Ik zag vandaag een wimperserum bij het kruitvat staan, in zo’n display bij de kassa.
Op de site staat uit assortiment, terwijl in de winkel ‘nieuw’ stond.
Iemand ervaring? Hij ziet er anders uit dan de vorige met bimatropost erin. https://www.kruidvat.nl/biovene-nextlash-plus-dramatic-eyelashes-wimperserum/p/4811059
@HotMomma de mascara van Avène schijnt heel fijn te zijn! Ik weet niet of het veel voor je wimpers doet qua volume of krul maar hij is wel heel mild
Wat zijn jullie favo liquid lipsticks die goed dekken en lang blijven zitten? Ik vind de NYX Liquid Suède heel fijn maar daar zijn zo weinig kleuren van. Liever geen Jeffree Star trouwens
Thanks!
De lipfinity sticks van max factor vind ik ook heel goed zitten!
& @JaneB
Colour pop en dan de satin liquid lip volgens mij zijn echt
Niet de matte of ultra matte want die zijn wel dry af, satin is qua finish wel gewoon matte trouwens
Ik sluit me aan bij @Baratheon, colourpop is mega fijn! Ik draag zelf de lippie sticks echt elke dag, omdat ik daar toevallig meer kleuren van heb, maar de satin liquid lip is echt heel fijn
Mijn favoriete mascara ooit is Helena Rubinstein Lash Queen in waterproof. Echt de beste ooit. Die zou wel goed moeten blijven zitten, maar hij is wel heel duur.
L’Oreal waterproof hield het ook altijd wel goed bij mij.
En anders misschien de High Impact van Clinique. De waterproof versie moet je met warm water verwijderen (al gebruik ik daarna ook nog remover), maar die kan volgens mij sowieso niet stempelen, want dat is heel ander spul dan gewone mascara, meer een soort rubberen laagje. Die komt ook niet als een zwarte vlek op het wattenschijfje als je hem verwijdert.
Misschien Truffle van Dose of Colors? Vind dat sowieso een heel fijn merk! @JaneB
https://doseofcolors.com/products/truffle?groupId=IP7OaJBdlBspGBI4OfGB
Een nascholing voor dermatologen. Mocht je op gesprek komen?
Helaas! Ze zijn niet in Nederland te swatchen Zou leuk zijn als Douglas oid ze in het assortiment zou opnemen! Het is echt een fijn merk.
Heeft iemand hier toevallig al eens haar mondhoeken laten liften met botox?
JaZEKER
Maar ben niet door gegaan naar de volgende ronde omdat ik niet zelfverzekerd genoeg over kwam
Volgens mij vond ik het op dat moment niet eens echt jammer, dat bedrijf past niet goed bij mij. Alles zo perfect en “wij weten de waarheid” dat is inderdaad niet hoe ik ben! Dus het was wel een goede sollicitatie wat dat betreft.
Ik ken het! Kijk 's bij Allana Davison haar laatste Instagram post. Bedoel je zoiets? Ken het merk alleen niet.
Ik ben op adventskalenderjacht, iemand aanraders? Mag wel wat kosten als hij echt mooi is, zat al naar die van Rituals te kijken.
Ik zou ook best wel voor haar willen werken, heb een paar keer overwogen om te solliciteren maar de reistijd was te ver. Maar ze heeft inderdaad wel het hele perfecte gehalte. En ik ben echt een kluns, denk ook niet dat we een echte match zouden zijn.
Heb je nu wel iets gevonden wat beter bij je past?
Ik vind die van de Bijenkorf heel erg mooi, maar wel duur… Zelf heb ik er een van Asos gekocht, die vond ik ook erg leuk
Maar er is een heel topic over adventskalenders, misschien leuk om daar eens te kijken?
Oh jahoor! Ja, die uitstraling van perfectie enzo heb ik niet en word al nerveus van de druk die ik zou voelen om daar te werken. Zij zijn zooooo smooth en ik niet bepaald.
Ik heb niets van MAC en vond dat ik een cadeautje verdiend had van mezelf. Dus ik ging naar de Bijenkorf. Vroeg tips aan die verkoopster maar moest eigenlijk bij alles zelf aangeven wat ik zocht welke kleur en het ook bij mezelf aanbrengen. Dus ‘hulp’ heb ik niet echt gehad. Uiteindelijk 1 item gekocht, had best meer willen kopen als ze me meer had kunnen overtuigen of laten zien. Had gehoopt op een extraatje maar kreeg eigenlijk niks mee verder dan het item met het bonnetje. Bij de uitgang ging ook nog het alarm af, waarop ze een keer schudde met het doosje en het alarm eruit viel en geen excuses ofzo. Gaat dat altijd zo? Had wat meer service of extraatjes verwacht bij zo’n ‘luxe’ product…
Mac heeft nooit samples oid, heeeeel soms hebben ze potjes waar ze een sample mee kunnen maken, maar 99/100 keer krijg je niks. Is bij meer “luxe” merken in de counter zo, als je het bij Douglas koopt heb je geluk omdat je dan bij de kassa van Douglas betaald en daar gewoon een random sample uit de la wordt gepakt.
Maar de service die ze je gegeven heeft is wel slecht, zo hoort het niet te gaan en is heel jammer dat dit nu jouw eerste ervaring met Mac is want nu denk je ook niet oh ik ga nog eens terug om lekker in de watten gelegd te worden. Als je wil kun je altijd een klacht indienen, ik weet dat ze daar heel streng in zijn en die mua zeker aan wordt gesproken. Welke Bijenkorf was je?
Moet eerlijk zeggen dat ik de service altijd zo vind bij de MAC, zowel in bijekorfen als douglas en eigen winkels. Misschien dat ik er niet uitzie zoals hun publiek, maar ze hebben in ieder geval nooit aandacht voor me. En keer zelfs kreeg ik de opmerking ‘Weet je wel hoe je blush moet aanbrengen?’. En nee, niet op de aardige manier