Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Je kunt ook alleen de tm er over doen hoor! Dat is al een dagverzorging op zich incl spf.

1 like

De Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Finish: hier word je totaal niet cakey van. Heel fijn product.

1 like

Ik heb zoveel geld aan mac paletten uitgegeven de afgelopen jaren. Nu gebruik ik er weer één en de kwaliteit is zo slecht.
Misschien ga ik mijn nichtje maar blij maken ofzo…

1 like

Ik heb die hele Mac hype nooit gesnapt want de pigmentatie is echt niet zo goed.

1 like

Vroeger bij bepaalde kleuren wel maar toen was er qua high end in Nederland niet zoveel.
En ik sla altijd door, veel make up, veel kaarsen, veel planten :joy:

2 likes

Heeft er iemand tips welke merken/producten te bekijken in Londen?

morphe heeft daar een winkel! Alleen helaas niet echt in het centrum :frowning:

Er is een counter in Selfridges toch?

Geen idee, ik kom eigenlijk nooit in London? Ik weet dat er een morphe store zit omdat ik daar de vorige keer heen wilde maar toen moest ik kiezen van mn vriend tussen &otherstories (zit ook in nl weet ik maar daar kom ik ook nooit) en morphe en toen koos ik voor die eerste :stuck_out_tongue:

Haha groot gelijk! Volgens mij zit er een counter in Selfridges dus @May rennen naar Selfridges!!!

2 likes

Bij Selfridges hebben ze Morphe, Huda Beauty, Natasha Denona en nog heel veel meer make up merken. Bij covent garden is er een Deciem winkel en Glossier zit daar ook. Verder is covent garden sowieso heel leuk om te winkelen. Fenty wordt trouwens gewoon verkocht bij Boots.

Als je graag een mall wilt bezoeken, dan zou ik Westfield aanraden. Dat is echt een hele fijne, grote mall waar ook een grote Victoria Secret winkel zit.

2 likes

Ik heb mijn eerste striae-plekje ontdekt onder mijn boob. :sob: Het is blauw. Ik weet dat je er niet veel aan kan doen maar hoe zorg je ervoor dat het minder blauw wordt / niet erger wordt?

Niet. Met verloop van tijd wordt het minder zichtbaar, maar voorkomen kan volgens mij niet.

1 like

Poep dit. Thanks though, nu maar hopen dat het bij dit plekje blijft.

Ik vind striae juist wel mooi! Na verloop van tijd wordt het lichter en komt er een soort parelmoer glansje over.

Het komt doordat je vel wat uitrekt. Dus voorkomen kan door je lichaam hetzelfde te houden, wat eigenlijk wel onmogelijk is :stuck_out_tongue:

2 likes

Zo heb ik het nooit bekeken haha. En mijn borsten zijn inderdaad wat groter geworden de laatste tijd. Thanks <3

1 like

Joehoe! Juvia’s place heeft 40% korting bij bestellingen boven de $20 en gratis ww shipping!!
Code is 40OFF

EDIT! SORRY GEEN WW MAAR USA SHIPPING

4 likes

Ik heb het gevoel dat de al samengestelde paletten een mindere kwaliteit hebben dan de singles. Sommige singles zijn in mijn ervaring echt onwijs goed.

Hebben jullie trouwens de rebrandingvideo van Make-up Geek gezien? De single shadows én de blushes etc hebben nu allemaal een vierkanten pan zodat ze goed samen in een palette passen. Ik vind het er mooi uitzien! Ik heb nooit MUG-producten gehad, maar word er toch een beetje hebberig van, haha!

Jaaaaa!! Wel free ww shipping! Heb nu 2 palettes voor €22,56 :tada:

2 likes

Yesss heb ook voor het eerst besteld! Voor €22,63 heb ik the Chocolates en the Nomad :heart_eyes: Welke heb jij besteld?

1 like