He, ik zou nog een review geven van de fohnborstel die ik vorige maand heb bemachtigd. Deze:
https://www.bol.com/nl/p/babyliss-as101e-fohnborstel/9200000057180553/
Lang verhaal over fohn
Ik heb dus fijn, dun, lang stijl haar. Maar wel altijd een beetje pluis waardoor ik al sinds ik me kan herinneren na het wassen van mijn haren de stijltang erdoorheen haal. Alleen mijn haar wordt daar naast pluisvrij, ook NOG platter van vandaar dus het idee van de fohnborstel.
Ik ben niet echt goed met haar(tools), dus kan het vast niet zo goed als anderen, maar zelfs ik krijg mijn haar mooi glad met de fohn. En ook zeker volumineuzer dan met de stijltang. Ik gebruik het witte opzetstuk, de andere nog niet geprobeerd. Ook heb ik het idee dat het mijn haar minder beschadigd, omdat het toch minder heet is dan een stijltang.
Wel ben ik langer bezig dan met de stijltang, dus misschien is het daardoor toch niet zo goed voor je haar.
Wel vind ik het nog best moeilijk om beide kanten mooi te krijgen. De kant tegenover mijn dominante hand kan ik heel gemakkelijk mooi naar buiten fohnen (very Hollywood), maar aan de kant van mijn dominante hand zit ik dan een beetje in de knoop. Ook floepte daardoor 1 keer wat haren in de achterkant van de fohn. Gelukkig zijn die gaatjes heel klein, en was het niet zoals de fohn traumas als kind waarbij er een hele pluk afgeknipt moest worden
Ik kan wel beamen dat je beter geen roterende borstel kunt kopen. Dat was bij mij zeker niet goed gegaan (klitten, drama, alles).
De coolshot vind ik een beetje onzin, ik verwachte echt een SHOT ijzige lucht, maar ik merk er weinig van. Ja, als je het mega lang ingedrukt laatâŚ
Al met al ben ik blij met mijn aankoop. Mooi prijsje, het maakt mijn haar glad en met meer volume dan een stijltang. Alleen nog even oefenen met de âslagâ in mijn haar krijgen.
Ik ben geen kenner maar denk dat ik deze zeker aan kan raden als je op zoek bent naar een betaalbare âsimpeleâ fohnborstel that does the job .