Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Is er iemand al eens in de nieuwe lijn van Rituals gedoken? Is een natuurlijke vegan lijn. Mijn ordinary spulletjes zijn bijna op dus ik wil misschien overstappen/combineren, maar weet niet hoe goed het echt is.

Ik zag trouwens dat ze bij de hema ook drie serums verkopen, eentje met hyaluronzuur en eentje met vitamine C en de derde weet ik niet meer

De blauwe serum (met hyaluronzuur) van de Hema is echt geweldig, heb hem nu voor de 2e keer gekocht.

Deze toch?
Dan koop ik deze lekker ipv bestellen bij ordinary!

ja die!

Die Ritual of Namaste? Heb even op de site gekeken en wat willekeurige producten aangeklikt, maar dat zou ik niet gebruiken tbh. Overal zit parfum in, kwam ook alcohol tegen en andere irriterende stoffen. Natuurlijk is leuk, maar er komen veel giftige en irriterende stoffen voor in de natuur en het is dus lang niet altijd goed voor je.

@jigglypuff Die kan ook prima onder je ogen! Zou dan idd als je net wat meer hydratatie nog wilt bijv een druppeltje olie doen zoals @VickyViolence zegt. Ik ben ook squalane fan, aanrader!

1 like

Ah balen, ze maken het er echt niet makkelijker op met dit soort misleidende lijnen

Nee he, vind die natuurlijke en clean beauty dingen zo misleidend. Snap heel goed dat mensen denken dat het dan wel goed moet zitten.

1 like

en @VickyViolence Ik gebruik mijn moisturizer (gemengd met olie, momenteel squalane, soms jojoba) al onder mijn ogen. Ik hoopte met een oogcrème wat meer te bereiken, met name tegen lijntjes.

Die met vit. C is ook heel fijn, een van de weinige waar ik goed tegen kan!

Werkt het dan nog steeds wel fijn? Als in wordt het geen kliederboel?

Want vind die concealer dus super fijn maar dat sponsje is echt vervelend.

Ik ben een ontzettende make up noob en kom er vandaag na een middag doelloos youtube achter dat ik het nogal verkeerd aanpak als ik me opmaak :joy:

Ik reinig eerst mijn gezicht, dan doe ik dagcreme op (hele simpele van Etos) en dan doe ik

onder mijn ogen… om m’n wallen weg te werken, dacht ik…

Daarna doe ik deze (met mijn vingers, excuus voor het vloeken in de kerk)

Daarna

Beetje op mijn jukbeenderen om het wat minder spookachtig te maken, en dan wenkbrauwpotlood en mascara…

Nu zag ik dus op internet dat je foundation aanbrengt met een kwast en daarna iets lichters onder je ogen doet met een spons. Kan iemand me tips geven? Ik wil het graag leren maar ik zou niet weten waar te beginnen.

1 like

Ik ben er net achter gekomen dat je morphe kan bestellen in Nederland dus ik heb meer dingen besteld :joy:

Waaaaar?

@Hippe_kikker als dit voor jou werkt moet je het vooral lekker zo houden! Je kan evt proberen of je het fijn vindt om je foundation (met vingers kan prima hoor, sommige foundation is juist fijner ivm warmte van je vingers) en de Concealer om te wisselen. Maar voel je iig vooral niet verplicht om te doen zoals ze het doen op te tuuube.

1 like

Gewoon de morphe site! En het zou er zelfs snel al moeten zijn.

Nice, hoe duur is het verzenden?

Ik heb donderdag mijn Jaclyn palette besteld en als de track & trace klopt is het er morgen al!! Verzenden is ook gratis! @Baratheon

2 likes

Volgens mij boven de €30 gratis.

Oké janken… Hoe ga ik dit uitleggen aan mijn man en bankrekening Hahaha

1 like

Gewoon bij een pakketpunt laten bezorgen en stiekem in de kast leggen en zeggen dat je het al heel lang hebt

3 likes

Hahaha we hebben helaas wel gezamenlijke rekening. Meestal zeg ik dat het per ongeluk!!! In m’n mandje is gevallen.

2 likes