Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik heb daar de laatste paar jaren ook altijd last van, deze techniek heeft veel geholpen bij mij!

4 likes

Jaa een hele fijne gevonden! Die smeert echt ook heel fijn uit. En geen velletjes oid. Maybelline dream radiant liquid (ik heb kleur 44 natural beige) die ook perfect past, vaak is het toch te oranje of roze bij mij en deze is heeel neutraal.

1 like

Nu de salons dicht zijn, zou ik graag zelf mijn wenkbrauwen willen verven. Heeft iemand van jullie ervaring met hennaverf? Ik heb een Nederlands merk gevonden dat zakjes hennaverf voor de wenkbrauwen verkoopt (het heet Marie José) en ik ben eigenlijk wel benieuwd of het wat is.

Heeft er iemand ervaring met het een retinol product van Paula’s choice?

Nee maar ik ben daar wel heel benieuwd naar! Volgens mij heeft Mascha die een hele tijd gebruikt en is(was) ze daar heel positief over.

Ja ik gebruik het al een tijdje zo om de dag. Ik heb die paarse, volgens mij is er ook een witte? Ik had gelezen dat retinol best aggresief kan zijn, maar ik heb met deze nergens last van.

Ik had een mini fronsrimpeltje die met gewone creme niet weg ging en die is nu wel weg! Merk verder geen direct verschil oid maar dat ik ook niet verwacht. Ik zie het meer als een lange termijn anti rimpel iets. Zou het wel opnieuw kopen denk ik.

1 like

Nadat ik mijn eerste mini-rimpels heb gespot wil ik het ook gebruiken om de schade zo veel mogelijk te beperken :sweat_smile: Ik zie momenteel op de website deze 3 voor gezichtsverzorging, dus ik vermoed dat jij die middelste gebruikt?

Ik heb een mini verpakking van de middelste besteld, maar nog maar 1 keer gebruikt. Ik las dat je langzaam moet opbouwen. Ik heb er geen negatieve reactie van gehad, dus ik heb goede hoop.

Ik vind het alleen wel lastig dat je elke dag zonnenbrand/spf op moet doen. Dat is nog wel even zoeken naar een fijne oplossing.

1 like

Dit was voor mij ook aanpassen, maar ik gebruik momenteel de Bioré aqua rich SPF50. Voor mij persoonlijk zorgt hij niet voor puistjes of een vettige huid achteraf!

Oh bedankt! Daar zal ik eens naar kijken.

Ik heb ook 2 retinols van Paula’s choice maar gebruik ze niet en wil ze wel verkopen voor een klein prijsje.
Jammer dat je door de airless verpakking niet kan zien hoeveel er nog in zit. Ik heb die kleine booster en de middelste in de vorige verpakking nog!

1 like

Ik woon jammergenoeg in België dus ik vermoed dat de verzendingskosten misschien wat te hoog zullen zijn.

Ik heb wel interesse!

Ik gebruik de rechter elke avond, voor mn nachtcreme. Vind hem fijn smeren maar gebruik hem nog maar kort dus merk nog geen veranderingen oid. Je krijgt er wel een mega glimhoofd van dus zou m alleen 's avonds gebruiken en niet in de ochtend. Van irritatie of andere bijwerkingen heb ik nooit iets gemerkt.

1 like

Ik gebruik nu sinds maart de repair cream met retinol (in de donkerblauwe verpakking) is mijn nachtcreme.
Nu had (en heb) ik niet echt rimpels maar ik vind wel dat mijn huid er beter uit ziet dan voorheen :blush:.

1 like

Ja die middelste heb ik idd. Geen idee meer wat het verschil is. Ik heb m vooral gekocht omdat ik al een ander potje uit die lijn had en ik vond het vooral mooi staan als alles matchte. Alsof ik eindelijk iets voor elkaar heb.

4 likes

Ik heb de Barrier Repair Moisturizer met 0,01% retinol en heb het idee dat ie de echt fijne lijntjes wel glad kreeg maar de iets diepere (mijn frons) niet. Wel absoluut geen irritatie wat een voordeel is t.o.v. de 1% Retinol van The Ordinary haha.

Mocht je het willen lezen, hier een review:

1 like

Ik heb m besteld. Mijn frons heb ik al weggewerkt met botox en stoor me nu aan lijntjes rondom m’n ogen en dan denk ik joh ik neem gewoon fillers whatever, maar dat slaat natuurlijk nergens op. :joy: Zag dat ze ook een oogcreme/serum hebben met retinol, ken jij die toevallig ook?

Nee nog geen ervaring mee! Ik gebruik momenteel de Ole Henriksen Banana Bright Eye Cream en die doet het voor mijn droogtelijntjes/lachrimpeltjes en beetje donkere wallen prima.

1 like

Ik weet niet of dit het handigste topic is, maar weet iemand of ze bij kruidvat of etos van die vervangende rubbertjes voor in een wimperkruller verkopen?