Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ja heeeeeel licht, maar echt niet super opvallend hoor
Heb ff foto’s gemaakt, maar met flits zie je dat echt goed haha

De tweede is zonder flits in gewoon daglicht. Is echt een van mijn favo blushes!

4 likes

Heel mooi! Alleen wel te glimmend, ik zoek meer richting het matte.

Misschien MAC Melba? Die is vrij oranje/nude en mat

1 like

@Virago Mac Raizin?

1 like

ik heb ook die van collistar geprobeerd maar van die van clarins (ook druppels) word ik veel mooier bruin dus ik zou eerder deze aanraden

1 like

@Zonnestraaltje @Daelyss Ja beiden ook mooi, sla ik op! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gister nog 2 lipsticks van Mac uit de Wintersale besteld, dacht dat levering heel lang zou duren ivm de drukte maar lees een berichtje dat hij vandaag al verzonden is! Superblij mee

1 like

Ik twijfel zo om de dyson airwrap te kopen. Mensen die mij even over kunnen halen? Zowel negatief als positief? Moet ik hem wel of niet kopen :joy:

1 like

Hahah ik heb precies hetzelfde dilemma

1 like

Ligt aan je haartype vind ik. Ik heb veel, lang en zwaar haar en na nog geen minuut was de Krul, of wat op een krul moest lijken, al verdwenen. Zou eerder de föhn kopen want die is wel top

1 like

Haha ik heb juist het tegenovergestelde, weinig en dun haar (wel lang). Dus vandaar dat ik hoop dat het bij mij wel werkt ofzo haha

Wat harde/striploze wax en een verwarmpot zijn niet zo duur dus zou dat zeker proberen, vooral bij oksels en bikini gebied werkt harde wax echt 10 keer beter dan strips. Je kunt ook makkelijker kleine stukjes doen. Een pot is ook altijd wel een goede investering omdat je er allerlei soorten wax in kunt verwarmen (warme suikerhars met strips werkt bijvoorbeeld wel goed voor je benen). Delete verkoopt volgens mij ook DIY kits met instructies, maar het principe werkt volgens mij altijd hetzelfde, goed aanspannen, tegen de richting in trekken etc.

Ik zeg doen!! Ik heb zelf geen zwaar haar maar wel veel, bij mij blijft het niet zo strak zitten als een krultang maar zakt het wel heel mooi en natuurlijk uit, wacht even wat voorbeelden (verwijder later weer ivm herkenbaarheid)

weg

5 likes

Ik mis mijn gladde poes, echt Alexander De Croo is stopping my blessings :joy:

9 likes

Dit had ik nodig haha, ik denk dat ik hem gewoon ga kopen. Zeker omdat dyson zelf nu de lange versie op voorraad heeft :raising_hand_woman:t2:

Edit:
Vraagje, Heb jij trouwens van jezelf al een beetje slag of gewoon stijl haar?

Ik krijg van de week een wax set binnen dus kan je daarna updaten :sweat_smile:

4 likes

Jaren geleden epileerde ik mn oksels en bikinilijn met een epilator. Deed echt pijn in het begin, maar als je het daarna bijhield viel de pijn mee. Haartjes worden dunner en gaan makkelijker eruit.

Dit ga ik nu weer doen. :grimacing::dizzy_face:

Ja maar krijg je echt alles weg met een epilator? Schaamlippen en anus ook? Ik heb het daar ook glad namelijk :joy:

Ik ging wel redelijk naar achteren, maar niet helemaal rond mn anus. :face_with_hand_over_mouth: Als je lenig bent kan het wel, daar deed het het minst pijn. Schaamlippen het meest.

Gebruik wel je vingers om losse huid strak te trekken.

1 like

Miss te oranje maar ik heb een cream blush van Kosas. Heel mooi is ie (in duo met een highlighter en ik koop hem bij cult beauty, dus niet echt swatchable). Het is een cream en wel glowy, maar geen glitter