Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik ben op zoek naar een nieuwe toner. Ik zag bij een Koreaanse skincare winkel in de buurt die pyunkang yul toner staan (en ook de andere bijpassende skincare spullen.) De verkoper raadde ook nog wat andere toners aan, heeft iemand hier ervaring mee? Hij had het vooral over Hanskin real complexion hyaluron skin essence en ik dacht de skinmiso purifying toner (al kan het ook een toner van Jumiso zijn geweest).

Of kan dit beter in het Asian beauty topic? Ik heb wel een tester gehad met verschillende pyunkang producten dus ga het sowieso even proberen. Maar ben met name ook benieuwd naar die van Hanskin.

Ik vind deze wel fijn: L’Oreal Telescopic False Lash Effect Mascara Magnetic Black

1 like

Ik draag weinig makeup, meestal alleen wat concealer en mascara. Heb een jaar geleden ofzo wel echt zo’n bui gehad dat ik dé foundation etc moest vinden, maar elke keer was het niet het gewenste resultaat en ik ging het steeds minder dragen. Sowieso droeg ik het alleen als ik buiten de deur verplichtingen had (alleen boodschappen ofzo telt niet mee) en ik vond het ook wel erg fijn om een kwartier langer in bed te blijven 's ochtends als de wekker ging.

In het begin was het wel wennen en heb nu soms nog dagen dat ik echt denk van ‘blah :roll_eyes:’, maar over het algemeen vind ik het wel goed zo. Heb wel gemerkt dat het ook heel afhankelijk is van mijn cyclus; op bepaalde momenten (vooral als ik ovuleer) ben ik echt super tevreden en juist rond menstruatie is niets goed :rofl:

Denk trouwens ook dat het destijds hielp dat ik steeds meer vrouwen op mijn werk zie die weinig (zichtbare) makeup dragen. En mijn huid is over het algemeen goed, soms beetje roder op voorhoofd ofzo, en dat was een paar jaar geleden wel anders. De goede gezichtscrème en zijden kussensloop voor hoofdkussen hebben hier ook echt bij geholpen.

1 like

Bambi eyes en paradise

1 like

Rijke tatta

2 likes

Ik wil graag wasbare wattenschijfjes kopen en zie door de bomen het bos niet meer. Welke zijn echt fijn?

image
https://nl.aliexpress.com/item/4000085678718.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dRJ3NNU

1 like

Ik heb ze van LanaLuna (https://lanaluna.nl/) en die vind ik prettig werken. Gooi ze bij de 60 graden was er bij.

2 likes

Ik gebruik graag tubing mascara. Dat is eigenlijk de enige mascara die bij mij goed blijft zitten. Het jammere vind ik dat ze vaak niet zoveel volume geven. Nu heeft Essence ook een tubing mascara in het nieuwe assortiment en die is heel fijn, geeft lekker veel volume. Misschien een tip.
Edit: haha wel handig ook om de naam er even bij te zetten. Het is de Bye Bye Panda Eyes mascara

3 likes

Volgens mij heb ik hier al meerdere goede reviews gelezen over Almere. Ik zou die behandeling ook wel willen doen, mn vriend breekt mn benen alleen vrees ik haha.

Ik heb één keer een tubing mascara geprobeerd, de Snapscara van Maybelline, maar daarvan kreeg ik steeds stukjes mascara in mijn ogen haha. Heb jij daar geen last van?

Hahaha mijn vriend wil met mij mee voor een behandeling :joy: maar hij is al in de 40

1 like

Wat is jullie ervaring met een beauty pillow?

Te glad waardoor ik ervan af gleed en had niet het idee dat het iets voor mijn haar deed

Oke thanks ! Het lijkt mij.inderdaad niet lekker slapen

Ik heb de concealer en corrector van Bobbi Brown:

image
image

En ik gebruik de full coverage touch up kwast:

Maar ik ben deze kwast kwijtgeraakt en ik zoek dus een nieuwe, maar goedkopere kwast.

Hebben jullie aanraders? De concealer en corrector hebben een dikke creme substantie.

een toner en een essence zijn twee verschillende dingen. Dus als je specifiek op zoek bent naar een toner zou ik voor de Pyungkang Yul gaan - maar dit is wel een goed excuus om beide te kopen :smirk:

Ik heb mijn ooglidcorrectie laten doen bij faceland. Consult was in almere maar operatie in utrecht. Heb dus geen ervaring met fillers maar ben wel heel tevreden!

Ik heb een tijdje mijn snor geschoren maar daar wil ik nu toch maar mee stoppen. Wat zou ik doen bleken of harsen? Bleken nooit gedaan en harsen vind ik echt kutwerk dat die plak nog een week op je lip hangt

Gewoon met zo’n veer ontharen! Zou sowieso niet bleken want dan zie je het nog steeds in bepaald licht