Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Volgens mij wel maar die zijn dan gemaakt voor in hun eigen wimperkruller, misschien dat die te groot/klein zijn als je een ander merk hebt.

Bedankt! Bij allebei of bij een van de twee winkels?
Volgens mij is het een redelijk standaard maat Ik heb de wimperkruller ooit gekregen en weet niet van welke winkel hij is, maar het is sowieso een goedkope), maar dan zal ik van tevoren even goed kijken. Wel handig om te weten of ze het hebben of niet, ik ga nu niet graag een winkel binnen als ik niets nodig heb en via google kon ik niets vinden.

Douglas verkoopt ze los !

1 like

Bedankt, maar douglas is nu gesloten toch? En ik wil ze liever in een fysieke winkel kopen zodat ze niet toegevoegd hoeven worden aan de enorme poststroom momenteel (vroeger heb ik ze ook via ebay besteld maar hetzelfde)

1 like

Vroeger had ik een potje met warme wax. En dan zonder strips erbij. Dus de wax smeerde je op met een houten spateltje en die trok je er dan met je handen af.

Weet iemand waar ik dat kan kopen? Ik zie wel van die automatische waxapparaten van rond de € 40,00 maar ik zoek gewoon zo’n goedkoop potje dat werkt.

https://thewaxingshop.com/blog/artikel/brazilian-wax-kun-je-dat-zelf-thuis-doen/ hier wellicht?
Ik twijfel hier al langere tijd over om dit ook thuis te gaan doen

1 like

Je kunt ook wax kopen dat eigenlijk in een apparaat moet en het gewoon au bain Marie opwarmen en gebruiken.

1 like

Waar heb jij deze spf gekocht?

Bij mij werkt de buffering lotion van Mario Badescu heel goed tegen onderhuidse ontstekingen

1 like

Ik weet het niet 100% zeker maar heeft Veet niet zo’n klein waxpotje ? Zij hadden ook een tijdje striploze hars en verkochten ze inclusief een verwarmpotje

@LaPetiteRobeNoire Douglas is helaas dicht, alleen online te bestellen op het moment

1 like

Ik vind biafine heel fijn werken bij roodheid/huidirritaties e.d. maar het werkt totaal niet tegen puisten (in mijn ervaring)

1 like

Ik krijg vaak zo’n zweterig gevoel na biafine, ben er nog steeds niet over uit of ik het nou fijn vind of niet.

Ja ik snap je wel het voelt mega zalvig! Ok het is ook zalf natuurlijk haha. Ik vind het wel heel fijn werken, als ik rode/geĆÆrriteerde plekjes heb breng ik het 's avonds als een masker aan en dan is in de ochtend mijn huid weer :ok_hand: Alleen ik ging een keer de bijsluiter lezen en dan denk je wel, weird flex dat ik dit nu op mijn gezicht smeer maar ok.

Noujaaa zeg, ik heb met black friday een bestelling gedaan bij Bobbi Brown (40% korting na een code van hier) en kreeg een mail met excuses voor de vertraging en nu krijg ik ineens een Prime Crush Face/Lip setje binnen met dit erin:

Pakketje was helemaal niet zo laat ook :woman_shrugging: duimpje omhoog voor Bobbi Brown in ieder geval

31 likes

Love de lipcrush lipsticks, ik heb er drie en I want them alllllll

1 like

Via little wonderland.

2 likes

Oeeeeh welke kleur lipstick en potlood zijn dat? Is dat Ruby en sangria? Love die combo

Heeft iemand ervaring met een gezicht stoomapparaat? Is het een aanrader?

Ging het misschien hierover? (Hopelijk werkt het invoegen van het bericht)

2 likes

deze heb ik! zo’n soort mini pannetje. Vind m ideaal voor m’n bovenlip. Ik heb 'm destijds gewoon bij etos of kruidvat ofzo gekocht maar als ik google zie ik m daar niet direct, dus misschien hebben die 'm niet meer…