Dus zit nog te twijfelen of het echt waard is.

Nog enkele toevoegingen van een (ex-)Lushie:

• vaste reinigers zoals hierboven al genoemd Herbalism, of mijn favoriet Buche de Noel (enkel rond deze tijd te koop)
  • die honingzeep Honey i washed the kids ofzo? Die geur!!!
  • vaste bodylotions, wel vrij vettig maar leuk op een avondje met een partner bv
  • Mask of magnaminty, was vroeger m’n go to maskertje
2 likes

Ik heb even gekeken op haar insta en website, en het ziet er mooi uit. Maar, voor ik kan je in Rotterdam zo twee adresjes geven waar je het ook kan laten doen voor €15,- met touw en knippen. Net zo mooi als op haar foto’s :-).

1 like

Care to share?

Ja ik ben ook wel benieuwd

Bij Diba beauty op de Binnenweg en de ander is een vrouw van wie ik de gegevens niet zomaar online zal knallen, ze werkt voor zichzelf.

Edit: zie dat ze een brow insta heeft -> @gulsbrows

1 like

Ik heb ‘m binnen, en wat een geweldig palette! De kleuren blenden goed en zijn allemaal geschikt voor een dagelijkse look, dus de kans is groot dat ik hem daadwerkelijk vaak ga gebruiken :+1: De enige die ik niet zo goed vind is Strawberry Bonbon, maar dat is geen probleem. Blij dat ik deze gekocht heb.

3 likes