De enige die bij mij bijna niet creaset(?) is zo’n potje van Nars, die is wel vrij dekkend maar dat heb ik wel nodig. Maar een die helemaaaaal niet in de lijntjes gaat zitten bestaat niet je, de huid rondom je ogen is zo dun en als je 1 keer knippert dan beweegt het al dus het gaat altijd ietwat in de lijntjes zitten. Enige tip die ik dan heb is goede oogcreme er onder en niet afpoederen, dan kun je m gedurende de dag nog ff inkloppen.
Thanks for keeping it real! Goeie tip van het niet afpoederen en ik ga eens kijken naar die van Nars.
@Bakkes Dank! Wel ook zo’n sponsje, maar ik denk een stuk goedkoper dan die CT. Misschien het proberen waard.
Een druppeltje olie op de plaatsen waar je extra hydratatie nodig hebt kan ook wonderen doen trouwens. Ik heb een paar concealers die lijntjes accentueren maar als ik een druppeltje Squalane van The Ordinary bijvoorbeeld gebruik voor het aanbrengen (goed indrukken en even laten inwerken, anders gaat 't schuiven) ziet het er al een stuk beter uit!
Edit: oh ik zie dat deze tip ook voor @Phi van toepassing kan zijn haha.
Haha ja ik las het en dacht, is dit geen reactie op de verkeerde? Dus was al aan het teruglezen, gewoon dubbel goed advies!
Die squalane gaat op het verlanglijstje, gelijk even opzoeken waar ik hem nog meer voor kan gebruiken. Dank!
Ik heb zelf dat sponsje er weleens afgehaald, dan hou je een soort tuitje over waar de concealer uit komt.
Is er iemand al eens in de nieuwe lijn van Rituals gedoken? Is een natuurlijke vegan lijn. Mijn ordinary spulletjes zijn bijna op dus ik wil misschien overstappen/combineren, maar weet niet hoe goed het echt is.
Ik zag trouwens dat ze bij de hema ook drie serums verkopen, eentje met hyaluronzuur en eentje met vitamine C en de derde weet ik niet meer
De blauwe serum (met hyaluronzuur) van de Hema is echt geweldig, heb hem nu voor de 2e keer gekocht.
ja die!
Die Ritual of Namaste? Heb even op de site gekeken en wat willekeurige producten aangeklikt, maar dat zou ik niet gebruiken tbh. Overal zit parfum in, kwam ook alcohol tegen en andere irriterende stoffen. Natuurlijk is leuk, maar er komen veel giftige en irriterende stoffen voor in de natuur en het is dus lang niet altijd goed voor je.
@jigglypuff Die kan ook prima onder je ogen! Zou dan idd als je net wat meer hydratatie nog wilt bijv een druppeltje olie doen zoals @VickyViolence zegt. Ik ben ook squalane fan, aanrader!
Ah balen, ze maken het er echt niet makkelijker op met dit soort misleidende lijnen
Nee he, vind die natuurlijke en clean beauty dingen zo misleidend. Snap heel goed dat mensen denken dat het dan wel goed moet zitten.
en @VickyViolence Ik gebruik mijn moisturizer (gemengd met olie, momenteel squalane, soms jojoba) al onder mijn ogen. Ik hoopte met een oogcrème wat meer te bereiken, met name tegen lijntjes.
Die met vit. C is ook heel fijn, een van de weinige waar ik goed tegen kan!
Werkt het dan nog steeds wel fijn? Als in wordt het geen kliederboel?
Want vind die concealer dus super fijn maar dat sponsje is echt vervelend.
Ik ben een ontzettende make up noob en kom er vandaag na een middag doelloos youtube achter dat ik het nogal verkeerd aanpak als ik me opmaak
Ik reinig eerst mijn gezicht, dan doe ik dagcreme op (hele simpele van Etos) en dan doe ik
onder mijn ogen… om m’n wallen weg te werken, dacht ik…
Daarna doe ik deze (met mijn vingers, excuus voor het vloeken in de kerk)
Daarna
Beetje op mijn jukbeenderen om het wat minder spookachtig te maken, en dan wenkbrauwpotlood en mascara…
Nu zag ik dus op internet dat je foundation aanbrengt met een kwast en daarna iets lichters onder je ogen doet met een spons. Kan iemand me tips geven? Ik wil het graag leren maar ik zou niet weten waar te beginnen.
Ik ben er net achter gekomen dat je morphe kan bestellen in Nederland dus ik heb meer dingen besteld
Waaaaar?
@Hippe_kikker als dit voor jou werkt moet je het vooral lekker zo houden! Je kan evt proberen of je het fijn vindt om je foundation (met vingers kan prima hoor, sommige foundation is juist fijner ivm warmte van je vingers) en de Concealer om te wisselen. Maar voel je iig vooral niet verplicht om te doen zoals ze het doen op te tuuube.
Gewoon de morphe site! En het zou er zelfs snel al moeten zijn.
Nice, hoe duur is het verzenden?