Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Ik zit te kijken naar nieuwe oog schaduw kwasten. En ben voornamelijk geïnteresseerd in die van morphe maar kom er even niet uit welke set het beste is. Iemand advies? Misschien zelfs een ander merk wat je aanraad?

Morphe ken ik niet, ik gebruik zelf al jaren kwasten van Zoeva en daar ben ik erg over te spreken

Een van jullie die ook revitalash gebruikt?
Ik vind het zo lang duren voor ik resultaat zie. Met die van kruidvat destijds zag ik al binnen 2 weken iets

Ik heb nu toevallig 4 maanden revitalash gebruikt. De resultaten vallen zo in het niet als je het vergelijkt met het oude kruidvat serum :frowning: zo jammer! Ik zie wel dat de wimpers donkerder en wat langer zijn geworden, maar met het kruidvat serum leken het haast nepwimpers

1 like

Ik vind het niet heel veel schelen helaas

Ik vond Kruidvat idd als padden de grond uit schieten

1 like

Iemand hier een tip voor een goede, misschien iets meer budget dupe van blush peachykeen van Mac? En het liefst eentje die gewoon in de winkel te verkrijgen is.

Nyx pinched wordt genoemd

1 like

Ik heb al bijna 1 week geen make up op om ook een beetje te proberen te wennen maar ik vind mezelf zo lelijk zonder :pleading_face:

Waarom? Wat vind je lelijk?

Gewoon het blote billen gezicht en zo grauw
Zo zie je maar dat ik echt niet zonder make up kan

Ik werd me hier pas echt bewust van toen ik voor het eerst zonder make up bij mn vriend thuis kwam en mijn schoonmoeder me vroeg of er iets met me aan de hand was omdat mijn gezicht zo rood was :confused: niet leuk

1 like

Graag!

Laatst vroeg een vriendin of ik een beuk tegen m’n oog had gehad. Waren gewoon mijn wallen na een verhuizing :sob:

2 likes

Oh pff…

Wat ik me laatst ook afvroeg. Hoe komt het dat vrouwen altijd degenen zijn met opvallende wallen? Ik die zelden mannen met wallen… zodra een vrouw geen makeup opheeft dan ziet ze er moe uit, maar mannen dus nooit? :woman_shrugging:

Ik zie zo veel mannen met wallen, misschien dat het bij vrouwen meer opvalt omdat het vaker wordt weg gewerkt met make up? Dat het ineens opvalt als het er wel is?

2 likes

Ja waarschijnlijk valt het relatief meer op? Omdat het normaal altijd wel gecamoufleerd is en nu dus niet?

1 like

Omdat het veel vermoeiender is om als vrouw in deze wereld vol mannen te moeten leven.

32 likes

Welke loreal mascara is het fijnste?
Ik had de million lashes aangeschaft maar deze geeft af op mijn oogleden. Ik mag van loreal een nieuwe uitzoeken maar weet niet welke.
Ik zoek vooral veel lengte en volume en eentje waar ik een mooie krul van in mijn wimpers krijg. (geen waterproof, en goed zwart)

Ik draag de laatste tijd ook wel eens geen make up door de weeks. Vind mezelf nog steeds niet zo mooi zonder, maar het went wel ietsje. Merk dat vooral aan de momenten dat ik wel weer make up draag. Dan ben ik juist meer tevreden over mezelf en heb ik ook iets minder make up nodig ofzo. Mijn vriend zegt dan ook inneens; Wauw wat ben je knap! Voorheen droeg ik dagelijks make up en hoorde ik er niets van :sweat_smile:
Maar doe dat vooral voor mezelf, beetje afkicken haha

2 likes

Haha same! Al ging ik ook voor m’n burn-out op zondag wel gewoon met m’n blotebillenhoofd naar buiten. Ik mis m’n makeup een beetje maar vind 't ook weer stom om opgemaakt op de bank te liggen. (Ik ben al blij dat ik opnieuw de energie heb om mijn gezicht in de ochtend te reinigen en verzorgen.)