Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Heb je voor en na foto’s?

Het is ook wat de artsen zelf aangeven. Een filler hersteld het volumeverlies. Misschien had @Radio op de na foto concealer op en op de voor foto niet. Of misschien heeft ze gewoon geluk gehad…

Merk zelf dat ik wel minder concealer nodig heb omdat de schaduwvorming dus minder is.

Maar denk niet dat je op basis van 1 foto kan zeggen dat het wel degelijk donkere kringen verminderd.

@Zora zou gewoon je vraag aan een arts voorleggen. Een consult is meestal gratis.

1 like

Ik heb er niets aan gehad, misschien zelfs al weggegooid.

1 like

Mijn foto’s zijn zonder make-up.

@Zora Donkere kringen zijn vaak een resultaat van volumeverlies/gebrek aan volume, dus als je dat opvult dan worden ze logischerwijs minder. Dat is juist het hele idee van traangootfillers.

Uiteraard verschilt het resultaat per persoon. En ik zou goed kijken naar wat de resultaten van de arts zijn en of wat je wilt realistisch is.

Bij mij zijn mijn donkere kringen ook niet 100% weg, maar die verwachtingen heeft m’n arts ook niet gecreëerd.

1 like

@zora dit kan ik wel beamen.

Bij mij liggen m’n ogen best diep en daar vind ik fillers in de traangootjes echt ideaal voor. Ik weet niet of het is door minder schaduw of misschien omdat de huid door de filler minder dicht op de bloedvaten ligt, maar ze zijn wel minder donker.

Mn look is gewoon minder vermoeid. De donkere kleur is niet 100% weg, maar dat hoeft ook niet want dat zou wel erg onnatuurlijk zijn denk ik?

Maar zoals @Radio zegt elk persoon is anders, dus miss vooral zelf kijken en bespreken met een arts wat je opties zijn? Als je meer vragen hebt mag je ook pm’en, maar ik ben zelf wel heel blij ermee dus wel biased :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

@wompie @Radio welke fillers zijn bij jullie gebruikt? Bij mij Belotero, maar ik zit er aan te denken om een andere filler te gebruiken

Bedankt allemaal voor de reacties!! Het is bij mij denk ik het probleem dat het lijkt alsof ik donkere kringen heb doordat mijn ogen wat dieper liggen. Ik denk dat ik eens een consult ga aanvragen, maar vind het ergens best nog spannend om de stap te zetten :see_no_evil:

1 like

Teosyal Redensity II :blush:

1 like

Ik wil eens een (donker)bruine mascara proberen, zwart staat me een beetje tegen de laatste tijd (zo hard qua kleur), heeft iemand nog tips voor een goeie?

Er zijn maar weinig merken met bruine mascara, die high impact van Clinique is wel fijn. Ofja, de zwarte vind ik fijn haha, maar bruin is gewoon hetzelfde.

2 likes

Bij kruidvat kun je er best wat vinden, tenzij je echt een hele kleine kruidvat hebt natuurlijk. Rimmel heeft een bruine variant, L’Oreal paris paradise ook, max factor 2000 calorie. Maar ik weet niet of je drugstore of high end varianten zoekt?

1 like

Bedankt @Druppels en @Spaarlamp! Ik ga eigenlijk altijd voor de drogistmerken, dus daar kan ik wel wat mee!

@Daytona M’n wax is binnen en net geprobeerd. Heb besteld bij Pearl Wax, duurde 2 weken voor het binnen was dus best lang. Heb het samen met een vriendin besteld dus we hadden 2 pakketten. 2 heaters en verschillende zakjes parels en spatels.
Had het nog nooit bij mezelf gedaan dus het is wel even wennen hoe dun je de wax wil hebben, hoe je het aan moet brengen en weer eraf moet trekken, maar het viel me alles mee! Je wordt elke strook handiger. Heb m’n beide onderbenen en onderarmen gedaan.

2 likes

Ik gebruikte vroeger altijd eentje van Max Factor in bruinzwart. De masterpiece max denk ik

1 like

Ja zeker ik heb fillers genomen voor een iets frissere blik. Zelf vind ik het heel goed gelukt, ik heb helaas van mezelf donkere kringen en een lichte huid dus was sowieso de opmerkingen " moet je niet eens meer slapen, je ziet er zo moe uit " helemaal zat. Ook vond ik mezelf gewoon veel ouder lijken dan ik daadwerkelijk ben.

Zelf sta ik voor mijn gevoel veel beter op, hoef mezelf iets minder uit de kreukels te halen

Mag ik vragen wie jouw vaste arts is? Door alle verhalen wordt mijn interesse gewekt.

Doet de webshop van Jetske Ultee wel eens aan kortingsacties? Sta op het punt voor 160 ekkies te bestellen want ik ben mn droge huid zooo zat.

Of zou ik een van eerste 5 stappen kunnen overslaan?
Reiniger, toner, exfoliant, moisturizer, suncare

1 like

Op aanraden van Jetske haar blog zelf gebruik ik deze moisturizer:

Je zou via haar blog op zoek kunnen gaan naar meer goedkope alternatieven voor de producten die je nu wilt bestellen.

3 likes

Wat een nare mensen! Waar bemoeien ze zich mee?

1 like

Nog niet eens gezien dat ze dat doet, ik ga op onderzoek thanks!

1 like