Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik post nooit in dit topic maar heb nu even een beutyvraagje :

Wie heeft er ervaring met die Gisou hair olie?
Ik ben op zoek naar een nieuwe olie voor mn haar maarij vind het nogal prijzig, ben benieuwd of het de hype waard is want ij lees ook dat het voornamelijk silliconen zijn en het heel erg overpriced is om die reden.

Kan iemand me er iets over vertellen?

Ik vind het echt duur voor iets wat op basis van siliconen is. Ja Negin haar haar is praaaaachtig, maar dat komt echt niet (alleen) door dit serum.
1 like

Wat ik op Google vind is inderdaad erg oranje, maar dank voor de tip! :smiling_face_with_three_hearts:

Nee sowieso niet haha.
Mijn haar is echt crappy geworden na mn zwangerschap, dus hormonen spelen sowieso zoooon grote rol.

Maar mn oude haarolie is bijna op en ben wel eens toe aan iets nieuws. Ik vind het alleen ook rete duur dus ben echr benieuwd of het het waard is :grimacing:

Ken deze olie niet dus kan er verder niks zinnigs over zeggen, maar heb zelf wel goede ervaringen met righteous roots oil. Mocht je toch nog iets anders willen proberen.

1 like

Thanks! Zal ff googlen. :grimacing:

Nu het toch over haarproducten gaat: weten jullie een fijne verzorgingslijn die niet te geparfumeerd is? Ik gebruik eigenlijk enkel ‘natuurlijke’ producten (o.a. dingen van Holland and Barret, natuurlijke olie, …) die vrij mild ruiken en niet zo aanwezig zijn, dus de meeste producten uit de drogist vind ik nu te heftig ruiken. Maar nu mijn haar langer wordt kan ik wel wat meer verzorging gebruiken…

Hmm ik vond het een mooi flesje, maar dat was basically het enige :joy: ik vond het echt niets bijzonders doen. Hoorde goede verhalen over die van Nourished (van Romy boomsma, nog zo iemans met jaloersmaken haar), dus heb zojuist die besteld (maar nog niet binnen).

1 like

Ik vind het fijn maar heb geen vergelijkingsmateriaal. Het is wel erg prijzig inderdaad. Vind het haarmasker ook erg fijn.

1 like

Pff, foto’s maken van je oog make-up is lastig :sweat_smile:

36 likes

Heel mooi! :heart_eyes:

1 like

Ik wilde net hetzelfde komen vragen @colalight hahah. Ik vind dit echt mega goed gelukt maar het komt echt niet tot zijn recht op een foto. Maar goed bij deze:

Ik heb het Nikkie pallet, huda desert dusk en revolution wild animal pallet gebruikt. Wimpers zijn van eyelure.

Sorry als er nu hele grote plaatjes komen haha.

66 likes

Ik weet niet of ik het nou mooi vind of dat het lijkt op een oogontsteking maar it has to do hahah

49 likes

Ik vind het mooi!

1 like

Het gaat een beetje verloren hoe donker ik het heb gemaakt maarja dat moet je dan maar geloven.
Op m’n lippen heb ik Penelope pink van Charlotte tilbury

28 likes

Okeee ik heb me toch laten verleiden tot de Gi.sou hair olie en ik moet zeggen dat ik het wel een hele chille olie vind!
Mn haar glanst mooi en voelt niet vettig of zwaar en pluist ook minder, dus ben eigenlijk best tevreden tot nu toe ( heb het pas net vandaag voor het eerst gebruikt, maargoed :grimacing:)

3 likes

Voornamelijk Natasha Denona Glam palette en ABH Alyssa Edwards palette gebruikt. In het echt zie je iets meer van het paars en roze haha, maar ook hier is foto’s maken een struggle

29 likes

30 likes

Ik ben vandaag best trots op mijn hele look soooo here’s my face!

50 likes

Mooiiiiii!

1 like