Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Nou ik ben dus zojuist naar Stephanie’s salon geweest voor de lash lift.
Helaas zijn mijn wimpers eigenlijk helemaal niet veranderd, het heeft bij mij dus niet gewerkt. Ik heb thuis ook nog ontzettend veel lijm van mijn oogleden moeten halen en er zaten veel vlekken van de wimperverf. Ben echt aan het balen.

Kun je geen contact met haar opnemen? Dit is niet zoals het hoort lijkt mij

1 like

Dat is niet hoe het hoort hoor. Ben je ongesteld/zwanger? Hormonen kunnen ervoor zorgen dat het minder goed pakt, maar zelfs dan zou je iig wát verschil moeten zien.

1 like

@Taksi @Spaarlamp
Nee ik ben niet ongesteld/zwanger, dus daar zou het niet aan kunnen liggen.
Ik heb inderdaad na mijn berichtje hier contact met ze opgenomen en toen zeiden ze "Ben je nog in de buurt? Anders kun je nog even terug komen dan kan het nog eens geprobeerd worden kostenloos uiteraard. Als het dan beter pakt zie je gelijk het juiste gewenste resultaat. "
Maar ik was niet in de buurt en zou het sowieso niet redden om vandaag nog terug te gaan, en wil ook niet zo’n heftige/chemische behandeling zo kort na elkaar willen hebben.
Dit heb ik ook aangegeven, maar daar heb ik vooralsnog geen reactie op gekregen.

Vind het vooral jammer omdat het zo’n deceptie is. Ik zag net mijn zusje en ze zei dat het wel leek alsof ik eyeliner of mascara op heb gehad maar het er niet helemaal af heb gehaald, omdat het zo vlekkerig is :pensive:

Weet ook niet of ik het nu nog eens een keer ergens anders wil proberen of dat ik mijn droom van gekrulde wimpers maar opgeef haha

Echt jammer dat het zo’n tegenvaller is! Snap goed dat je nu twijfelt of je het überhaupt nog wel een keer wil doen, maar het kan ook goed zijn dat ze iets verkeerd hebben gedaan, het niet lang genoeg hebben laten inwerken kan bijv al heel veel schelen. Dat vlekkerige komt door het verven denk ik?

Vind het wel netjes dat ze aanbieden om de behandeling gratis opnieuw te doen, maar ik zou ook snappen als een klant zegt dat ze dat nu niet meteen weer wil omdat het natuurlijk wel een chemisch proces is. Ik zou dan zelf aanbieden om over 6/8 weken weer te komen en de behandeling dan gratis opnieuw te doen, geen idee hoe groot die salon is en hoe boeiend zij het vinden dat jij negatief over ze denkt/spreekt natuurlijk.

Wat is jullie holy grail oogcrème die effectief wat doet?

Bedoel je dan deze? https://www.etos.nl/producten/neutrogena-hydro-boost-aqua-reinigingsgel-120392096.html Mijn reiniger van Decubal is nu toch echt op en ik moet toch een vervanger…

Ja, dat is m!

1 like

Rult deze niet? Ik gebruikte eerst Biodermal en Avene maar beide gaan bij mij rullen wanneer ik of make-up op doe, of een beetje ga zweten.

Ben ik ook benieuwd naar. Ik gebruik nu de Kiehls avocado oogcreme maar ik heb niet het idee dat er iets gebeurt.

Waar ben je precies naar op zoek? Hydratatie/iets tegen wallen/iets tegen donkere kringen/anti-rimpel? Mijn favoriet is de Kiehl’s Avocado maar de post van @hummus bewijst dat mijn holy grail voor jou een miskoop kan zijn haha.

Wat maakt het voor jou een holy grail en hoe gebruik je ‘m?

Hij’s superhydraterend, werkt voor mij heel goed tegen fijne lijntjes. Gebruik 'm gewoon 's avonds!

1 like

Wat verwacht je ervan? Voor hydratatie of je huidbarriere heb je in principe geen aparte oogcreme nodig als je een milde moisturizer hebt. Tegen rimpels/lijntjes etc specifiek geloof ik niet zo in eigenlijk. Goed insmeren werkt het beste tegen rimpels. Misschien dat iets met caffeine wel werkt tegen opgezette ogen ivm het vochfafdrijvende effect.

Omdat ik na het helemaal doorlezen van dit topic heel hebberig geworden was, ben ik tijdens het wachten op mijn nieuwe bril even langs de Charlotte Tilbury counter in de Bijenkorf geweest. Was een lief mens stond daar en wat ben ik onwijs verwend als we het hebben over hoeveel tijd ze aan me heeft besteed. Voel me helemaal prachtig met m’n full face of makeup! Heb de magic cream en eye cream meegenomen en ook de filmstar bronze & glow. Toen was ik blut :sweat_smile:

3 likes

@VickyViolence @Panthera Ik wil vooral dat het tegen fijne lijntjes werkt. Eigenlijk wil ik ook iets tegen donkere kringen maar de mijne zijn vooral genetisch dus een crèmepje gaat niet veel helpen dan. Oh en iets lekker hydraterend!

Welke moisturizer gebruik je? Zou gewoon iets milds genoeg gebruiken dat je ook onder je ogen aan kan brengen. Jetske Ultee heeft een blog geschreven over oogcreme, is misschien interessant als je er meer over wilt weten.

Momenteel die parfumvrije Olaz 7-in-1 (ofzoiets)! Ik gebruik altijd al mijn moisturizer onder mijn ogen, maar ik hoopte op een zichtbaarder effect met een oogcrème…

Heeft iemand DE tip voor een concealer die wel lekker dekt (niet cakey) maar niet in de lijntjes onder mijn ogen gaat zitten?
Gister die van Charlotte T getest, maar ben er nog niet helemaal over uit wat ik van het applicatie sponsje vind.

Ik heb Maybelline age rewind en die is wel heel mooi, maar heeft ook zo’n draaisponsje

1 like